A
Anoniem
Guest
Jippie, Lilian, jij was de eerste met onze nieuwe topic openen!
Hopelijk brengt dit topic veel goed nieuws!
Johanna: Welkom bij de junkies....hier kan je lekker alles kwijt......
Jullie worden al nieuwsgierig he, wanneer ik ga testen hihi....
Mocht ik morgen nog steeds niets zien, dan ga ik vrijdagochtend vroeg op staan samen met mn mannetje (want die gaat eerder dan mij naar zn werk), en dan gaan we samen testen. Maar dan moet er morgen echt nog niets te zien zijn! Ik ben echt heel erg benieuwd.
Heb nog steeds alleen buikpijn, en steken in de buurt van mn eierstokken.......Toen ik thuis kwam en het eten stond te koken kreeg ik het even heel benauwd...stel dat het zo zou zijn! Dan heb ik straks een broertje of zusje voor Danny* in mn buik.....Pffff....ik moest wel even een traantje wegpinken.
Nou ja, laat ik maar niet te hard van stapel lopen, ik ga er maar gewoon van uit dat er niets aan de hand is.
Nou lieve meiden, voor diegene die druk bezig zijn: zet m op!
En voor diegene die in de wachtrij zitten: Pfffff.....wat een zenuwen he?
Tot later!
Liefs, Kitty
Hopelijk brengt dit topic veel goed nieuws!
Johanna: Welkom bij de junkies....hier kan je lekker alles kwijt......
Jullie worden al nieuwsgierig he, wanneer ik ga testen hihi....
Mocht ik morgen nog steeds niets zien, dan ga ik vrijdagochtend vroeg op staan samen met mn mannetje (want die gaat eerder dan mij naar zn werk), en dan gaan we samen testen. Maar dan moet er morgen echt nog niets te zien zijn! Ik ben echt heel erg benieuwd.
Heb nog steeds alleen buikpijn, en steken in de buurt van mn eierstokken.......Toen ik thuis kwam en het eten stond te koken kreeg ik het even heel benauwd...stel dat het zo zou zijn! Dan heb ik straks een broertje of zusje voor Danny* in mn buik.....Pffff....ik moest wel even een traantje wegpinken.
Nou ja, laat ik maar niet te hard van stapel lopen, ik ga er maar gewoon van uit dat er niets aan de hand is.
Nou lieve meiden, voor diegene die druk bezig zijn: zet m op!
En voor diegene die in de wachtrij zitten: Pfffff.....wat een zenuwen he?
Tot later!
Liefs, Kitty