FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve allemaal,

Gisteren toen ik naar de houdbaarheidsdatum van het brood aan het bekijken was kwam ik er achter dat het gisteren pas de 20ste was. Ik heb dus 1 dag te vroeg getest!!! Ik stom kan je zijn.

Er is dus nog hoop. Ik ben nog niet ongi dus het gaat een klein beetje goed.Ik ga eind van de middag een test halen.

Nu has Dong natuurlijk wel een een lichte streep. Ik helemaal niets. Ik ga er dus niet te veel van uit.

spannend!!!

Sietske

NEGATIEF!!

Nou meiden jullie raden het al. De test was vandaag negatief en luidde binnen een minuut al "niet zwanger".

Ik vraag me af wanneer de rode duivels komen. Want ik had donderdag dus erge buikpijn en rugpijn dus dat zou mijn eisprong geweest kunnen zijn. Als dat echt zo is dan heb ik niet geklust in die periode en zou ik dus as donderdag over een week pas onegsteld worden. Wel balen want wat mij betreft mogen ze vandaag komen. Des te eerder de nieuwe ronde ingaat. Ik denk wel dat ik ovulatietesten ga kopen. Gewoon om te kijken waar ik aan toe ben.

Seits ik hoop echt dat je te vroeg bent geweest met testen. Veel succes!

Mama30 Ik hoop dat je weer een beetje op adem bent gekomen en ik wens je veel sterke met je zoontje. Hopelijk is hij snel weer beter.

Groetjes Joyce

Dag Dames.

Zat ik gisteravond te klagen dat ik geen idee had wanneer mijn eisprong precies is en bang dat ik hem misschien gemist zou kunnen hebben.
Heb ik vandaag een hele dikke tweede roze streep!! Dus binnen 24 tot 48 uur ben ik het meest vruchtbaar. Spannend!!!
Oh vreselijk is zit echt te plannen en te klijken wanneer we "het"   het beste kunnen doen.
Donderdag ochtend geknuffeld, vrijdag avond geknuffeld. gister rustdag en vandaag er maar weer tegen aan dan.
Hihi. Vind het wel super spannend zeg. Zal er even iets speciaals van maken.

Yoehoe!!!!!

He Siets.... kom jij uit friesland?

Garoetties Jo

Goedenmorgen meiden!!

Jullie zijn mij aan het verwarren met Roos! Met mijn kindje is niets aan de hand, de zoon van Roos ligt helaas weer in het ziekenhuis.

Wat jammer van de negatieve testen vanochtend!!! Hopelijk komen de RD snel en kunnen jullie weer verder!!

Ik schreef gisteravond over het bruinverlies, wat jullie er van dachten...maar het is nu over! We hebben nog gewoon ff lekker geknuffeld gisteravond, (voor het geval dat het toch ons eitje was, wat haast niet kan... Heb aan het begin van de week wat vruchtbaar slijm gezien en eergister was het al weer dik wit... We kknuffelen gewoon lekker verder om de dag en zien wel wat er gebeurd 2 novmeber....

Maarre als mijn eitje eerder is geweest, zou mijn NOD dan ook eerder inzicht komen?? Ach ik wacht gewoon tot 2 novmeber en zien we wel hoe ik me voel, hahah!!

Fijne zondag meiden!!

Goede morgen lieve meiden!!

Mama30!!
Kan dat bruine bloedverlies toch niet stiekem een innestelingsbloeding zijn?? Je weet het maar nooit natuurlijk??!!

Jo!!
Oehh, spannend meid!! Ik zou zeggen, maak er een romantische avond van!!! Veel plezier en vruchtbaarheid gewenst!!

Joyce!!
Balen meid!! Ik hoop voor je dat je ongie niet te lang op zich laat wachten!! Kun je aan een nieuwe ronde beginnen met vele nieuwe kansen!! (november wordt jouw maand!!)

Seits!!
Dat klinkt goed!! Duim duim duim, voor een positieve test!! Er zijn deze maand nog niet genoeg zwanger geworden!! Het gemiddelde moet omhoog!! hihi!! Succes straks met testen meid!!

Dong!!
Oude test-junkie!! hihihi!! Nog steeds 2 strepen neem ik aan!! Vind het echt super voor je!! Nogmaals gefeliciteerd!! Ps: hoe voel je je verder??

MamaRoos!!
Ik hoop dat Frank snel weer mee naar huis mag en dat ze er snel achter komen waar hij last van heeft!! Lijkt mij vreselijk dat je kindje in het ziekenhuis ligt!! Ik hoop dat je een beetje uit hebt kunnen rusten!! Heel veel sterkte de komende dagen!!

Niesje!!
Hoe is het bij jou meid?? Voel je al wat??

Mimi!!
Veel plezier met knuffelen!!

Lillian!!
Fijn te horen dat je ongie weer voorbij is!! Kun je weer lekker aan de slag!! (toch de leukste periode van de maand)..Ga je nog voor de ovulatietesten deze maand?? of hang je ze in de struiken???

Ken!!
Waarschijnlijk veel te laat maar: Heel veel plezier!!! Geniet er van!! En kom a.u.b. met z'n drieen terug van vakantie!!!

WIDD!!
Hoe is het bij jou meid?? Al pasen in je eierstokken?? En hoe is het met de huizenjacht?? Hoop zo voor je dat je het krijgt!!! Dus, daar duim ik ook voor, zeg maar!!
Ps: je hebt helemaal gelijk, wat betreft, het genieten van wat je nu al hebt!!! Deze maand heb ik mij helemaal niet aan het SMEP gebeuren gehouden!! Heb helemaal langs mijn ei gesekst, en kan met geen mogelijkheid zwanger zijn!! Maar het mooie wat ik er voor terug krijg is, dat de seks die we nu hebben echt geweldig is!! Het is misschien jammer dat ik de vierde ronde in ga, maar ach... Ik voel  mij toch beter nu ik er minder mee bezig ben.... (en ben momenteel heel gelukkig met wat ik al heb)...

Hoe is het verder met de zwangere meiden???

Liefs Sjors.........

hoi lieve meiden.......

nou wat hebben we toch allemaal he? bij de ene  is de eisprong veel later als dat ze zelf wist [joh] en bij de andere[ik] komt de ongie gewoon een week eerder als verwacht!!!??
dong blijft maar testten hahahah wat we allemaal zo zouden doen he!!! en een streep is een streep!!!hahaha hadden we allemaal maar een heel dun streepie......hahaa
voor seits is er ook nog steeds hoop .......en ik hoop dat dat vandaag duidelijk word!!
joyce   kut !!!ik weet wat je voelt maar kopop we gaan verder!!!!
mama30   ook al iets anders dan normaal"; bruinverlies"maar kan vanalles zijn maar je word er zo onrustig van he!!
mamaroos : jou wens ik heeel veel sterkte met je zoontjes dat ze t maar snel weten wat t is!!hou vol..........
widd morgen naar je nieuwe huis kijken he!!!spannend!!!be cool he hahahahah......

nou we hebben dus allemaal iets   waar we ons druk om maken is t geen bloedverlies   , vroege ongie die eigenlijk nog niet kan , of t ei wat weg blijft [maar nu toch is gevonden!!].................... en ja   ik weet dat we ook gelukkig moeten zijn met wat we al hebben en dat we om ons heen moeten kijken......maar ik heb eraan geproefd aan t moeder worden/zijn en nu kan ik niet meer terug...............
ik wil zo graag mama worden van ons kindje   en ik probeer ook heel tevreden te zijn met alle   dingen om me heen ..ik weet dat we t goed hebben maar mijn toekomstbeeld zit nu in mijn hoofd..... en ja ....soms slaan we door   maar ik kan niet doen alsof   alles weer normaal is ,net als voor mijn lieve kindjes storm en daan...
maar ik begrijp wel dat we ons soms te druk maken ...maarja zie dat maar eens te voorkomen he......

nou mijn ongie is weer voorbij,,,,, en ik vind t nog steeds raar[zacht uitgedrukt hahha]
maar toch ga ik deze maand wel weer mijn ov.testjes gebruiken want dan weet je meestal toch ongeveer wanneer je ei is....
en mijn cyclus is al 28-36-25 dagen geweest dus anders weet ik t echt niet waar ongeveer mijn ei te verwachten is he.....hihi
nou vandaag dag 4 haha nog even rust en nog ff voor de lol knuffelen   is ook heel fijn !!![ik heb t nog nooit zo vaak gedaan in korte tijd als de afgelopen 2 maanden hahahahah niet slecht hoor...]
allemaal heel veel succes met testen /knuffelen/wachten .................
liefs lilian!!!

Mamaroos, heftig zeg! Damian heeft een paar maanden geleden ook een tijd in het ziekenhuis gelegen met een onbekende infectie. Later bleek dat hij een variant van Pfeiffer had. Daar zitten we dus nog mee helaas. Hopelijk vinden ze snel wat het is. En wie weet draag je straks nog een leuke verrassing bij je!

Mama30, na Lilian durf ik geen gokjes meer te wagen, het zou een innesteling kunnen zijn (ik hoop het voor je) of een ongi?

Seits hopelijk kun je snel toch nog positief testen

Joyce, NEEEH balen zeg!!!!! Ik had zulke goede hoop voor je

Joh79, spannend toch nog je ei gevonden, Hoppa snel aan de klus en pak dat ei!

Sjors, het schijnt juist heel goed te zijn om gewoon ongedwongen seks te hebben zonder te plannen hoor! Het moet wel leuk blijven!

Lilian, hang in there!! Ik denk ook niet dat het mogelijk is om altijd maar leuk en happy te zijn, maar je dealt ermee en hoopt op morgen een betere dag! En ik hoop dat ook jij snel weer zwanger zult zijn.

Ik zit nog steeds af te wachten. In tegenstelling tot vorige maand heb ik nergens geen last meer van, gelukkig maar.
Ik verwacht niets maar hoop alles!!

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

zo ik heb mijn nieuwe nod maar ingevuld.....hoop dat t deze ronde beter gaat geen schimmels [haha]of blaasonstekingen of super lange cyclussen? haha nou we zullen wel zien he...xxx voor iedereen ..ene...WE KOMEN ER WEL MEIDEN!!!MISSCHIEN WEL IN NOVEMBER?!!!

Terug
Bovenaan