FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: walrusindedop reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 19:26:25'));

Halloooooooooooo spetters, al dan niet met bolle buik!

Hier WIDD! Deze week nog en dan vakantie! HOERA! Woensdag weer naar de gyneacoloog, maar eerst testen zaterdag... Ooooh, de weken vliegen om, ik hoop zo op een streep! En anders op een bloody mess, dan ben ik ook blij...

Lilian:
Thanxxx, oh ik hoop zo dat je fluisterpraktijken waarheid worden... Mijn vader is op 7 november jarig, dus wie weet sla ik een week later wel aan het fluisteren... Maar hoe is het met je? Heb je de strijd wat overleefd? Of denkt iedereen nu dat je kerel je inelkaar geslagen heeft ;-))) Wel voorzichtig doen hoor!

Mama30:
Ik zeg 1 ding: ik zeg: ooh lala, geniet ervan, dan schijn je op je vruchtbaarst te zijn!

Sjors:
Hoe gaat ie? Je hebt toch niet net weer je vruchtbare dagen gemist? Kan die vriend van jou je niet wat vitamientjes toedienen waar je erg van aankomt? ;-P

Joyce: Ik hoop dat je eisprong toch is geweest en dat je nu zwanger als de neten bent! Je hoeft immers niet altijd wat te voelen!

Pien!:
Hoe lang kan jij in vredesnaam wachten? Doe mij wat van dat geduld van je!

Eefje:
Hoi hoi! Ik hoop dat het snel raak is, want als je dan besloten hebt om eraan te beginnen, dan mag het ook wel zover zijn toch?

Doei lieve meiden, voor wie ik vergeten ben: veel kusjes en een klavertje vier van WIDD

he widd
ik hoop voor jou zoooooo erg dat er 2 streepjes staan op je test..als iemand t verdiend ben jij t wel!![ok wij allemaal maar nu ff jij he!!]
en anders moet die gyneacoloog maar eens even zijn werk doen he !!!Jij wil ook vooruitgang!!!
nou ook bijna vakantie ..dat moet wel een goed teken zijn ...want dan ben je relaxed en gezellie met z'n tweetjes...........mmm snap ie!!
he een hele fijne vakantie he...en blijf schrijven he   want jij bent echt hylarisch in je schrijfstijl!!.....
xxx
lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

Zo, ik heb mezelf er tussen gezet (al blijft het lastig, omdat mijn cyclus niet zo regelmatig is maarja).

Ik moet nog een heleboel bijlezen, dus ik kan nog niet echt reageren op jullie. Maar dat komt wel weer.

Cool dat ik weer mee mag kletsen!

leifs Eefje

Goedemiddag iedereen!!
FF snel een berichtje van mij, want ik heb het druk druk druk.
Deze week moeten wij flink aan de bak met klussen hihi en hopelijk vinden mijn mannetje's mannetjes de weg naar mijn ei!
Om er nog een beetje lol in te houden hebben wij gisteren geflirt over de msn haha
We hebben zelfs gewebcamt
Aja het is weer eens iets anders en het houdt t lekker spannend

En komop meiden wie volgt Tanja !!!!!!!!

Hoi allemaal,

hier nog niets bijzonders te melden. Zondag is mijn NOD, maar ik denk
wel dat ik ongi word. Ik heb totaal niets bijzonders gevoeld of
gemerkt. Hoewel, ongeveer een week na mijn ei heb ik 2 korte steken
onder in mijn buik gevoeld en dat was het. Het kan heel goed zijn dat
dit van het eten kwam. Het eten in Tunesië is natuurlijk anders dan in
ons eigen koude kikkerlandje

Dus nee, ik geloof niet dat deze ronde veel kans van slagen heeft. Ik verwacht mijn ongi ook 2 dagen eerder omdat mijn ei ook 2 dagen eerder was. Vorige keer was deze 1 dag eerder, en werd ik een dag eerder ongi. Ach, we zien het wel

WID: Spannend dat je zaterdag gaat testen. Hopelijk geeft deze test eindelijk positief aan! Ik zal in elk geval voor je duimen.

Joyce en Joh: De vakantie was echt geweldig! Het eten was lekker, en we hebben 3 daagjes bewolking gehad, de rest van de dagen hadden we alleen maar zon! Echt toppie dus! Ik ben ook echt weer uitgerust. Heb deze week nog vakantie en dan vanaf dinsdag weer aan de bak!

Lillian: ik heb je tatoo gezien. Hij is erg mooi! Zo draag je je jongens zichtbaar bij je! Echt heel gaaf!

En verder iedereen die ik nu vergeten ben succes met knuffelen en het wachten op de NOD!!!

Liefs Nathasja

Hey Lilian:

Op je vraag of wij Anja en ik merkte dat wij zwanger waren...JA ik had de innesteling duidelijk gevoeld. Maar goed als je deze dus niet voelt.....Ik had een week voor mijn NOD een lichte blauwe ader van mijn boob naar mijn hals lopen. Ik voelde een strakke buik, alsof ik getraind had, jeukende muts(hihihi), smorgens keelpijn, steekjes in de buik alsof het een naaldje was, borreltjes(netals bij darmen, maar dan net anders), hoge temp 37,4, steken in stuitje, steken in liezen, hoofdpijn, puistjes alleen in nek en op schouders, grieperig gevoel en MOE!!!    

Nou dat was het wel een beetje, genoeg lijkt me..hahaha.

Vandaag bij Fysio geweest....had nog wel ff netjes een boxer aan gedaan...toch een beetje genant in string...kom ik daar...Lekkere vent joh! En ik haren op mijn beneb hebben meiden, maar dat komt omdat ik met harsen bezig ben! Hahahaha.....

Fijne avond iedereen.

xxx

hoi meiden

hahahah gipsyd ik zie je helemaal liggen bij de fysio hihi gelukkig had je ja string niet aangehouden..dan voel je je toch iets minder op je gemak he ....
wel een fijne bijkomstigheid dat je niet z'n enge ugly oude man hebt als fysio!!!!ja elk nadeel heeft z'n voordeel ............hihi
ene bedankt voor je zwangerschaps kwaaltjes maar ik weet niet of ik er iets aan heb want vorige x had ik echt nergens last van...maar ik let wel op vanalles dus who knows?

natasja     nou je weeet t nooit he ....is toch spannend voor zondag!! maar je laat t wel snel horen als je iets weet he....x

niesje    IK WIL TANJA EN GIPSYD WEL HEEEEL GRAAG OPVOLGEN HOOR!!! ja lijkt me wel heeel leuk hahahaha...we zullen zien he...
ene heel goed bezig met je vriendje te versieren hoor !!spannend .......

nou ik kijk staks nog ff
doei xxx
lilian

Terug
Bovenaan