FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dank jullie wel...
ik ben er zelf ook heeel blij mee...
nou heb ik mijn lieve mannetjes voor altijd bij me!!daarom heb ik m laten zetten..want ze zijn een heel belangrijk deel van ons leven nu maar ook voor de toekomst!!
t zijn toch mijn eerste twee zoontjes he!!ook al zijn ze niet meer lichamelijk bij ons ik voel dat ze d'r toch zijn!!!
ik mis ze nu steeds meer soms......vanmiddag kreeg ik een geboortekaartje van een vriendin [die ik al 2 jaar niet heb gezien...]en we sturen wel kerstkaarten enzo...nu dus een geboorte kaartje   en ik maak m open : ze heeft een tweeling!!!jongen en een meisje....28 sept. geboren...nou dan voel ik t heel erg dat ik mijn jongens mis...ik had nu ook bijna moeten bevallen [eind okt] ik moet dan huilen en niet omdat ik t haar niet gun...want ik gun iedereen z'n kindje!! ,maar omdat mijn jongens er niet meer zijn....................
nu huil ik dus weer...kutkutkut!!!!
ik denk dat t nog wel kut word[eind okt]  maar ik mag huilen !! dat hoort erbijhe....
daarom ben ik nu heel trots op mijn tattoo van mijn lieve Storm&Daan,.......
xxx

Hallootjes!!

Lilian: In één woord geweldig! Héél mooi zeg! Gelukkig had je bij het laten zetten  niet veel pijn. Al geregeld aan de knuffel???

Sjors: Oh meid! Balen zeg! Bij mijn cyclus is er ook geen pijl op te trekken. Eerst was ie heel kort, dan vrij netjes 24 dagen, dan weer 43 dagen en nu zit ik al op dag 49! Ik kan je helaas niets vertellen over die teunisbloemolie.
Succes hoor!

Gipsyd: Echt vervelend dat je je niet zo geweldig voelt! Je hebt gelijk hoor dat je nu eerst aan jezelf en de kleine denkt! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

En meiden: Bedankt hoor voor jullie reacties op mijn laatste berichtje! Ik weet het gewoon effe allemaal niet meer!
Ik ga als eerste binnenkort maar weer eens testen, dan zien we wel...
Weet alleen nog niet wanneer...
Waarom doet zo'n lichaam niet gewoon wat ie moet doen???(In ieder geval ons niet voor de gek houden en ons zo in spanning laten zitten!!!)

De rest van de meiden: Ik duim voor iedereen die hun NOD of bijna hun NOD hebben!
Verder veel fun in de knuffelweek (weken)!
Tot vanavond misschien nog eens...

Liefs...

Hey Lilian: Inderdaad hoor; tuurlijk mag je huilen, het is toch ook niet niks je twee lieve mannetjes verliezen! En wanneer je dan een geboortekaartje krijgt is dat toch weer even extra emotioneel. Mij lijkt dat heel normaal hoor.
Ik hoop voor je dat je je gevoelens goed kan delen met je mannetje en familie.
En ook hier kun je je verhalen kwijt natuurlijk. Hopelijk voel je je daar wat beter bij.
Ik vind de tattoo echt heel mooi; zo draag je ze altijd bij je! Je kunt er met recht trots op zijn hoor!

Liefs...

ken,mama30,anjah

lief van jullie
heb ik vandaag ff nodig!!
blij dat ik op dit forum lekker alles kwijt kan.....xlilian

Hoi lillian,

Ik heb net je tattoo gezien en ik vind hem echt ontzettend mooi.

xx Joyce

Wauw Lilian hij is echt supermooi geworden! Ik krijg gewoon zelf ook tranen in mijn ogen van je stukjes. Zo oneerlijk dat jij je mannetjes moet missen  
En tuurlijk mag je huilen, zoveel als je maar wilt, al huil je het hele topic vol!!

Sjors echt balen, ik had het ook ziek en ongesteld, dubbel pech. Ik heb toevallig vandaag bij de etos zwanger worden multi vitamines gekocht, met foliumzuur en ook nog dingen voor je cyclus. Baat het niet dan schaadt het niet.

Anja, hoe gaat het met jou? Al last van klachten of valt het nog mee? En wanneer ben je nu uitgerekend?

Ik heb vandaag het deluxe pakket genomen bij de kapper, nieuwe coupe en nieuwe haarkleur, heerlijk!!! Had ik even nodig.
Verder heb ik weer eens veels te veel uitgegeven aan Damian. Kan het gewoon niet laten ze hebben zoveel van die stoere shirts, ik kon gewoon niet kiezen. Hihi

Groetjes Denise

Hallo meiden!!

Lillian!!
Wat een prachtige tatoo heb je!! Echt een heel mooi eerbetoon aan je lieve kindjes!! En dat je verdrietig wordt, als je een geboorte kaartje krijgt van iemand anders, is zo logisch!! Meid, wat jij mee hebt gemaakt is verschrikkelijk!! En door zo'n kaartje wordt je er weer helemaal mee geconfronteerd!! Wat zal je dan, je kereltjes missen!! Heel veel sterkte meid!! Oja... ik wou nog even zeggen dat ik je een topper vind!! Je gaat er zo goed mee om!! Geweldig gewoon!! Zo... hihi... dat is gezegt!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat je een gezond kindje mag krijgen!!

Tanja!!
Oeh!! het begint bij jou ook al spannend te worden!! Ik duim voor je meid!!
Ps: wat goed van je kereltje dat hij al naar het toilet wil!!

Annelies en Pien!!
Ohh meiden!! Dat begint toch echt als zwanger te klinken he??
Pien: wat het jij een engelen geduld, dat je pas zondag gaat testen!! Ik duim voor je meid!! Annelies: en en en en?? heb je al getest?? Ik hoop zo op een positieve test!! hahaha!! Laat je het direct weten als je weet wat het geworden is??!! Spannend!!

Jo!!
Bij jouw wordt het ook als maar spannender!! En de kwaaltjes die je omschrijft liegen er ook niet om!! Ik hoop zo voor je dat je zwanget bent!! Ik blijf door duimen!!

Niesje!!
Hoe is het met jou meid?? Ben je nog lekker wezen winkelen??

Anja!!
Hoe gaat het met jou?? Voel je   je goed?? Nog niet last van kwaaltjes??

Gipsy!!
he, vervelend meid dat je misselijk bent!! Ik hoop dat dat snel weer overgaat!! Hoe is het nu met je rug en stuit?? al minder pijnlijk?? Ik hoop dat het niet je bekken is!! Maar het schiet al weer op he?? 7 weken al weer!! Bijna de eerste echo!! Spannend hoor!!

Ken!!
Hoe is het met jou?? Al tekenen van de duivels?? Misschien moet je toch nog eens een testje doen?? Echt vervelend voor je deze onzekerheid!!

Joyce!!
Hoe is het bij jou?? Waar ben je momenteel?? Aan het knuffelen of zit je al op het wachtbankje??

Mimi!!
He, wat balen van die negatieve test!! Zijn er al tekenen van een aankomende ongesteldheid?? Misschien heb je toch net even te vroeg getest!! Ik hoop het voor je meid!!

Mamaroos!!
Ik snap best dat je je af en toe zorgen maakt hoor!! Ik heb dat ook, en ook ik ben pas in ronde 3!! Waarschijnlijk komt het toch doordat je zo graag een kindje wilt!! Maar je plan om om de dag te knuffelen klinkt goed!! Benut je in iedergeval al je kansen!! Veel plezier tussen de lakens!!
Ps: viel het vacineren bij je zoontje  een beetje mee??

Voor alle meiden die ik vergeten ben!! Succes met alles!!

Hier gaat het al weer iets beter!! Koorts lijkt weer wat gezakt gelukkig!! Ik snap niets van mijn ongesteldheid!! Heb enorme kramp, maar heb 1 x eventjes wat helder bloed gehad en dat is nu ook al weer weg!! Snap er niets van!! Het zal morgen dan wel helemaal losbarsten ben ik bang!! hahaha!! Maar welke dag moet ik dan als dag 1 aanhouden van mijn cycles?? Vind dat soms wel lastig hoor!!
Ik denk dat ik vanavond nog wel eventje spiek!!

Tot straks!!
Liefs Sjors!!!

hoi meiden
ben ik weer....ja druk dagje vandaag hihi
voel me weer iets lekkerder...na jullie lieve berichtjes....fijn dat ik hier alles kan zeggen....
soms heb ik t gewoon ff gehad .net als vanmiddag met die geboortekaart en nog een vriend van rene die vrouw was een maand verder als ik en die is dus eergisteren bevallen van een meisje......wel echt confronterend...................
maar ja ...so is live!!
kut maar we moeten toch verder.....en ik wil verder IK WIL ZWANGER WORDEN!!!! HAHA ja ik weet t dat willen we allemaal he...............en ik moet blij zijn dat t kan ...want dat weet ik in ieder geval he.....
nou hoop snel weer goed nieuws te lezen van iemand van ons forum   word tijd he ..nog steeds maar 5   zwangere in de hele maand september!!....
kom op allemaal aan de knuffel

en iedereen die aan t wachten is ........hou vol nog even en jullie mogen weer!!of juist niet das nog beter he!!
en alle ongies: kop op   nieuwe rondes nieuwe kansen !!!
xxx en ik kijk morgen vroeg weer....
toedeloe

ps anjaH   ik heb t bij clean Solid Tattoo laten doen in waalwijk!!
hij is heel goed [vind ik]  
doei

Terug
Bovenaan