FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve forumvriendinnetjes!!
Sorry dat ik de laatste dagen niet zo actief meeschrijf op ons forum!! Ik ben nl opnieuw ziek!! Wordt er echt gek van!! Heb vanaf vrijdag op bed gelegen en ben vandaag voor het eerst op!! Nou volgens mij heb ik nu alle vormen van griep wel gehad!! Bah!! Dit keer geen snot maar kots!! Het is wel goed voor je lijn moet ik zeggen, ben inmiddels dik 3 kilo afgevallen ;-)   Als dit langer gaat duren, ga ik langs de dokter!! Ik ga straks maar even langs de etos (of stuur vriendlief), extra vitamine tabletjes halen!! kan ik wel gebruiken, hihihi!!
Ik lees alle berichtjes en leef enorm met jullie mee!! Ik zal snel weer persoonlijk op iedereen reageren!!
Heeeeeel veeeeel succes met alles waar jullie mee bezig zijn!! Ik duim voor jullie allemaal!!
Ps: Lillian!! Hij is mooi geworden!!! (je tatoo)!! En fijn dat je hem zelf ook geweldig vindt!! Dat is natuurlijk het belangrijkste!!!
Liefs Sjors.....

Hoi Allemaal,

Ik ben weer terug van de Ardennen. ik ben  gelijk alle berichtjes maar gaan lezen op het forum. Ik moest heel wat bij lezen maar ben weer helemaal bij.

Tanja van harte gefeliciteerd!!!!!!! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe en wat ontzettend leuk dat je tegelijkertijd met je vriendin zwanger bent.

Pien wat spanend dat de RD nog steeds niet gearriveerd zijn.

Hoi Lillian wat fijn dat je je EI gevonden hebt. En ook nog op de juiste momenten geknuffelt!!! Spannend.

Mama30, Toch wel fijn dat de RD weer snel vertrokken zijn Dan kan er ook wer snel geknuffeld worden

Sjors, van harte betreschap. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Dit weekend ben ik dus lekker in de Ardennen geweest en we hebben heel erg lekker weer gehad. Ik heb alle dagen zelfs geen jas aan gehad. Het was gewoon een heel leuk weekend. Nu maar hopen dat hij ook erg vruchtbaar was. Al heb ik niet het idee dat ik mijn eisprong heb gehad. Vorige maand kon ik hem heel duidelijk voelen. Afwachten maar.

Groetjes Joyce

hoooooiiiiiiiiiiiiii
he mama30 nou ik ben iets heftiger ongie als met pil ...maar nu moet ik zeggen dat dat pas na geboorte storm daan was ....de eerst x daarna   was maar 1 a 2 dagen   en nu de laatste x was echt wel 4 dagen heftig veel bloed!!! maar ik heb geen buikpijn normaal dan ...de afgelopen x had ik al 2weken van te voren buikkrampachtig gedoe he...
maar deze maand komt t weer goed denk ik haha ik had dus pos test [ovulatie] op de 15e dag...en dan heb je je ei daus binnen 24/28 uur dus ik denk ei vandaag? op 16 dag en dan ben ik als t goed is ongie op de +_ 30 e dag ....toch? ik hoop niet ongie maar dat weten we al he..hhihi
dit is dus wel de eerste echte kans die we hebben om zwanger te raken he ...want vorige maand heb ik mijn ei dus vet gemist[dag23] dus ik hoop dat ze een beetje meewerken die snelle zwemmers en mijn lieftallig ei tje!!!!![fingers krossed!!!]
nou jij begint weer met knuffelen have fun   maar dat zal wel lukken he ...er zijn alrijd ergere dingen volgens mij hihihi
oooh sjors     wat K>T dat je weer ziek bent dat is niet funny!!!! beetje weinig weerstand of zijn er veel   mensen met griepvirrusssen om je heen???
word maar snel beter want t is gezelliger knuffelen met een open neus!!hihi
beterschap!!!!en laat je lekker verwennen dat is toch t voordeel van ziek zijn!!!
hoi joyce     LEKKER UITGERUST!!!???? zal wel heeel lekker zijn geweest je weekendje ....en by the way ...hoe ging t knuffelen in z'n vol huisje? heel stilletjes of hebben ze jullie wel gehoord hihihihi
Nou ik heb mijn ei dus ook vandaag of gisteren of morgen{?} en ik voel dus ook niks   he ,nou moet ik zeggen dat ik m nog nooit gevoeld heb volgens mij ..maar nu let ik erop he...maar euh............niks!! hahaha..maak me niet uit als ze elkaar maar tegenkomen endat ze d'r werk maar doen he dat ik aan t eind van de maand [23+_ okt]   niet ongie word dan hoef ik mijn ei niet te voelen hoor ............
hoop dat t voor jou ook een vruchtbaar weekend was !! of anders vanavond of morgen he..........
nou ik ben er vanavond wel weer ff
xxxx lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

heb mijn nod even 2 dagen verder gezet ...ei op dag 17 en dan op 31 e dag ongie?
wie weet ...xx lil

hoi meiden

nou ik had mijn nod al op 29 september en nog geen rd te bekennen!!!!

maar helaas zondag getest met ochtend urine en de test was negatief

dus ja afwachten maar.

groetjes pien

Heey meissies!

Ik ben gisteren gelijk met de teunisbloemcapsules begonnen. Jeemig! Wat een pillen! Best groot...
Er staat dat je er 2 moet innemen per dag. Vandaag ook weer gedaan en nu had ik al wat bruine afscheiding!
Ik was er vantevoren al bang voor, dat ik nu opeens heel snel ongie wordt. Maar we wachten af...
Heel duidelijk vind ik de bijsluiter niet trouwens.

Sjors: Beterschap meisje! Echt balen! Steeds ziek... Ik hoop dat je snel opknapt.

Pien: Zolang er geen rd's zijn... ik weet het hoor; zekerheid is wel fijn! Ik duim voor je dat je toch nog positief test.

Joyce: Gelukkig een fijn weekend gehad in de ardennen.Moet ook wel met zulk superweer! Het knuffelen wat stilletjes gedaan?

Tanja: Leuk zeg, hoe familie reageert! Super zeg! En gaaf dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent.

Mama30: Fijn dat je ongie zo kort was. Maar zoiets verwacht je niet. Vreemd lichaam... Knuffelse!

Lilian: Nog lekker aan de knuffel? Ik zou ook geen risico nemen hoor. Alle kansen benutten! Nog een fijne vrije maandag gehad?

Gipsyd: Ook zo leuk hoe iedereen verder reageert op het supernieuws! Wel jammer dat je last hebt van je rug en stuit. Ondanks dat...blijf genieten hoor!

Ikke: Jij ook veel succes met de knuffelweek/weken!

Fijne (knuffel)avond allemaal!
Liefs...

Hoi lieve meiden!

TANJA! GEFELICITEERD IN HET KWADRAAT! YOU GO GIRL! Wat goed zeg! Ik zou zeggen geniet ervan, 't is zomaar zover...

Zit in een dip, wil ook een eisprong. Volgende keer weer wat liefs van dit scharminkel (nog lang geen walrus ;-( dikke snik)

Iedereen: zet 'm op met knutselen, friemelen, testen, tampons in en uit halen, fantaseren en wachten! Veel kussen en liefs van widd!

WIDD WIJ GUNNEN JOU HET EERSTE EEN EISPRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HOOP ZO DAT T SNEL GEBEURT!!
EN DAT JE DAN OOK GELIJK RAAKT SCHIET!! WANT JIJ VERDIENT T!!!
XXXX LILIAN

Terug
Bovenaan