FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor er misverstanden over bestaan: Tanja is de eerste zwangere in OKTOBER hier hé!
Stond misschien niet zo handig in m'n vorige berichtje... Effe een rectificatie dus!

Lieve Tanja!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat geweldig nieuws!! Geniet er lekker van meid!! En dat wij je maar snel mogen volgen met z'n allen!! En leuk dat je bij ons blijft!! Gezellig!!
Liefs Sjors.......

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

Dag meiden,
Even voordat ik ga werken:
Mijn  zijn gearriveerd! YES, kunnen we meteen beginnen aan de volgende ronde.
Manlief zei: Oke, dan mogen we volgende week weer!! Met van die glunderende oogjes!! hihihi.....
Dat oktober/november betere maanden mogen zijn.....
Heb de nod lijst bijgewerkt.

Groetjes mimi

hoi allemaal

nou hier eerst even een mooie foto !! van mijn tattoo zonder de folie en natte verfrandjes hahaha  
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZPE8L6I.jpg  kijk maar hoe ie er nu uitziet...
ik vind m zelf helemaal super en dat is natuurlijk t belangrijkste!!
en dan nu GROOT nieuws:
IK HEB MIJN EI GEVONDEN !!!!!!!!!!!!!!!!HOERA HIHIHI
JA daar ben ik nu blij om !!!!vanmorgen was mijn ovulatietest     2 even rose strepen!! en het is nu dag 15 dus ook best mooi op tijd!!
het is nu de eerste x na storm en daan's geboorte dat we weten wanneer mijn ei is en dat we dus knuffelen om mijn ei heen...............
vorige maand ging dat een beetje mis door die schimmelinfectie hé, ik dacht dag 10 en t was dag 23!!! dus misgeknuffeld !!
maar nu doen we t al een week om de dag en ik heb vandaag pos. getest dus dan denk ik morgen ongeveer mijn ei? en we hebben ma. woe.gister avond geknuffeld en vanavond nog een x en dan overmorgen nog een x ...en dan kijken we ff ....hoe t met de test staat.hihihi
IKBENZO BLIJ!! haha in ieder geval een goede kans deze maand....

mama30   knuffelse !!op voor oktober!!
pien: ik denk dat je nog in t cyclusritme moet komen...je was toch pas gestopt met pil of zit ik nu fout? komt goed .......we gaan oktober de VRUCHTBARE maand in!!
ken : he ik zit ook al aan de groene thee hahaha wie weet...stel je voor dat ik deze maand zwanger word dan wijd ik alles voortaan aan t wonderGROENE THEE!!hahaha
ik hoop ook dat teunisbloem....... je helpt met die cyclus van je, want dat is niet funny om zolang om de dag te moeten knuffelen he!!
wel super dat je vent t zolang doet dat ie geen prestatie problemen krijgt hajhaha.....he ik duim voor je !![hughug]
en ja een fijneZONNIGE [heerlijk] zondag!!x
mimi   wat leuk dat je vent ook zo meeleeft [ja is misschien wel normaal maar doen ze echt niet allemaal he...dan heb je pas echt probleem als die ook nog niet meewerkt]
super mooi dat de rd's zijn gekomen ..dan weet je in ieder geval weer dat je verder kan he....[wat een circeltje elke maand he[
t gaat stiekem toch snel z'n maand vind ik!!!we blijven wel bezig zo hihihi

WIDD hoe is ie?

nou allemaal genieten van deze heerlijke dag!! xxx
lilian [blij met d'r ei hihi]

ooh jaaa gipsyd

hoe is t met de zwemband???hihi
sorry niet om lachen ................................!!!!!
hoop dat je niet teveel last ervan krijgt..
probeer er toch van te genieten hoe misselijk of hoeveel stuitjes/rug pijn je hebt....nad'r hand valt alles mee...
xxx en geniet van deze zonnige dag

lilian

Heeeeeyy allemaal!

Ik wilde effe laten weten dat ik vanmiddag die teunisbloemcapsules heb gekocht, gewoon bij de etos.
Niet van etos zelf, weet niet waarom, maar mij leek dat andere merk beter. (gewoon een gevoel) Wel duurder natuurlijk!
Nou, ik ga ze gelijk vandaag innemen, er staat dat je ze bij de maaltijd moet innemen.
In de bijsluiter staat, dat je op elke gewenste dag mag beginnen.
Nu hoop ik maar dat, wanneer ik nu begin, ik niet weer gelijk ongie wordt! Haha! Te snel is ook weer niet goed.
Ik ben benieuwd....

Lilian: Gaaf zeg, dat je je ei hebt gevonden! Zo te hopen dat het deze ronde nu wel raak is! Ik ga duimen hoor.

Zo, ik ga nog effe genieten van het zonnetje!
Fijne avond alvast allemaal!
Ik ga vanavond alvast weer beginnen met knuffelen... wie weet waar het al goed voor is!

Liefs...

Hoi meiden, nog wat leuks gedaan met dit mooie weer?
Wij zijn naar artis geweest, altijd leuk vooral nu Damian groot genoeg word om het echt te beleven, vooral de vissen en de leeuwen waren een hit.

Oja nog even over de groene thee, ik zou er niet te veel van drinken als ik jullie was, ik heb even gegoogled op "effecten groene thee zwanger worden" en daar heb ik meerdere malen gelezen dat groene thee goed is maar niet bij zwanger worden, bij overmatig gebruik kan het zelfs voor geboorteafwijkingen zorgen
Dus geniet maar met mate!!!

Terug
Bovenaan