Oh, mijn god, wat raakt dit verslavend zeg....vooral als je in spanning zit, zoals ik .
Vanochtend toch een beetje roze afscheiding, vanmiddag oud bloed en daarnet weer een beetje roze bloed. Maar iedere keer een klein beetje. Daarnet schrok ik wel weer een beetje, maar het blijft bij vegen. Als ik roze bloed heb, dan (en dan is het even een beschamend onderwerp ), heb ik net de grote boodschap gedaan, dus dan heb ik waarschijnlijk wat druk gezet, waardoor er wat verser bloed vrijkomt? Ik snap er niet veel van, maar goed.
Morgen ben ik nog steeds van plan om te testen, de test heb ik al van zolder gehaald, heb nog even naar de houdbaarheidsdatum gekeken: maart 2008. Gelukkig! Heb deze anderhalfjaar geleden gekocht, dus kon zo zijn dat ie over datum was!
Mn naaste collega leeft zo met me mee, en afgelopen maandag zat ik een beetje 's agrijnig achter mn computer, en had pijn in mn buik en rug. Dus ik zei dat ik ongesteld moest worden. Nu weet ze dat we bezig zijn hoor, dus ze vraagt nu iedere ochtend: En? En vannochtend zei ze tegen me: Maandag vond ik je al zo anders er uit zien, alsof je straalt van binnen uit, je lijkt echt zwanger .
Nou, laten we het hopen!
Ik hou jullie op de hoogte morgenochtend!
Aan Ashley: Meid, wat vreselijk een miskraam! Hoop dat je het een plekje kunt geven. En hoop dat je snel weer zwanger mag worden.
Liefs, Kitty