FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!!
Zo, ons klein logeetje licht op 1 oor, dus kan ik nog mooi eventjes op ons forum kijken!! Tsja je bent een junkie of niet he???

Mama30!!
Klinkt spannend allemaal!! Ik duim voor je dat je volgende week een positieve test in de handen hebt!!

Annelies!!
Oei!! Dat begint inderdaad steeds meer op een zwangerschap te lijken!! Ook ik heb enorm zin in drop, maar dat zullen de aankomende duivels wel op hun geweten hebben!!

Tanja!!
Jaaaaaaaa, rustig hier he?? Zal wel komen omdat het weekend is denk ik!!

Lillian!!
Nou zo te horen ben je goed voorbereid voor de maand Oktober!! Veel succes meid (en vooral heel veel plezier!!)!! Hoe is het met manlief?? Al weer beter hoop ik???
Ps: Als ik het forum open, staan de nieuwste berichtjes altijd op de laatste pagina!!

Seits!!
Ook jij gaat erg goed voorbereid de maand oktober in!! hahaha!! Nu kan er bijna niets meer mis gaan!! Jij hebt er in iedergeval alles aan gedaan!! Succes meid!! En ik ga ook keihard voor jou duimen!!

Ik wacht nog steeds op de duivels!! heb nog steeds ongiekramp, dus het zal wel niet lang meer duren!!
Ik zal trouwens mijn nod nog eventjes veranderen op de lijst der lijsten!! Ik ga dan even van mijn slijm uit + 14 dagen!! Dan kom ik op donderdag 4 oktober uit!! Dat zou dan een cycles zijn van 31 dagen!! (netjes dacht ik zo, beter dan 38 dagen)!!

Nou een fijne avond!! En tot snel meiden!!
Liefs..........

Wederom de lijst der lijsten!!!

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!

nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!!
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje ...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl. 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

Hoi allemaal.

Ik ben net terug van vakantie. Lekker ontspannen en veel leuke dingen gezien en gedaan. (en veel aan het klussen geweest).
Ik moet nog een weekje wachten voor mijn NOD.
Maar ik denk niet dat het raak is. Ik voel namelijk helemaal niks!!!
Pijnlijke tepels zijn er niet meer en vreet buien heb ik anders ook wel eens...
Maargoed ik ben nog wel zeeeeer benieuwd.
Hebben meer mensen dit gehad??
Voelen helemaal niks anders en blijken toch zwanger te zijn??

Groetjes johanna

he joh 79

hoi......
nou de vorige keer dat ik zwanger was...heb ik de eerste 6,5 week NERGENS last van gehad...ja ik deed een test op dag 31 omdat ik veel gaapte hahaha denk kan t proberen maar ik dacht echt t zal wel niet ...want ik schrok me rot hihi toen de test positief was!!
maar ik liep in t begin echt van : nou ik voel niks....heeeeel klein beetje raar gevoel in buik maar niet noemenswaardig..... en toen na 7 weken WERD ik me een partij misselijk ...ik kon de keuken niet meer in of ik hoefde de ijskast maar te zien en ik kon al overgeven!! en dat duurde 8 !!!! weken... en daarna kreeg ik 2 weken z'n afschuwelijke jeuk dat ik mezelf lekker open krabde.....maar daarna had ik geen klachten meer ...ja totdat storm en   daan mijn tweeling veel te vroeg werden geboren...helaas.
maar echt in het begin   ...nergens last van .ik kon aan niks merken dat ik zwanger was ...dus wie weet .....ben je wel zw..............liefs lilian

Goede morgen meiden!!
Weer een regenachtige dag vandaag!! jammer!! Zo net samen met mijn oppaskindje naar de kinderboerderij!! Maar dat wordt zo niets!! Vriendlief is momenteel met hem aan het spelen!! Echt zo schattig!!

Pien!!
Jeetje wat spannend meid!! Wanneer ga je testen?? Mijn duimen zijn blauw van het duimen!! Laat je direct weten wat de uitslag is?? Ik hoop het zo!!! Succes!!
Liefs Sjors!!

Joh!!
Nou, geen tekenen kan ook een teken zijn he?? Dus spannend!!

WIDD!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Hopelijk heb je vandaag een positieve test in de handen als cadeau!! Een hele fijne dag gewenst!!

Nou ik zal even een luier verschonen!! volgens mij heeft er iemand gepoept!! hihihi!!

Tot snel lieve meiden!!

Liefs.............

Goeiemorgen meiden!

Het lijkt er hier heel veel op dat die rd's wéér niet doorzetten!
Wat is dit dan???
Dacht gisteren; mijn ongie begint, maar vandaag bijna helemaal niks!
En dat dacht ik 10 September ook; precies hetzelfde!
Dacht aan een innestelingsbloeding, maar dat kan dus niet als ik nu hetzelfde heb.
Voelde me die week van 10 September echt zwanger! Steken in de liezen, vaag gevoel in de buik, opgezette buik...
Vorige week voelde ik dus helemaal niks...
En nu heb ik weer vage krampjes...
Nou, wie het weet mag het zeggen!!!
(Misschien ben ik straks opeens wel ongie!)
Eigenlijk hoop ik het wel een beetje, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Hier schijnt volop de zon! (Ik wil jullie niet jaloers maken hoor!)
Ga vanmiddag lekker shoppen.

Ik kijk vanavond nog wel even of er nog (spannend) nieuws is.

Liefs...

Hoi hoi lieve forumjunkies!

Vanochtend geen grote hiephiep voor mij, negatief getest, maar het goede nieuws is wel dat ik vanaf vrijdag echt ongesteldheidkramp in mijn buik heb, dus ik verwacht ieder moment iets...   Het maakt niet uit, als die kloteongesteldheid nou maar eens op gang komt, dan weet ik in ieder geval dat er niets ernstigs in mijn buik aan de hand is. Zit straks op 5 maanden!!!! GRRRRRRRR! Maar gister had ik heel veel lieve vrienden en vriendinnen op bezoek, en ik ben overladen met cadeautjes, dus ik ben wel in de fleur hoor....

Voor alle meiden die de rd's hebben gekregen, BAHBAHBAH! Ik had zo'n goede hoop met al die berichtjes over misselijk, dikke buik, uitblijvende ongesteldheid, jammer! Ik verwacht een BABYBOOM in juni, want oktober wordt de maand!

Heel veel kusjes een een stukje oranjekoek van WIDD

Terug
Bovenaan