FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arggg. Hebben jullie dat ookzo vaak dat je een berichtje niet kan plaatsen op het forum?? Zou dat misschien komen omdat ik 2 schermen open heb? Grrr.

Maar hierbij nog een berichtje van mij. Even zonder 2 schermen want ik heb net al 15 minuten lopen tikken en ik ben alles kwijt. Mijn advies aan iedereen. Voor plaating van je bericht eerst het hele verhaal even kopieren.

Vanmiddag vertrekken we naar de ardennen en ik moets toch echt nog even op het forum spieken om te kijken wat er allemaal weer is geschreven. Heel veel want ik zie dat ik gisteren in 1 dag al heel wat gemist heb. Ik ben benieuwd hoe het maandag is als ik weer terug ben.

Widd als ik je advies lees staat het schaamrood me al op de wangen. hihihi. Maar je hebt wel gelijk. Ik ga er dit weekend tegenaan en ik denk niet dat Roy weet wat hem overkomt. hihhihi.

Iedereen heel veel knuffelplezier en hopelijk gaan we volgende maand met z'n allen door naar het zwangerforum.

Groetjes Joyce

ola,

Even snel spieken of er al nieuws is........

Gisteren aan schoonouders en schoonzusje verteld....Mijn schoonzusje hadden we een shirtje gegeven voor hun baby waarop staat: ik krijg een nichtje of neefje...nou begon ze me toch te huilen en haar broertje te knuffelen. Mijn mannetje ook in traantjes...zo schattig...kreeg meteen allerlei boeken mee. Daarna naar schoonmams. Had haar een rompertje gegeven met de baby ( en dan achternaam) nou zit ze gewoon te grijnzen...snapte hem niet en toen Heey zei ze...nou helemaal flabbergasted!!! Vragt ze aan mijn vriend: vind je het wel leuk!!!!!!!WHAAAAAAA...hahaha...hij zo mam het is bewust voor gekozen hoor...nou en toen kwam de wijn en hapjes en moest en we proosten...heel leuk. Nou vanaaf naar mijn zus...weet zeker dat die stijl achterover vliegt!!  

Nou voor iedereen die lekker een weekendje weggaat: GENIET ERVAN!
Voor iedereen die lekker gaat (verplicht) knuffelen: GENIET ERVAN!
Voor iedereen die gaat testen: SUC6 en LAAT HET ONS GAUW WETEN!!!

Dikke kus voor jullie

Meiden, even heel snel vanaf mijn werk (heel illegaal)...

Ik ben net ongi geworden, 2 dagen eerder dan de bedoeling was, maar wel precies 14 dgn na mijn ei!!!

Jammer volgende keer beter!!!

Tot snel!!

Hai hai
Zo, nog eventjes  snel een berichtje voordat ik ga werken straks!! Wat is het gezellig druk steeds op het forum!! Helemaal leuk!!
Mijn ongie is al weer bijna verdwenen!! Ik weet echt niet wat ik meemaak, zo zonder spiraal!! Hahahahahah!! Ben er helemaal blij mee!! Kunnen we in het in het weekend misschien weer even gezellig maken!! hihihi!! De gordijntjes gaan dan lekker even dicht!! hihihi!!
Ik heb echt een heel goed gevoel over de maand oktober en november!! Volgens mij worden dit onze maanden meiden!!

Tanja!!
Ik hoop echt dat het gelukt is meid!! Klinkt allemaal als zwanger!!! Nog eventjes geduld en dan kun je testen!! duim duim duim!!

WIDD!!
He meid!! Welkom terug van je feestdagen!! En dat je altijd maar 29 mag blijven!! hihihi!! En je weet het he?? Verjaardagswipjes brengen extra geluk!! Ik hoop het zo voor je meid!! Want deze onzekerheid is ook niks!!

Mimi!!
Spannend spannend spannend!! Nog steeds geen ongie te bekennen?? duim duim duim!! (zou het dan toch??? ik hoop het zo)!!

Gipsy!!
Wat heerlijk dat je ouders, schoonouders  en schoonzusje zo fijn gereageerd hebben!! Lijkt mij zo fantastisch om zulk geweldig nieuws te vertellen!! Hoe reageerde je zus?? En hoe voel je je?? Al weer minder last van je rug en stuit??

Kitty!!
Center parcs klinkt helemaal goed meid!! Heerlijk met z'n tweeen er uit!! Geniet er van meid!! En kom inderdaad alleen maar uit bed voor het broodnodige!! hihihi!!
Ps: wat een fanatsische vriendin heb jij!! Geweldig!!

Jpctje!!
He meid wat jammer dat de duivels toch gearriveerd zijn!! net op je vakantie!! Bah!! Op naar de volgende ronde meid!! Zoals ik al zei, heb ik een heel goed gevoel over de maand oktober en november!! Dit worden de massaal zwanger worden maanden!!

Lillian!!
He meid!! Het is zo logisch dat je af en toe verdrietig bent!! Schrijf het maar lekker van je af meid!! Wij zijn er voor je!! En ik hoop ook zo dat je zwanger wordt!! (Aan de pret in bed zal het zeker niet liggen)!!

Joyce!!
Frustrerend he?? Als het forum niet meewerkt!! Heb je net een verhaal opgeschreven van 1000 kantjes en ben je het weer kwijt!! Ik weet er alles van!! Druk regelmatig de verkeerde knopjes in!! hihihih!!
Maar heel veel plezier in de ardennen!! Het is mooi weer!! Geniet er van!! En ik hoorde laatst dat het erg vruchtbaar is daar in de bergen!! hihihi!!

Mama30!!
Wat jammer nou!! Het klonk allemaal zo goed!! Bah, niets aan!! Ik hoop dat je ongie snel over is en dat je snel weer aan de knuffel kan!! Ook voor jou op naar de volgende ronde!! Dit worden onze maanden!!

Nou lieve meiden!! Tot snel!!

Liefs Sjors........

Olá!

Nou daar gaat m'n wachtbankmaatje.....  Balen meis!!!
Ga je maar lekker voorbereiden op de knuffelperiode die komen gaat!!!!!!!

Hier gaat alles oké, m'n tepels zijn wel behoorlijk gevoelig aan het worden. En ik heb al een paar dagen last van mijn borsten, maar meer aan de zijkant en dan het idee alsof ik enorme spierpijn heb. Terwijl ik niets zwaars heb getild. Behalve onze eigen Bob de Bouwer maar daar sjouw ik al bijna 3 jaar mee!
Verder buikpijn, meer stekerig en soms wat zeurderig, vooral op navelhoogte. Maar niet echt duidelijk te peilen hoor. En het stomme is, het ene moment zijn mn borsten gevoelig, en het andere moment weer wat minder. Herkennen de zwangere onder ons dit misschien??? Het wordt echt heel erg spannend, vooral nu ook omdat een vriendin van mij zwanger blijkt te zijn. Als ik nu zwanger ben dan schelen we maar 2 weekjes! Maar goed, nog even geduldig zijn. Ik hou mijn NOD op 8 oktober, sta in de lijst wel anders maar dat geeft niet. Dus waarschijnlijk maandagmorgen testen, dan komt m'n mannetje uit de nachtdienst dus voordat ie gaat slapen wagen we een test. Mits de  nog niet gearriveerd zijn natuurlijk!!!!!!

Meiden, waarschijnlijk tot vanavond! xx

Oja, gipsyd; wat gaaf dat je familie zo leuk reageert!!! Suc6 vanavond met het vertellen (aan je zus dacht ik toch??)

Doeiiii

Zo ik waag nog maar even een poging met dubbele schermen haha

Wietske, klussen voor de fun is ook net zo leuk!! Enne succes met de laatste spannende daagjes.

WIDD, ik hoop dat de teunisbloemolie goed werkt, mocht je nou zwanger worden deze ronde dan begrijp je wel dat we allemaal aan de teunisbloem gaan hahaha

Mimi, SPANNEND!!! ik ben benieuwd.

Gipsy, wat leuk dat je vriend er zo emotioneel onder is, meestal zijn de mannen een stuk nuchterder. En sommige mensen weten ook gewoon niet hoe ze moeten reageren. Mijn broertje zei "oh leuk, was het wel gepland?"

Kitty wauw wat een lieve vriendin zeg. Al kan ze natuurlijk niet haar leven stop zetten voor het jouwe is de gedachte er achter superlief.
Zij heeft natuurlijk van dichtbij jullie verdriet kunnen mee maken. En ik hoop met je vriendin mee dat je snel weer babygeluk mag ervaren.

jpctje, he welkom terug, jammer dat de rd's toch gekomen zijn. Maar wel een leuke vakantie gehad?

Mama30, BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joyce, fijn weekend enne veel plezier met Widd's advies WHAHAHAHA

Ik ben nog in afwachting van de klusdagen maar we vermaken ons evengoed wel hihi
Ik kwam er alleen achter dat ik me één dagje verrekend had, maar ik laat het maar even voor wat het is, lekker ver weg.

Zo weer even een nieuw lijstje, want de zwangere dames horen er nog gewoon bij hoor!!! Kunnen ze ons mooi besmetten met hun HCGtjes

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

quote: niesje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 13:28:42'));

Zo weer even een nieuw lijstje, want de zwangere dames horen er nog gewoon bij hoor!!! Kunnen ze ons mooi besmetten met hun HCGtjes

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

Terug
Bovenaan