FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Lilian,

Met mij gaat het nu wel weer ok. Ik heb mn gedachten weer op een rijtje gezet, soms dan komen ze in een dipje die gedachtes. Maar het gaat weer goed......Thanks.

Kan me voorstellen dat je het nu moeilijker hebt, omdat je nu ergens uitgerekend zou zijn. Ik was ook weken voor de uitgerekende datum helemaal uit mn doen, en toen de datum er eenmaal was, was het zo voorbij. Toch bereid je je ergens op voor, wat niet gaat komen.....klinkt gek. Maar zo ervaarde ik het.

Aan alle andere meiden:

Vannochtend voelde ik me zooooo beroerd, en om mn werk ging ik bijna van mn stokkie! Wat betekent dat nou weer? .......

Liefs, Kitty

Niesje van harte GEFELICITEERD!!!!! Echt geweldig nieuws zeg. Wat leuk dat je er over hebt gedroomt en dat je dan ook daadwerkelijk positief test.

We hebben nu al weer 3 zwangeren in de maand oktober!! Wat gaat dat toch ontzettend snel zeg. En wie weet..... Nog een aantal mensen moeten hun NOD nog krijgen in oktober dus ik hoop dat er nog een paar zwanger zullen testen.

NIESJE NIESJE NIESJE NIESJE NIESJE HIEPHIEPHIEPHOERAAAAAAAAAAAAAA
Oeh, gefeliciteerd meissie! Wat fijn voor je.

Een minimensje in je buik, wat heerlijk... Ik hoop dat je wat fit blijft, en dat ik vanavond ook een baby maak hihi.....

HIEP HIEP HOERA!!!

Niesje... gefeliciteerd meid! GEniet geniet geniet!!

XXX mama30

Hey meiden!

Hier ff een klein updatje van mij..... Ik verlies nog steeds wat oud bloed zo nu en dan. Krijg eerst buikpijn/pijnscheut en dan later komt er oud bloed.

Heb de huisarts gebeld en moest met spoed komen, hij heeft mij onderzocht op een bbz, maar gelukkig niets te vinden. Het is gewoon afwachten. Misschien een innesteling, al mijn "klachtjes" kunnen daar op duiden. Hij kon het ook niet verklaren...

Dus ik wacht nu echt af hoe het zal gaan 2november. Ik denk dat we 2 november, uiterlijk 3 november echt wel gaan testen!! (heb mijn ei ook eerder gehad, dus ongi moet dan ook eerder gaan komen...zou je zeggen, dus 2/3 november moet er iets te zien zijn.....)

Ik hoop dat die bloedingen nu weg blijven....

Hoe is het met de rest van de meiden???

Enne lillian.... jij had dit toch ook?? Maar jij hebt wel helderrood bloed gezien???
Ach een vrouwenlichaam.....

Meiden, knuffelse!!

Tot snel...!

hoi       \
mama30      
ja ik had eerst even bruin bloed? en toen ook rood bloed en na 1 dag weer wat bruin   ...alles bij elkaar ben ik maar 2 dagen ongie geweest en okee woe avond begon t   tot   en met vrijdag....heel kort   een \week te vroeg maar toch wel echte ongie!!!
ik las op internet dat je 2de stuk van je cyclus normaal gesproken vaststaat op 14 dagen na je ei...
maar soms kan t wel eens korter zijn [hormonen etc.!]maar bijna altijd is t wel 14 dagen na je ei!!
nou dus we gaan vanaf vanavond weer mooi om de dag knuffelen !!!! en we gaan ervoor !!!

kitty

ja klopt ik leef op een of andere manier toch naar eind okt, toe..heeel vreemd..
vanmiddag kwam er nog een klant in de winkel binnen en die riep gelijk" oooh loop jij nou nog rond????!!!
"ja ............................wat zeg je dan   ,,,,na stilte heb ik t maar verteld   en dacht maar   bij mezelf ok sommige   mensen zijn zo....en ze wist van niks ok maar ze bleef maar gewoon doorgaan over dr nicht die bevallen was en 2 dagen aan t bevallen was enzo ...jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaa hoor je wel wat ik net heb verteld dacht ik>>.
maarja zo gaat t soms ook .....
maar nu gaat t wel weer best goed met me...stom wijf gewoon..

xxx lilian
xxxx lilian

Hallo allemaal.

Hieperdepiep voor niesje!! gefeliciteerd.
Goed nieuws hoor. Zo fijn om te horen dat er weer iemand zwanger is.

Even kijken hoe het met iedereen gaat.

Sjors hoe gaat het met jou? Wij hebben onze NOD ongeveer gelijk. Voel jij al wat?
Ik heb dit weekend mijn ei gevoeld. en net voordat ik hevinge buikpijn kreeg hebben we heerlijk geknuffeld. Goed timing toch.. Dag erna trouwens maar weer geknuffeld voor de zekerheid.

Mama30: Ik hoop zo voor je dat het een innesteling is. Zou geweldig zijn.hihi

Lilian ben het met je eens. Wat kunnen mensen toch ontactisch zijn.
Sommige hebben echt geen inlevingsvermogen. Die mensen weten neit beter. Gelukkig dat je er zelf ook zo over denkt. Niks van aan trekken meid. Er zijn genoeg mensen die jou heeeeeel goed snappen.
Lul het maar lekker van je af.
Heeeel veel plezier met knuffelen!!!

Oh   kitty!!! Klinkt goed!!! niet dat je niet lekker werd op je werk, maar die symptomen..... je zou toch denk dat...... zou heel mooi zijn.

Ik heb momenteel wel wat steken in mijn lies / onderbuik. We hopen dat we goed gemikt hebben. Maargoed nog afwachten tot 3 november.

doeidoei liefs jo

Hoi,

Nou de rust is hier weer een beetje teruggekeerd! Mijn zoontje is weer thuis en het gaat goed gelukkig!

Morgen heb ik mijn NOD. Vanochtend alvast een testje gewaagd, maar helaas! Maar moet ook eerlijk zeggen dat zwanger worden wel ets minder op de voorgrond heeft gestaan door de ziekenhuisopname van Frank!

Maar ik ga dus al weer naar ronde 4! Pfff bij Frank was ik in ronde 2 zwanger! En stiekum had ik toch gedacht dat het nu weer zo snel zou gaan!
En ik weet dat ik niet mag klagen, omdat vier maanden nog helemaal niet lang is! En sommige mensen er veel langer over moeten doen!

Maar ja....het speelt wel eens door mijn hoofd!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan