FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ola meisjes!

Hoe gaat het met de hormonale stemmingen? Ik ben haast niet te handhaven, schreeuw om slagroom en chocola, om binnen drie seconden te roepen dat ik veeeeel te dik ben en wil hardlopen, en dan wil ik weer relaxen op de bank en tegelijkertijd wandelen. En dan belt er niemand en roep ik (hysterisch als altijd ;-) niemand denkt aan mij!!!! Maar als de telefoon gaat roep ik: welke idioot belt nou op dit tijdstip???? Hmmm, ik hoop maar dat ik echt zwanger ben, want het is wel erg sneu voor mijn liefje (die me overigens luidop toelacht hoor, hihi)
Werd zelf trouwens wild van mijn adviezen aan Joyce, voor wie het nog niet gelezen heeft: zie pagina 6. Mijn poppetje vond het ook wel wat haha...., dat belooft een onstuimig weekend te worden

Mimi: JAAAAAAAA, je was te vroeg, ik hoop het ik hoop het!

Gipsy: Groene thee????? Hoe zit dat? En hoe voel je je? Zie je al wat?

Kitty: Ik zou zeggen: maak van alle kamers minstens een keer gebruik, er ligt toch altijd de wereld aan beddegoed... Laat ze op Centerparcs maar horen dat jullie er zijn... Ik hoop echt voor je dat er snel wat staat te gebeuren, een beetje geluk ben je wel an toe of niet?

JPCtje: 7 is een geluksgetal, en in heel veel kinderliedjes komt het getal 7 voor (zevensprong, 1234567 waar is Berend Botje gebleven etc...) It's a sign ;-)

Mama30: Wat een dikke fuckzooi zeg, dat die akelige bloody sunday is gearriveerd... Ik hoop dat dit de laatste keer puinruimen is voordat je buikie een huissie wordt!
Ik ga morgen testen, heb een voorgevoel (maar ach, dat zegt niks, bij mijn eerste zwangerschap dacht ik zeker te weten dat ik een jochie zou krijgen, ik had zowat ons halve huis blauw geverfd, maar nee, nee, het werd een meissie, dus met die intuitie van mij weet je het maar nooit haha!) Ik moet de woensdag in de herfstvakantie naar de gyn. en ik ben benieuwd. Na mijn bevalling, die echt superklote was ben ik onder behandeling gebleven... Nogal wat complicaties..... Maar affijn, als die roteieren nou maar springen, dan vind ik alles prima..

Lilian: Honderduizend kusjes voor jou en een bult vruchtbare eieren... En zo ben je ook speciaal, dat heeft niets met zwanger zijn te maken. Als je weer in verwachting bent, dan levert je lichaam een topprestatie, die heel speciaal is, daar niet van, maar jij bent zo al superspeciaal. Wees eens wat trotser op jezelf!xxxx

Tanja: SPANNEND! Zondag wordt je dag meissie!

Sjors: Fijn dat je al haast weer aan het klussen kan haha, ik zou zeggen, om Ter land, Ter zee en in de lucht eens te citeren: Fiets 'm erin ;-D

Niesje: ik laat het aan je weten oke! Ik zeg: klus-ze, geniet er maar lekker van.... Nu kun je nog in alle bochten en houdingen ;-)))) Straks zit die bolle buik een beetje in de weg ;-)

Dag dames....daar ben ik weer eens!
Sorry, dat ik zo weinig heb gereageerd! Maar het was een heftige week!

Frank heeft maandag zijn prikjes gehad! Normaal heeft hij daar geen last van! Maar nu belden ze van de creche dat hij niet lekker was dinsdag. Woensdag ging het eigenlijk goed. Maar in de avond werd hij heel erg benauwd! Hij was net een zeehond. Echt een heel erg geluid...Wij met hem naar de huisartsenpost! Daar werd hij beneveld! Hij had pseudo kroep. De dag erna moest hij beter zijn, mooi niet dus! Vervolgens heeft hij medicatie grkegen! Het gaat nu redelijk! Het erma mannetje is helemaal uit zijn ritme...en wij ook! het was mee geren deze week en wienig slaap!
Verder zijn we druk met zijn eerste verjaardag organiseren hahah erg leuk om te doen!
En dan ben ik ook nog medebeheerder van ene forum voor oktober 2006 moeders....
Genoeg te doen...en dan willen we natuurlijk ook were zwnager worden! Mijn ei zal ik 9 of 10 oktober hebben. Dinsdag en gisteren geklust! Dan zaterdag en zondag en dan dinsdag, woensdag en donderdag! Dan zou het toch goed moeten komen?

Ik had gehoopt dat er hier weer een paar zwanger zouden zijn, maat helaas!
Voor de meiden die weer een nieuwe ronde ingaan toitoitoitoi

Groetjes van een vernoeide roos

Nou héhé....... daar ben ik weer hoor!

Moest eerst nog door al die pagina's vol berichtjes....

Hier is het een lekkere rooiezooi!!
Ik heb vooral vandaag best pijn linksonder, net boven m'n lies. Dat heb ik nog nooit gehad!
Best vervelend, maar zal wel overgaan.

Ik las ook jullie tips over die teunisbloemolie/pillen. Dat zal ik dan ook maar eens gaan proberen. Want inderdaad: baat het niet dan schaat het niet.

Tanja: Ohh meid! Zoooo spannend zeg! Ik hoop zo dat je positief test zondag...

Mama30: Dit is echt zooo balen hé? Hopelijk is het raak in de 2e ronde! Succes hoor.

Mimi: Bij jou is het ook nog enorm spannend! Duim, duim...

Widd: Geweldige theorie heb je! Ja, dat moet haast wel, dat onze eitjes van superkwaliteit zijn!
Ik hoop zo voor je dat je op het juiste moment hebt geknuffelt! Nog effe afwachten...
Succes alvast over 2 weken bij de gyn!

gipsyd: Zo leuk zeg, om het aan je (schoon)ouders en de rest van de familie te vertellen! en zo gaaf hoe ze reageren! En hou alles goed bij in je zwangerschapsdagboek!

Sjors: Wow! Ongie alweer voorbij.. Fijn zeg! En ja...Oktober én November moeten onze maand worden!

Al de rest van de meiden: Héél veel succes in de volgende ronde!
En de meiden die hun NOD bijna hebben: IK DUIM HOOR!!!!

Voor ik het vergeet: Morgen kan ik niet meelezen , maar dat haal ik zondag wel weer in!

Liefs...

Hallo dames,

Hier slecht nieuws...Dinsdag getest en hij was neg....Maar tot vandaag geen spoortje te zien van mijn ongie.... Maar net voordat ik ging schrijven toch sporen van vers bloed dus... denk dat de ongie er toch aan gaat komen.... Maar nog steeds pijnlijke borsten...en krijg nu ook puistjes in mijn gezicht terwijl ik van mezelf bijna nooit puistjes heb en als ik ze heb het er maar 1 is en nu zitten er een stuk of 5.....Dus weet het echt niet meer....ook nog steeds geen ongie  pijnen....  Maar ik denk dat de ongie morgen wel gearriveerd is....Dus dat laat ik morgen nog weten maar moet morgen de avond draaien dus moet tot 21u werken...

Maar moet nu weer naar de dansschool....

Sterkte dames..En veel plezier....        

Annelies

hoi allemaal

nou   mijn slijm   was eerst doorzichtig en een beetje draderig....en nu ben ik op dag 13 en nu word t wittig/ melk achtig............vreemd ..want ik denk dat mijn ei nog moet komen..........???
vorige maand had ik 37 dagen   maar ik denk dat t deze maand weer minder is ..ik weet niet zeker natuurlijk !!
want ik heb normaal nooit boven de 30 dagen...en ik dacht dat t door die schimmelinfectie??!!! kwam   dat ik uitliep vorige maand   of in ieder geval zoiets..hahaha
 ik doe nog steeds ovulatietesten maar er waren van de week 2 hele lhele lichte streepjes [woe/don] ,maar vandaag zag ik weer niks ..
we doen t gewoon om de dag tot dag 25 ofzo..dus ik ga mijn ei deze maand niet missen!!!![vorige maand gemist!!was dag 22 ik dacht 10 ggrrrrrrr!!]
nou ik vertel morgen wel weer hoe t zit ..bij mij down under..hahaha

ik vind echt dat er onderhand wel weer een zwangere mag komen he!!
t duurt te lang!!!!!!!!!!!!!al een hele maand!!!!
nou toedeloe xxx lilian

dit is mijn cyclusbanner   .als iknu uitga van 33 dagen [vorige maand 37 /maand daarvoor 28 dagen]
xxx lilian

wietske:::

zullen we t samen doen!!!!hahahah ja iemand moet t doen he???!!!!!

ok wietske en lilian!!wij offeren ons wel op om zwanger te worden deze maand.................................!!!
Yes it's a dirty job,but someone has to do it!!!!!

hahahahha xxx lilian

Terug
Bovenaan