FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou Lilian; misschien ben ik die zwangere wel.....

Ik hield het niet meer vanavond, heb m'n mannetje heel lief aangekeken en die is toen een test gaan kopen.
En......we zagen allebei een vaag streepje!!!!!!! Nog behoorlijk vaag maar mijn NOD is natuurlijk pas de 8e. (hoe bedoel je ongeduldig). Ik heb expres mijn mannetje erbij geroepen omdat mijn oogjes me nog weleens iets anders laten zien dan de werkelijkheid. En mijn man is poepienuchter, maar hij zag ook een streepje!!! Dus wie weet meiden, ik hoop het zo!! De aderen op m'n borsten zijn veel duidelijker, vanmiddag had ik ineens last van lage rugpijn, steken in m'n borsten....kan toch niet meer missen? Maar ik blijf realistisch....en afwachten totdat ik een dikke vette streep zie. Ga morgenochtend weer testen, misschien dat ochtendurine toch wat beter is, in de bijsluiter adviseerden ze dit in ieder geval wel. Dusss, jullie horen morgen meer! Duim voor me! Oja, m'n man komt morgenochtend vroeg thuis (nachtdienst) dus ik zal wel vroeg op het forum even wat laten weten.

xxx Tan

Goedemorgen meiden!

Heb vanochtend om 7:15 getest (moest heel nodig plassen maar manlief was nog niet thuis). Wederom een vaag streepje die na een minuut of 3 zichtbaar werd. Dus ik heb echt goede hoop!!!!
Gisteren heb ik het er ook met mijn (zwangere) vriendin over gehad en zij had precies hetzelfde. Het duurde een aantal dagen voordat ze een echte duideljke streep zag op de test. Dus we wachten in spanning af maar stiekem ben ik toch wel erg blij!!!!!

Vanavond ben ik er weer! xxxx

Goedemorgen dames,

Hier zijn alle ongie tekenen weer verdwenen dus weet het nu echt niet meer......
Als ik maandag nog niet ongie ben dan test ik nog en keer....

Tanja ik duim voor je....

Annelies

Hai Tanja!
Nou ik ga je gewoon feliciteren hoor!! Een streep is een streep!!
Dus: JIPPIE!!! GEFELICITEERD!!!
Wanneer was nou eigelijk je nod??
Nou genite lekker van dat blije gevoel wat je nu hebt!!
Groetjes dong

hoi tanja

volgens mij is een streep een streep hoor!!!als er geen hormoon is kan dat testje t ook niet weergeven...!!
Dus ik denk ook dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD JIJ BENT ONZE EERSTE OKTOBER ZWANGERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoerahoerahoera!!

ok we wachten nog heeel even tot 100% zekerheid.maar dat restje laat alleen een streepje zien als er hormoon aanwezig is !! dussssssss.......

xxxx
lilian

TANJA!!! Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat je over een paar dagen een vet duidelijke streep hebt!

Hier kut met peren, negatief getest... Misschien was ik wel wat voorbarig, want ik denk dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad... Wanneer kan ik dan met de teststokken in de weer? Oh wat een ergernis! Ik had zo gehoopt dat ik volgende week bij de gyn. zou zitten en dat ze zou zeggen: gefeliciteerd, je bent zwanger, kijk maar... Als ik nou maar eens ongesteld zou worden, dan weet ik in ieder geval zeker dat er niets mis is. BAHBAHBAH!

Ik ga zometeen de stad in en daar ga ik toch zo ongelooflijk veel geld uitgeven in de H&M! (Ik koop wel alles een beetje op de groei hihi!) We blijven positief, op die stomme klotetesten na dan.. Wanneer worden die eens positief?

WIDD
hoi
wat kut die test......die onzekerheid dat is gewoom niet te houden...en je kan zo moeilijk zeggen wanneer je eisprong is zo he................
maar als afgelopen weekend je ei was dan kan je pas minimaal 14 dagen later testen volgens mij..[kan zelfs nog later zijn...?]
ik kan mijn ei zelfs niet vinden   en ik was nog ongie   14 dagen geleden...maar ik denk dat t nog komt.....[kweet t niet echt zeker natuurlijk hahah]maar we doen t toch om de dag moet toch iets uitkomen zou je zeggen he,hi hi
nou ik kijk straks nog een xtje
ff boodschappen doen[whaaa lekker orgineel he op zaterdag hahaha]
xxx
lilian
ps widd blijf positief he hoe kut t ook is......xxx

hoi meiden

hier is het nog   steeds spannend nog steeds geen rd te bekennen ben nu al een week overtijd!!!!!!!!!!!!!!!!

dus er is hoop
ik kan nog steed wel wachten met testen heb er geen moeite mee!!!!
ik verwacht wel elke keer gewoon rd op bezoek te krijgen maar heb ook helemaal geen klachten ofzo !!
niet misselijk geen buikpijn geen opgezette borsten enz noem maar op net of ik gewoon een maandje oversla ofzo heel gek dus ik wacht rustig af of het nog wat wordt
zo gaat het wel snel als ik wel zwanger ben dan ben je direckt wat verder in de weken hahahaha

nou alle meiden sucses met klussen en wachten
groetjes pien( nod 29 september)

Terug
Bovenaan