FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen meiden!

Hoe is het allemaal bij jullie?

Werd vannacht om half 5 wakker van de misselijkheid , en kon alleen maar denken aan zwanger zijn! Heb dus vanaf toen niet meer geslapen. Nog steeds geen ongi, en ik heb nu echt sterk het vermoeden dat het wel eens raak kan zijn. Heb nog geen gevoelige borsten, maar als ik aan mn vorige zwangerschap denk, had ik dat volgens mij ergens in de 5e week. Ook toen had ik trouwens even bloed, en dacht toen dat ik ongesteld was geworden. Ik was er toen ook niet zo veel mee bezig als nu, dus dacht dat dat het was. Maar nu denk ik toch echt dat het zo zal zijn. Ik heb net gedouched, en had allemaal kleine puistjes op mn schouders en borsten!  (AHHH!!!).
Manlief begon net helemaal te glunderen toen ik zei dat het wel eens raak kon zijn. Nou ja, morgen weten we meer. Tenzij ik dan te vroeg test.

We maken ons echter wel een beetje zorgen. Ik heb deze maand 2 keer geschilderd met terpetine verf (wel voor mn eisprong volgens mij), en ik heb ook 3 keer migraine gehad, waarbij ik mn injectiemedicijn heb in moeten spuiten. En dit mag niet als je zwanger bent. Maar dan denk ik van: Het was misschien toen helemaal nog niet raak, maar kan het dan al schadelijk zijn (voor mijn eitje dan)? Nou ja, mocht het zover zijn, bel ik het ziekenhuis (LUMC)  om te vragen hoe zij er over denken. Ik moet daar toch dan heen voor controles en echo's.

Aan Annelies: Welkom hier! En om op jou vraag antwoord te geven: Ook ik had 2 dagen een beetje bloedverlies, 1 dag oud slijmbloed, en 1 dag een klein beetje vers bloed. Dit was 2 dagen geleden. Dus ja: Het kan!

Aan Ken26: Meid wat spannend!!!! Gaan we samen testen? Hihi, ik ga vrijdagochtend testen.....hoop dat we elkaar samen goed nieuws brengen!!!! Ik duim voor je!

Aan alle andere meiden: blijven jullie duimen, ik duim hier ook voor jullie dat het deze maand/oktober raak zal zijn!

Liefs, Kitty

he junkies

nou kitty ik zit morgenvroeg aan de laptop hoor ...ben zo benieuwd ...klinkt echt wel als zw...er!!! he.....duim super voor je...
annelies   hoi welkom op t junkieforum hihi gezelllig hier ,,,,,
niesje kut zeg zijn ze in aantocht...of   niet..
ken   wanneer test je nou,,.....?? misschien ook morgenvrog gelijk met ktty>???? hhahaha we zijn zo nieuwschierig ..en jij ook he...onderbuik in de fik eeuuhh dat weet ik ook niet hoor ...maak niet uit als t maar een zwangerschapverschijnsel is hahaha
mamaroos helaas....maar misschien word oktober onze maand ...lekkerwijntje en geniet heel even nu t kan...
johanna ook welkom ...veel lezen hier he..hahah schrijf lekker mee.gezellig
WIID   hoe lang denk je dat je cyclus deze x is   en hoever ben je nu in je cyclus ..?
mimi   spannend??
nou iemand vergeten.........succes

groetjes lilian

ps we moeten wel steeds de okt.lijst bijwerken....

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!

nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!

nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje

nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!

nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
ZWANGER!!

nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!

nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje  zwanger maar helaas miskraam
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje.
ZWANGER!!

nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje  
LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!

nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje

...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}

nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje

nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari

nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Ashley!!
Wat lees ik nou???? Is je zwangerschap geeindigd als een miskraam?? Wat vreselijk voor je meid!! Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies!! En je weet het he?? je mag er hier altijd met ons over praten!! We zijn er voor je!!
Een hele hele dikke knuffel
Liefs Sjors....

Hallo meiden!!

Ooooeeeeehhhh het zijn weer spannende dagen lees ik wel!!

Kitty!!!
Het begint steeds meer te klinken als een zwangerschap!! Ik duim mij helemaal te pletter!! Ik wil zo graag dat het raak is!! Ik zit morgen vroeg direct achter de labtop!! In de hoop dat er goed nieuws gebracht is!! Succes meid met wachten en testen natuurlijk!!!

Ken!!
Hoe is het bij jou?? Nog steeds geen ongie???? Wanneer ga jij opnieuw testen?? 2x goed nieuws zou toch helemaal geweldig zijn!! Beginnen we ons Junkie forum hele maal goed!!

Niesje!!
He balen meid!! Is het al doorgezet je ongie?? Misschien is het loos alarm?? Ik hoop het voor je meid!! En anders wordt oktober jouw maand!! (en die van ons natuurlijk)!!

Annelies!!
Welkom bij de Forum Junkies!!! Gezelli dat je meekletst!! En gevoelige borsten, tsja kan natuurlijk duiden op een zwangerschap!! Ik hoop het voor je!!!

Lillian!!
Hoe ist met jou meid?? Is je ongie al weer over en kun je lekker aan de knuffel???

Nou, ik ben gelukkig weer beter!! Heb alleen nog de kop vol snot, maar daar valt goed mee te leven!! Ik hoop dat we vanavond nog eventjes kunnen knuffelen, want dat is er de afgelopen dagen niet van gekomen!! Ik hoop niet dat ik nu mijn kansen gemist heb!! Wel balen hoor, vorige maand was mijn vriend ziek tijdens mijn ei-periode en deze maand was ik het!! tsjonge jonge!!! Zo wordt ik toch nooit zwanger!!! Ik ga er dus helemaal van uit dat het deze maand niet raak is!! We wachten het maar af!!
Ik zal nu weer even verder met verslagen typen!! Heb het erg druk met school!! Maar kan uiteraard elke keer wel weer even spieken of er al weer nieuwtjes zijn!! Ik moet zeggen: IK VIND DIT FORUM HELEMAAL GEWELDIG!! hihihi!! Zo dat moest ik eventjes kwijt!!

Liefs......

Jooeeppiiee,

Lang leve de forum junkies!! Dat deze topic veel goed nieuws mag opleveren!!

Lilian: Wat een eer! Dat jij hem mocht openen, kon volgens mij ook niet anders, aan je berichtjes te zien, zat je erop te wachten. Een echte junkie, HIHI!!

Oktober wordt onze maand? Tuurlijk, maar ik hoop en sommige ook nog denk ik. Dat september ook nog iets mag brengen!!!

Welkom Johanna: ik zag de NOD lijst, iets klopt erniet, Hij is wel heeeeelll erg laaanng!!

Sjors: Lekker Tenerife!! Ben er van de zomer geweest. Erg leuk. Zou wel weer willen. Lekker naar de zon. Veel plezier!

kitty: Ben benieuwd morgen, succes!

Ken: Ohhh spannend: heb dezelfde kwaaltjes als jou.   Succes van het weekend!

Sorry meiden, maar ik heb met mijn mannetje afgesproken dat ik zondagavond (als we terug zijn van het weekend) te gaan testen. Laat het dan jullie meteen weten.

Widd: Goed idee! Scheelt ook een hoop kosten van al die testen. HIHI.

Niesje: Balen!!

Annelies: welkom!

En de rest: succes met het wachten of knuffelen!

Groetjes mimi

Hoi Sjors,

bedankt voor je medeleven!
Ik had eerst een  achter mijn naam omdat ik dus dacht ongi geworden te zijn.
Maar dat zette dus niet door en toen heb ik sóchtends een test gedaan en jawel hoor een dikke tweede streep
Wij natuurlijk helemaal happy! Maar helaas was dat van korte duur aangezien ik niet lang daarna begon met bloedverlies.
Bij de gyn een echo gehad (ik ga nu ong. een half jaar naar de gyn omdat ik geen eisprong bleek te hebben) en ik was idd zwanger. Maar de gyn vertelde me toen al dat het er niet goed uitzag en dat we een hele grote kans hadden dat ik het kwijt zou raken
Met bloedonderzoek is mijn hcg in de gaten gehouden en vanaf afgelopen maandag is het hcg aan het dalen...
Helaas mocht het voor ons dus dit keer niet zo wezen.
Ik verlies nog wel wat bloed (nu ong. twee weken) maar heb gelukkig haast geen pijn.
Nu deze cyclus maar even afwachten en hopen dat we toch snel weer mogen proberen voor een volgende kans.

Liefs van mij en ik hoop voor iedereen hier dat we allemaal snel 9 maanden lang zo'n klein wondertje in onze buik mogen dragen

Ashley.

quote: Annelies1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 02:19:19'));

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 22:23:27'));

Dit is de juiste lijst die andere waren 2x de zelfde lijst door elkaar heen.....

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!!
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan