FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi allemaal
 ik heb ook ff groene thee gegoogled en als je zwanger wil worden dan beter niet teveel thee[ook geen groene!!] maar als je eenmaal zwanger bent dan is groene thee     wel weer goed om alle mineralen aan te vullen!!! DUS IK KAP NU MET DE GROENE THEE HHAHAHAHAHH
heb maar 2 bekers op vandaag   gelukkig...................................
zal wel geen wereld van verschil maken ................
nou ik ga dadelijk lekker uit eten bij ""etenstijd"!! mmmmmmmmmm
mmmmmmm heel lekker......met mijn mannetje en 2 vriendinnen..gezellie
we kunnen pas om 20:00 terecht dus ik stik van de honger!!!!
nou ik kijk straks nog ff ...als we nog tijd hebben want we moeten ook nog knuffelen he....ja vandaag of morgen m'n ei [zei de test!]nog niet echt veel slijm zal morgen wel zijn.......
doei
xxx
lil

NOU ER STAAT OVERAL WAT ANDERS!!! DUS TOCH BETER GEEN GROENE THEE OOK NIET ALS JE AL ZWANGER BENT STAAT ER WEER OP EEN ANDERE PAGINA....
ZAL WEL ZIJN MET MATE.......
EINDE INFO BLOKJE HIHIHI

Ha Tanja,

Gefeliciteerd!!! Geweldig, weer een zwangere! Dat wij allen mogen volgen (zo snel mogelijk als het even kan). Mijn RD's zijn weer ten einde, dus we kunnen weer klussen. Ik vind het in de RD's echt niets. Om de dag komt komende week goed uit. Maandag en woensdag zijn we er niet, dus dinsdag en donderdag zijn prima. En dan zaterdag nog even en dan is mijn ei wel weer langs geweest denk ik (vrijdag). Hopelijk gaat het lukken. Mijn man weet niet precies mijn ei, want dan heeft hij er niet zo heel veel zin meer in, gaat hem inmiddels na zoveel vruchteloze ronden beetje tegen staan, dat het dan moet. Inmiddels is het al weer effe geleden, omdat mijn ongi eerst niet echt doorzette, dus dinsdag moeten eerst de oude zaadjes even geloost worden, want die werken donderdag denk ik niet meer zo goed, na zo'n lange time-out. Hopelijk zijn er van de week weer wat meer vrolijke hoofdjes van meerdere zwangeren, ik blijf duimen en van de groene thee af (dat stond ook al bijna op mijn boodschappenlijstje).
Ikke

Hé meiden!!

Nou Lilian; laat die thee dan maar even in het kastje staan!!!!!
Nooit geweten dat dat invloed zou kunnen hebben zeg!!!
Ben zelf een echte theeleut dus ik laat die groene thee wel even staan! Wat goed dat je je ei hebt gevonden, dat moet goedkomen he deze ronde!!!!!!!!! Knuffel nog maar even lekker door meis!

Mimi; jammer maar toch ook wel weer fijn dat de  zijn gearriveerd. Kan je in ieder geval weer door vind je niet?? Heel veel suc6 he en knuffelse!

Ikke; super dat de  weer verdwenen zijn, heel veel plezier met klussen. En idd, voor mannen is het toch een soort van druk he...als je ei is dan MOET het. Dus gewoon eerst lekker de boel verversen  en geniet ervan! Good luck!!

Ken; ik hoop dat de teunisbloemolie gaat werken!!!!! Knuffelse meid!

Pien; hoe is het met jou? Nog steeds geen  Kl*te zeg die onzekerheid! Succes met wachten, als het dan toch niet raak is deze ronde; kom dan maar op met die duivels vind je niet????

Mama30; ik vind het echt balen dat je ongi bent geworden! Zag ons eigenlijk wel naar het juniforum gaan, je had toch ook wat kwaaltjes?!?! Tenminste, we voelden best wel hetzelfde! Dat  rare lichaam ook he......ik ga keihard duimen voor je (en voor alle andere meiden natuurlijk ook)!!!!!! O, en helaas....geen geheim hihihi!!!!! Lekker knuffelen!!!!

Nou, vandaag het blijde nieuws verteld aan mijn ouders.....m'n moeder schoot meteen vol, helemaal blij!! M'n vader is zo'n heerlijke nuchtere hollandse vent......maar ondertussen vind hij het heus wel leuk!!! Toen mijn zoontje was geboren heeft hij iedereen die hij in z'n telefoon had staan een sms gestuurd; ik ben opa!! Dus van buiten nuchter, maar van binnen?!  Voor de rest durf ik het nog niet aan teveel mensen te vertellen, het is net aan 4 weekjes, nog zo kort en er kan nog zoveel misgaan! Alleen de meest dierbare mensen vertellen we het. Leuk om te doen!

Meiden, nog een fijne avond en tot snel! xxxxxx

Heeey moppies,

Allereerst: SORRY  voor mijn tip de :groene thee! Ik had nl echt gelezen ergens dat het goed was zeker als je zwanger wilt worden. Het bevorderd je vruchtbaarheid!!! Nou en nu lezen jullie dit....dan maar ffies ermee stoppen...ook ik nu, aangezien ik ook dacht dat het nu ik zwanger was goed was. Maar oke!

Lilian: Gefeleiciteerd met je ei! Waanzinnig nieuws!

Johanna: na mijn ongi...ben ik na een aantal dagen weer gaan knuffelen en wel om de dag..tevens na vruchtbaarste dag ook nog 2 keer....

Ken: fijn dat je die teunisbloem gedoe hebt gekocht. Ik denk dat jij er veel baat bij hebt en dat je cyclus wat duidelijker gaat worden.

Hier gaat het met de stuit en rug af en aaan. Echt vreemd hoor....nu al!
Verders schoonpaps en eigen paps verteld dat we papa en mama gaan worden. Nou beide zeer blij en huilen! Dat was enorm ontroerend. Mijn vader bleef maar mij en mijn vriend knuffelen...zo ken ik hem niet! Super! Moet bekennnen dat het me meer rust geeft nu ik het aan de mensen heb verteld. En heb het gevoel dat ik er meer van geniet!

Lieve meissies, ik ga ff een blokkie om met mijn mannetje...ff frisse neus halen!

Fijne zondagaaf!

XXX

hoi mede bijna zwangere en zwangeren onder ons..................
{ihihihi}

nou volgens mij is er weinig te melden !!! vanaf gisteravond +-20:30 is er niks meer verteld....................................
Alleen patricia en wietske   hebben hun   nod gehad     ,daar staat nog niks achter...
en ik zag dat wietske een topic heeft geopend "nou daar zijn ze weer " dus ik neem aan dat de  zijn gearriveerd!!
zonde zeg!!!! k.t wietske maar we gaan toch met z'n allen naar oktober!!![of november]

wat grappig wat een tip van een iemand kan doen he!! we waren met z'n allen al alle groene thee van nederland aan t inslaan hahhaha maar nee goede tip is weer ingetrokken naar grondig te zijn te bestudeerd bleek deze tip niet helemaal optimaal !!!
[hahahahahahha] ik denk dat t is als met zoveel dingen als je zwanger bent: met mate mag vanalles maar als je alles wat je niet mag niet meer aanraakt dan hen je t toch wel moeilijk die 9 maanden!!
ok daarbij bedoel ik natuurlijk niet dat je rauw vlees, ongepastureerde kazen etc moet eten als je zwanger bent he....

pien : doe nou eens een test je maakt ons wanhopig!!!hahahahawe zijn zo nieuwschierig jou nod lag toch nog in september?????
tanja   wat gaaf voor jou ouders he....mijn vader reageerde ook zo nuchter bij mijn vorige zwangerschap....maar ondertussen he tegen de hele wereld vertellen dat je opa wordt hihi lief !!
ken kom op slikken die olietabletten hihi wie weet he.....

nou wij hebben gisteren nog maar een x geknuffeld ok das niet om de dag maar elke dag[zat en zon maar met mijn ei zo dichtbij nee ik geen risico haha nou zou ik t liefst vanavond weer willen maar 1 dag ertussen is beter zeggen ze voor de aanmaak van nieuwe snelle zwemmers he ...dus morgen nog maar een x knuffelen dan...
mijn test was trouwens vandaag nog hardstikke   posiief   ben benieuwd wat ie morgen doet...hij moet toch weer afzwakken die streep?

nou ik kijk straks nog ff..[ma is mijn vrije dag lekkerhe..]
xxx
lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

Hoi Allemaal!

Inderdaad er is weinig te melden, ook van deze kant. De RD zijn al bijna weer weg (???) Vrijdag middag kwam het opzetten (2 dagen te vroeg)  en nu vanochtend alleen nog een klein beetje oud bloed... en verder was het het dan....

Dit ben ik helemaal niet gewend, ik ben op mijn 15e aan de pil gegaan, was het altijd wel 5/6 dgn, na het stoppen met de pil, de 4e keer zwanger....... Toen koperspriaal (ook 5/6 dagen en nu deze keer maar 2 1/2 dag??? (wel helder rood trouwens)
Is dit dan een echte menstruatie zonder hormonen enzo??? haha, je zou nooit meer aan een voorbehoedsmiddel gaan....hahaha!!! Wat is jullie gewone cyclus zonder hormonen enzo??

We gaan er weer lekker voor deze maand, beginnen vanavond maar, hihihi!! Kijken of we deze maand geluk hebben.

Lilian: fijn dat je je eitje hebt gevonden, EN..... ook nog mooi op tijd, de 15e dag!!!! Dus cyclus van 28 dgn????

Tanja wat mooi is het om te vertellen he!! Geniet maar lekker van alles!!
Ik hoop je snel te mogen volgen!!!

De rest van de meiden: veel knuffelplezier!!!

Groetjes, mama30

Terug
Bovenaan