FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou Dames,

De sluizen zijn hier weer open sinds gisteren! Sinds ik niet meer aande pil ben ben ik toch heftiger ongesteld. Maar dat hort er ook bij. Ik deze maand verder niet zoveel last van mijn rug dus ik ben er wel blij mee.

Gister ben ik bij de tandarts geweest om 2 oude vullingen te laten vervangen en we hadden het even over en verdoving en over de kinderwens. Zij vertelde mij dat ze 2 soorten verdoving hebben. 1 verdoving is onschadelijk voor de vrucht en de andere verdoving kan leiden tot het samentrekken van de baaroeder waardor een miskraam kan ontstaan. Nu ben ik ongesteld dus ik ben zker niet zwanger maar ze heeft het me wel 3x gevraagd of ik er zeker van was! Dus meiden, als julie midden in je cyclus zitten en je moet naar de tandarts  geef dan aan dat je misschien zwanger kan zijn!!! Beter het zekere voor het onzekere.

Mamaroos, fijn om te lezen dat alles weer goed is met je zoon.

Groetjes Joyce

hoi meiden!!!!

ik voel me weer lekker hoor hihi   ik kom net terug van het hardlopen en echt kei lekker z'n beetje die koude wind en dan lekker lopen ...perfect .....
[ok ik hoor sommige denken GESTOORDhihi]
maar ik moet sporten als ik niks doe groei ik dicht haha
maar hier is alles lekker dus ....we zouden gisteren beginnen met knuffelen maar mijn vent was zo moe.......[echt] dus ik zei ok [hahahah] dan beginnen we morgen wel !
hahah gestoord klinkt dat zeg maar ja we gaan er allebij voor dus what the hell.......
dus   nu beginnen we vandaag !!!!
tis nog pas dag 8 vandaag dus t risico was minimaal denk ik ..............
dag 8-dag10-dag12-dag14-dag16-dag18...en ondertussen ff kijken wanneer mijn ei  is   want dan doen we gek !!! GEWOON 2 DAGEN ACHTER ELKAAR HAHAHA!!

ja we gaan er weer voor hoor....wat gaat de tijd eigenlijk snel he..dit word nu al mijn derde ronde....zoóóóó snel zeg!!..
nou hoe is t met mama30   en dat bloedverlies???is t nu opgehouden?
ja echt sins ik met de pil ben gestopt vorig jaar sept.   heb ik dus echt wel meer respect voor mijn lichaam..wat zit dat ingewikkeld inelkaar!!!wie heeft dat bedacht zeg.....
TESSA,ROOS,IKKE EN KITTY hoe is t bij jullie??? al tekenen??

nou ga ik lekker ff douchen en dan maar weer werken....oooh nog 2 weken dan moet ik weer fulltime aan de gang na  23 weken.... dat zal wel tegen vallen   nu werk ik 21 uur en dan weer 38.....oh oh ..nou ja dat zal ook  wel weer wennen he....
snel zwnager worden dan word t vanzelf weer minder  ihihi..mijn basin is wel heel bezorgd als ik weer zwanger word moet ik van haar heel rustig aan doen en gelijk minder/rustiger werken.......ze  leeft echt zo mee....maar ik kijk wel hoe t loopt hoor ik zal wel voorzichtyiger zij ook al is dat  nergens voor nodigmaar dat doe je toch he....nu moet t goed gaan................

nou tot vananvond  dan nog maar ff
junkie  of niet he....!!
xxx lilian

Hoi Lilian,

Even snel tussendoor dan, ik moet zo weg. Heb alleen hoofdpijn,beetje zeurderig, dus wieweet. Ik wacht toch echt tot maandag met testen hoor (of dinsdag, als ik dat red). We hebben ook een op hande zijnde sterfgeval deze week. Het hart is te sterk, maar ze mag wel overlijden hoor. Ze is al zo ziek, heb al afscheid genomen, dus wieweet heb ik daarom beetje zeurderige hoofdpijn.
Iedereen prettig uiteinde van de week!
Groetjes Ikke

Van mij ook even snel een update:

Vanmorgen een klein beetje bruinig slijm, en daar blijft het tot nu toe bij. Maar als ik naar mn vorige cyclus kijk, dan kan dat wel kloppen. Dat duurde 5 dagen voordat ik echt ongesteld werd. Dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik weer ongi word.

Wordt vervolgd.......

IKKE: Sterkte van de week dan!

Liefs, Kitty

hoi meiden

hier weer eens een berichtje van mij ( pien)
ik zat nog steeds op eht wacht bankje en nu heb ik al een week last van bruine afscheiding en heb toch vanmorgen maar weer een test gedaan.

netjes een paar minuutjes gewacht negatief nou is het toeval dta ik mijn prullenmandje ging legen en de test weer   zag liggen en nu wel met een streepje er bij dus dat zou dan inhouden dat ik dus wel zwanger ben !!!!
maar in hoeverre is deze test nog te vertrouwen???
wie heeft dit ook mee gemnaakt of heeft het een keer gehoord ik hoor graag van jullie wat jullie hier van vinden

groetjes pien

quote: ikke35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2007 14:40:17'));

Hoi Lilian,

Even snel tussendoor dan, ik moet zo weg. Heb alleen hoofdpijn,beetje zeurderig, dus wieweet. Ik wacht toch echt tot maandag met testen hoor (of dinsdag, als ik dat red). We hebben ook een op hande zijnde sterfgeval deze week. Het hart is te sterk, maar ze mag wel overlijden hoor. Ze is al zo ziek, heb al afscheid genomen, dus wieweet heb ik daarom beetje zeurderige hoofdpijn.
Iedereen prettig uiteinde van de week!
Groetjes Ikke

Lieve Ikke,

Ik wens je heel veel sterkte komende dagen!!

Knuffel van Mama30!!!

Nou dit is raar.... hij plaatste m'n vorige berichtje niet... hoop dat het er nu niet 2 x staat...

Nieuwe poging!

HEy meiden!

Het is wel het weekje van het bruin slijm hier!! hahaha!

Pien: Ik zou morgenochtend nogmaals testen met ochtenurine en de test aflezen binnen de tijd dat de gebruiksaanwijzing zegt... Ik duim voor je!! Hoop 't echt!!!

Verder hier nog steeds bruin slijm, t'word naar m'n gevoel steeds bruiner (sorry...) Dus er komt geen nieuwe bloed bij...! Goed teken!

Hopen dat er binnenkort wat gevoelige boobs bijkomen, hahaha! Moet pas volgende wk vrijdag   (dus niet) ongi worden, dus wie weet....

OP de een of andere manier voelt het wel goed daarbinnen....(Ach ik droom....)

Wordt vervolgt meiden!!!

he eeeey
mama30       wat is dat?? klinkt goed zou je zeggen he...maar ik vertrouw nergens meer op hahah je lichaam maakt jehelemaal gek he.....
ikke ''
'je moet de test wel binnen t half uur lezen....... anders kan de uitslag fout zijn!!
ik hoop t natuurlijk wel voor je maar probeer t voor de zekerheid ff opnieuw......
'he hier alles ok....dag 8   en vandaag beginnen we te knuffelen    
gezellie
xxx lilian

Terug
Bovenaan