FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou ik heb al 5 x een berichtje erop gezet en hij pakt niet!!!!!!!!grrrrr

trouwens   ikke     moet pien zijn!!! sorry geen 2e schermpie he....

hier alles ok     beetje wit slijm   dik     maar t is pas dag 8 en vanaf vanavond weer knuffelen om de dag   ......
niks nieuws he....hahhahah
nou hoop dat deze wel lukt ik heb er al wel 5 gezet [berichtjes] ze zijn steeds weg..
xxx
lilian

Oooo Pien wat spannend! Maar ik denk niet dat de test nog betrouwbaar is! Ik zou nog een test er tegenaan gooien en daarna misschien een bezoekje aan de HA? De HA heeft waarschijnlijk toch andere en betere test dan de standaard Huis, Tuin en keuken testen.

Ikke; Wat een vervelende tijd. Ik wens je veel sterkte.

Kitty; Balen dat je al wat afscheiding hebt. Ik hoop dat de ongi niet doorbreekt!

Mama30; het begint er op te lijken dat je misschien wel ..... Klinkt misschien een beetje raar maar ik hoop echt dat je boobs deze week nog pijnlijk worden. hihihi.

Lillian; Veel plezier met knuffelen. De leukste periode van een cyclus toch? Tenzij de NOD uitblijft. Dat is nog leuker.

Joh; Jij zit weer op het wachtbankje lees ik. Ik wens je veel geduld toe. Succes meid.

Ben nog steeds ongi. Grr.. balen.

Een vriendin van mij is momenteel ook bezig om zwanger te worden maar bij haar wil het niet op de natuurlijke manier lukken. Zij vroeg laatst of ik al gestopt was met de pil en ik kon gewoon niet tegen haar liegen. Ik voel me nu alleen een beetje schuldig dat het bij haar al zo lang duurt. Ik zou het eigenlijk ook wel vervelend vinden om eerder zwanger te worden. Stom he? Ze begint einde van het jaar met de eerste behandeling en ik hoop echt voor haar dat het meteen raak zal zijn. Het lijkt me wel leuk om tegelijkertijd zwanger te raken.

Pien ik zou nog een keer testen want denk dat deze test niet geldig is, maar spannend misschien dus wel zwanger!!!

Ikke, veel sterkte de komende dagen.

Lilian, knuffel ze!!

Beetje rare werkdag gehad vandaag. Mijn collega en ik zijn dus praktisch te gelijk uitgerekend. Maar onze andere collega die al bezig is vanaf Mei is dus nog niet zwanger.
Voelde me zo lullig naar haar toe, zij al zo lang bezig en wij allebei zeer snel zwanger.

Vandaag mijn NOD....Maar nog geen menstuatie. Gisteren negatieve test....

Spannend....

!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 21  oktober Dong123 21 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje,
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus nu 33 dagen, vorige keer 29 dagen)

nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)

Hallo lieverds!!

Hier even een heel kort berichtje van mij!!
Ik hoop dat alles goed is met jullie???

Hier is alles rustig!! Ik ben op mijn ongesteldheid aan het wachten, aan het onweer te voelen in mijn buik, zal dit wel niet lang meer duren!!
Ik ben vanaf morgen een weekendje naar Haarlem, lekker logeren bij mijn zusje!! Heb er helemaal zin in, lekker shoppen, terrasje (als het niet te koud is), uit eten, krt om lekker relaxen!! Ik ben pas maandag terug!!!
Ik spreek jullie snel en duim voor heel veel positieve berichten maandag!!

Ps: Pien!!! Ik zou toch nog een testje doen meid!! Heel veel succes en ik duim kei-hard voor je!!

Fijn weekend meiden!!
Dikke kus.............

Sjors; veel plezier in Haarlem. Dat is inderdaad een leuk vooruitzicht. Durt het wachten ook niet zo lang!  Zou je nu al voortekenen hebben van een nadere ongi? Ikhoo dat het gerommel misschien toch een innesteling is.

Mamroos; Balen van die negatieve test. Misschien heb je  wel te vroeg getest?!?  Veel succes!

Nog 1 dagje werken en dan is het weer lekker weekend! We hebben deze zondag een verjaardag van familie. Wel leuk want dan zie ik mijn kleine neefje van 15 maanden ook weer en ik heb gehoord dat hij sinds een weekje kan lopen!

Terug
Bovenaan