FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Walvisindedop:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!        
Een hele fijne dag vandaag!

Balen van de negatieve test! Van de andere kant; ook weer fijn dat je je ongie voelt aankomen, dan weet je waar je aan toe bent en dat er niets ernstigs is.
Ik vind duidelijkheid nu ook weleens fijn!

Liefs ken

HOI MEIDEN

WIDD VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!HOERAHOERAHOERA!!!LEUK feestje gehad dus gisteren.............. fijn,gezelllig is tenminste al wat   want ik hoor dat je toch een soort van ongie eraan ziet komen?wel kut van die test he...!!
das niet funnie he...maar als t dan maar doorzet he..dan kan je tenminste verder!!!
hoop dat je nog een   fijne dag hebt......x

ken : wat is dat nou ???wazig jo ....nou laat dan die ongie maar komen toch? als t dan toch moet.............
hoor snel van je of t nou weer doorzet....ik zou ook echt niet weten wat dat nu is hoor,maar ik weet vanmezelf dat je er wel lastig van word dat onzekere gedoe..als alles nou eens gewoon volgens de boekjes ging zoals t hoort!!!
oh en by the way: hier is t droog.ben net naar duinen geweest met vriendje en diva[hond] en geen zon in zicht voor vandaag hoor alleen wolken ...........

we gaan gewoon zorgen voor een babyboom in juni dat vind ik een heel goed idee!!!

pien ok wanneer ga je testen ???spannend vertel t ons !!!!!!!!!!!!!

sjors   leuk dat oppas kindje ..wel gezellig z'n kindje in huis ..kan je alvast vader en moedertje spelen he leuk!!!! en als bij jullie is t ook geen goed weer ..nou in brabant ook echt niet ..t regent nog net niet......maar maken we t binnen wel gezellig vandaag begint onze knuffel anderhalveweek hihi of langer we zullen zien...

nou vanmiddag verjaardag van mijn schoonzusje ,,,best gezellig en dan vanavond beginnen we met knuffelen{?!!!} maar mijn vriendje weet dit nog niet...ik probeer er niet teveel druk op te leggen he   ....hahah maar hij is er bijna net zoveel mee bezig als ik das wel heeeel lief he...ja we willen echt allebij t zelfde[das ook niet altijd zo he...]
nou ik kijk vanavond nog een x
dag meiden fijn weekend nog ff..
x lilian

ps   ik ben ik een vrolijke bui das te zien he ...hihi

psps   leuk he ken allemaal van die "lege kadootjes"krijgen hihihi
nou vooruit dan   hier één wat grotere gefeliciteerd!!!!!!

ooh shit   ...dat was voor WIDD he       sorry ken ..als jij jarig bent dan krijg jij ook kadootjes hihihihih

ja sorry hoor beetje melig..ihihihhi

nou daaaaaaaaag

Ola chicca's!!!

Gipsyd hier....misselijk en al. hahaha. Ben steeds misselijk, maar overgeven ho maar. Daar hou ik niet zo van!!! Maar ja....we weten waar het goed voor is. Ben inmiddels ook mijn 9 maanden dagboek goed aan het bijhouden. Foto's aan het plakken etc..leuk om te doen hoor.

Ken: What the f*ck!!!! (sorry) Hoe kan dat nou? Hier zit je dus echt niet op te wachten he!!! Heeft het inmiddels doorgezet of nog niet? En heb je nog een keer getest?

Sjors: Ik denk wel dat ik de 25ste een echo krijg, want ze zei dat het dan echo spreekuur was...dusssssss....I HOPE SO!!!

Seits: Goed plan...matcare pakket...zo krijg je meer inzicht.

Mama30: super spannend hoor meid.. HOE KOM JE DE WEEK DOOR!!!!! ging de tijd maar wat sneller.

Nou lieve meiden...ik kom vanaaf ff terug om te kijken hoe het ervoor staat en vriendlief kijkt dan toch studiosport....dus weer ff lekker tijd voor mezelf...hahaha.

Iedereen een fijne zondag!

XXX

Hoi hoi.

Misschien kennen jullie deze sote al, maar je kunt er precies op uitrekenen wanneer precies je meest vruchtbare periode is en zo niet hoe lang je zwanger bent.
Erg leuk
http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/bereken.php
Ik heb vandaag ook berekent en zag dat als ik een cycles heb van 26 dagen (wa tik de laatste keer had) dat ik over morgen al zou kunnen testen!!
AAAAAAAAAAAAAAAAA.
LILIAN BEDANKT, door jou krijg ik toch wel weer hoop!
Alleen jammer dat je zo misselijk bent geweest, lijkt me verschikkelijk, maar voor een goed doel natuurlijk.
Als ik volgende week vrijd nog niet ongesteld ben dan ga ik testen!!!
als ik dat volhoud.

Liefs johanna

Heeeeyyyyyyy!!!

Whaaaaaahaaa! Ja, lilian, als je mij (lege) kadootjes wilt sturen, zul je nog effe moeten wachten tot Juni!!!
Dan pas ben ik jarig! En wat ik nu zit te bedenken; Mocht ik rond deze tijd zwanger worden, wordt Juni een hele drukke maand met verjaardagen!
Toen we voor het eggie gingen, stonden we er niet zo bij stil dat het weleens langer zou kunnen duren.....
Grappig...... straks is het toch echt Juni!!
Enne: Veel plezier vanavond he!

Gipsyd: Hier blijft het bij een beetje wat licht roze/ bruine afscheiding.
Echt heel weinig. Ja, wéér afwachten maar.
Maar meid, misselijk zijn is echt vervelend! Heb je er iets voor? Ik hoop voor je dat het niet erger wordt.
Dat vind ik trouwens een geweldig idee; zo'n zwangerschapsdagboek! Leuk voor later.

Johanna: Spannend hoor! Ik ga voor je duimen! Hoop het zo voor je!

Pien: Ohhh, ook al zo spannend! Ik hoop voor je dat die rd's wegblijven! Laat ons snel weten wanneer je test! Wij zijn namelijk helemaal niet nieuwschierig!

Had ik al verteld dat wij pas zijn getrouwd? Nou, vandaag kon ik ons Trouwalbum ophalen bij de fotograaf! Waaaaaaaahhhhh: ECHT SUPERMOOI!!!
Dus ondanks dat ik op dit moment echt niet blij ben met mijn
vrouwelijke lichaam   , voel ik me helemaal goed door dat geweldige album!!!

Vanavond kom ik weer effe kijken, je bent een junkie of niet hé!?

LIEFS...

Hoi iedereen.

Mijn ouders zijn net weg. Moesten even de foto's bekijken van de vakantie. Onmogelijke taak omdat we dik 2000 foto's hebben gemaakt.

Walrusindedop: wat balen zeg dat het zolang duurt voordat je ongesteld word. Ik zou vreselijk ongeduldig worden. Vind het knap dat je je zo goed houd.

Pien: Ik zie dat je gister ongesteld had moeten worden.....en????? Volgens mij is iedereen hier erg nieuwsschierig.

Ken: Ook spannend, misschien dat je wel zwanger bent! Gewoon blijven testen, jammer dat die dingen zo duur zijn. Ik ben ook erg benieuwd, heb nog nooit een test gedaan en dan zou komende week de eerste keer zijn. eerst de gebruiksaanwijzing maar goed doorlezen. Zo moeilijk zal eht ook niet zijn. Voel nog steeds niets behalve heel soms een krampje, maar die reken ik niet echt mee.
Wel leuke afleiding even dat trouwboek.

Ben nog maar net op dit forum, maar kijk al heel regelmatig. werkt idd snel verslavend.
Ik ben het met jullie eens dat er in juni wel een babyboom mag komen.
Ook leuk meegenomen dat je de hele zomer vrij bent!!!

liefs jo

Terug
Bovenaan