FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRR......

Ik probeer al 4 keer een bericht te plaatsen en dan lukt het pas bij de nod lijst.....

nou gan het nog eens proberen....

Oke hij doet het dan ga ik het nu nog eens proberen .....

@ ashley3: Sterkte met je verlies...En hoop voor je dat je snel weer kan proberen...

@ kitty26: Ik duim voor je   en wacht morgen op nieuws.....en hoop dat mijn duimen niet spontaan ontbranden.....

@ sjors25: Wat jammer dat je denkt dat je je kans gemist hebt deze maand....wel fijn dat je weer beter bent... succes met je verslagen...

@ mimi80: We wachten rustig terwijl we voor je duimen... op nieuws zondag.....veel plezier met je weekendje weg....

Oke op hoop van zegen schrijf ik er nog wat bij en dan duimen dat ie niet weer in een error schiet......

Bij mij gaat het redelijk vanochtend toen ik wakker werd weer misselijk, mijn borsten doen nog steeds pijn.... En heb sinds gisteren ook beetje keelpijn....Maar kan ook een kwaaltje zijn want las in het vorige furum een berichtje van gipsyd over haar kwaaltjes en daar staat ook keelpijn......

Zit mezelf hier een beetje gek te maken.....we willen graag kindje en nu maar hopen dat zo'n wondertje voor ons is weggelegd......

Iedereen Sterkte....Veel Plezier.....

Annelies

Hoi lieve meiden!

Hier walrus in de dop! Ik hoop zo dat ik na mijn slijminspectie zwanger ben geworden, mijn borsten zijn enorm, maar ik verdenk de bh. (Heb zo'n luxe ding die bijzonder  royaal voorgevormd is hihi...)
Zo of en toe wat krampjes en gister bij het hardlopen kreeg ik weer wat last van mijn onderbuik, maar ik weet niet meer of ik dat ook had toen ik de vorige x zwanger was, want volgens mij heb ik de gymschoenen toen direct in het hok gegooid omdat mijn buik maar niet groeide... Affijn, zondag ben ik jarig, dan word ik 29, dus dan ga ik testen. Het zou toch een grandioos cadeautje zijn zeg.... (overigens word ik vanaf nu alleen nog maar 29, 30 is niet aan mij besteed haha!)

Sjors! Heeft die dokter nog iets gezegd? Voel je al wat? Of heb je vooral vakantiekriebels! Ik hoop dat jullie met zijn drieen gaan hihi... Is je vriend/man net zo enthousiast als jij?

Mamaroos en Mama30! Oktober wordt de maand hoor! Ik hoop het zo... PS mama30: ik zit op maand 4 zonder ongesteldheid, dus ik heb een cyclus van niks... 17 okt. weer naar de gyneacoloog. Maar ik had wel slijm vorige week, dus ik hoop dat mijn eitjes eindelijk gesprongen zijn...

Kitty! Ooh lala, dat klinkt ook goed, ik hoop op een vette plus daar morgenvroeg bij jullie in de badkamer...

Johanna: spaghetti na tienen: dat klinkt goed!

Ken 26: Wanneer ga je testen? tot zondag duurt nog erg lang hoor... Maar zondag is wel een hele goede dag om te testen, want op 30 september werd walrus in de dop geboren ;-))))

Niesje! Ik hoop voor je dat dit de laaste keer is (voorlopig) dat je met tampons en maandverband in de weer moet!

Tanja 82: SPANNEND! Ik hoop dat  er een  kleine baby in aantocht is!

Annelies: Een echte knuffelaar hoor ik wel ;-) Klinkt echt als zwanger hoor, dat verhaal van jou!

Kitty! Je kunt er niets aan doen dat je geverfd hebt, volgens mij is dat ook alleen heel erg als je dag in dag uit boven de terpentinepotten hangt... Toch maar even informeren, maar je tot die tijd niet te druk maken hoor, stress is nog slechter dan kwasten!

Mimi: we wachten met smart op de uitslag zondag...

Lilian: ForumjunkiXL haha! Ik zal eens zien of de Kamer van Koophandel interesse heeft in mijn handeltje ;-)))))

Heel veel liefs en alvast een klein kadootje voor sinterklaas van WIDD

Aloha!! Even een berichtje onder werktijd, ben het zaaaatttt!!! En ik wil eten...lekker lasagna mmmmm

Nou, vanaf vandaag voel ik eigenlijk......nix..... Heb geen buikpijn meer en de borsten zijn ook weer wat minder aanwezig. Gewoon normaal....jullie nog snap?!?
Heeeeel af en toe steekje in m'n buik....maar niet meer zoveel als de afgelopen dagen. En ik moet nog zooooooo lang wachten.... De slijmtest; nou, slijm is er wel maar niet wit...btje doorzichtig wit... En niet dik ofzo, gewoon dun....Ik voel me wel enorm, echt zo'n big momma gevoel...Ik maak me weer te druk. Meiden, weten jullie niet iets waardoor ik wat meer afgeleid wordt? Maar denk dat dat onmogelijk is....als je kijkt naar de naam van deze topic....  En ik wil zo graag een broertje of zusje voor m'n kleine mannetje...hij is zo lief met baby's  hij zal de BESTE grote broer ooit zijn!  Maar goed, sorry ik zit weer even te jammeren maar zit niet zo lekker in m'n velletje vandaag....komt wel weer goed. Het zal morgen beter zijn. Meiden, als het goed is tot vanavond!! xxx Tan

Heey JUNKIES,

Hier zijn jullie...was jullie al ff kwijt!

Sjors: fijn dat je weer wt opgeknapt bent. Griep hebben is zwaar kl*te!!! Nu lekker stomen ...dan ben je gauw van je verkoudheid af!

Ken: JEZUS wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten!!!

Tanja: een week voor mijn NOD had ik ook bijna geen afscheiding...dat kwam later pas, maar aleen met afvegen!

Kitty:eek:oh klinkt zw....   spannend.

Ik wordt helemaal zenuwachtig van jullie!!! hahahaha.....

Liefs...........

Hey forum junkies!

Nou, ik ben slecht hoor, kon me niet meer inhouden om te testen en dat had ik beter wel kunnen doen, want weer vet negatief!!!  
Ben nog steeds niet ongie...

Ik heb de nieuwe meiden nog geen welkom geheten, dus bij deze! WELKOM ALLEMAAL!

Tanja: Wat spannend he? Iedereen voelt wel iets anders, of sommigen voelen bijna niks! En toch vind je het fijn om te lezen dat een ander ook die symptomen had... tenminste ik wel. Nou, ik voel ook al iets minder... Minder steekjes als voorheen,maar wel meer puistjes. Heb ook geen idee meer...

Kitty: Ik hoop het ook zo voor jou! En ik denk dat je je niet te druk moet maken hoor. En inderdaad; je kunt al de dingen die je wilt weten dan kwijt in het ziekenhuis. Ik moet daar ook zowiezo naar toe. Sta nu al onder controle van de Gyn i.v.m. hoge bloeddruk.
En sorry: Ik heb dus al getest. Voel me echt slecht hoor! Ik denk dat ik pas over een week weer test als ik nog niet ongie ben.

Ashley: Meid! Ik vind het ook heel erg voor je! Ben je zo blij dat het gelukt is en dan is al jullie blijdschap zo weer voorbij.
Veel sterkte hoor!

Mimi: Heb nog steeds wat kwaaltjes, maar geen positieve test! De steekjes in mijn buik zijn wel iets minder...
Ik duim voor je hoor! Ik hou dit forum zekers goed in de gaten!

Annelies: Oh meid! Ook zo spannend voor jou! Ik duim...

Widd: Ja, 30 September is het dus niet geworden... en ik denk dat ik die dag niet nog eens ga testen. Dan wordt het wat later...
Hopelijk heb je een goede slijminspectie gedaan!

Gipsyd: Alles oke? Ook met dat kleine wurmpje daarbinnen? Vind het zo gezellig dat je mee blijft kletsen!

Iedereen een fijne avond!

Liefs...

Oh, mijn god, wat raakt dit verslavend zeg....vooral als je in spanning zit, zoals ik .

Vanochtend toch een beetje roze afscheiding, vanmiddag oud bloed en daarnet weer een beetje roze bloed. Maar iedere keer een klein beetje. Daarnet schrok ik wel weer een beetje, maar het blijft bij vegen. Als ik roze bloed heb, dan (en dan is het even een beschamend onderwerp ), heb ik net de grote boodschap gedaan, dus dan heb ik waarschijnlijk wat druk gezet, waardoor er wat verser bloed vrijkomt? Ik snap er niet veel van, maar goed.
Morgen ben ik nog steeds van plan om te testen, de test heb ik al van zolder gehaald, heb nog even naar de houdbaarheidsdatum gekeken: maart 2008. Gelukkig! Heb deze anderhalfjaar geleden gekocht, dus kon zo zijn dat ie over datum was!

Mn naaste collega leeft zo met me mee, en afgelopen maandag zat ik een beetje 's agrijnig achter mn computer, en had pijn in mn buik en rug. Dus ik zei dat ik ongesteld moest worden. Nu weet ze dat we bezig zijn hoor, dus ze vraagt nu iedere ochtend: En? En vannochtend zei ze tegen me: Maandag vond ik je al zo anders er uit zien, alsof je straalt van binnen uit, je lijkt echt zwanger .
Nou, laten we het hopen!

Ik hou jullie op de hoogte morgenochtend!

Aan Ashley: Meid, wat vreselijk een miskraam! Hoop dat je het een plekje kunt geven. En hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

Liefs, Kitty

Hoi Ken26:
We waren tegelijkertijd aan het mailen! Maar balen dat je toch een negatieve test hebt zeg! Hoeveel dagen ben je nou overtijd? Kan het dan toch nog te vroeg zijn? Nou ik hoop echt dat de volgende positief is of dat je RD's snel komen, en dat je weer verder kunt!

Nou maar hopen dat ik morgen niet de vroeg test!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan