FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: Annelies1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 12:38:30'));

quote: Annelies1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 02:19:19'));

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 22:23:27'));

Dit is de juiste lijst die andere waren 2x de zelfde lijst door elkaar heen.....

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!!
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Nou................ik hoef die test niet eens meer te doen.........

Ben vanmorgen heel heftig ongesteld geworden, met grote brokken bloed in het toilet
(). Twijfel wel of ik toch niet zwanger was, maar dat het niet goed is gegaan .
Ik voel me echt kl%&te, heb gigantische koppijn, en ben heel erg misselijk, en het liefste wil ik de hele dag in mn bedje blijven liggen. Maar helaas........ik moet werken!!! BAH....wat kan een mens zich rot voelen.

Nou, helaas geen goed nieuws..........................!

Ik ga snel ff douchen....

spreek jullie later.

Liefs, Kitty

Grrrrrr..... Krijg een error als ik een berichtje wil plaatsen. Hierbij nog 1 poging

Kitty: Wat  balen zeg dat de  zich toch hebben laten zien.

Iedereen die nog moet testen wen sik heel veel succes! Hopelijk zien we nog een paar verbaasde gezichtjes aan het eind van de maand.

Nou dames. nog 1 dagje werken en dan is het weer lekker weekend. Een fijne dag vandaag.

Groetjes Joyce

hoi meiden
hier even een berichtje van mij (pien ) je weet wel die wel leest en niet zo vaak schrijft.
maar goed het ios echt wel verslavend   telkens even kijken of er al weer nieuwe berichtjes zijn
maar goed morgen mijn nod maar nu nog steeds niks te zien en geen rd.
verder alles nog goed geen slijm enz te bekennen.
meiden sucses met knuffelen en wachten
groetjes pien

quote: pien75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 09:22:35'));

hoi meiden
hier even een berichtje van mij (pien ) je weet wel die wel leest en niet zo vaak schrijft.
maar goed het is echt wel verslavend   telkens even kijken of er al weer nieuwe berichtjes zijn
maar goed morgen mijn nod maar nu nog steeds niks te zien en geen rd.
verder alles nog goed geen slijm enz te bekennen.
meiden sucses met knuffelen en wachten
groetjes pien

Hoi meiden,

Ken: Shit dat je weer nega. hebt getest!! Maar wie weet...we wachten af...wat een gedoe allemaal he!! Het houd je dan ook de hele dag bezig he!

Lilian: dus bloedbaden voorbij, lekker schoon huisje voor een aansaande beebje!!  Goed aan je schema houden he!! EN drink veel groene thee...baat het niiet dan schaad het niet!!!hahaha.

Anja: Heey meis...ben je zooo misselijk! Vervelend zeg..ik ben ook sinds kort in de ochtend misselijk! Heb wel honger, maar kan dan niet echt aan eten denken. Smiddags voel ik me soms ook vreemd!BLURRY zeg maar!! haha.

Mama30: OOh meid, ik had  een week na mijn ei ook zo'n hofdpijn en scheuten onderin rug. Wie weet...wie weet....

Kitty: SHIT SHIT SHIT!!!knuffeltje voor jou

En voor de rest gaat het bij mij heel goed! Heb naast mijn misselijke momenten(niet heel ernstig) steeds het idee dat ik frietjes oorlog en frikandelllen spec. moet eten..hahahaha!!! Mag het niet van vriendlief, maar toch....  Savonds heb ik een opgezette en harde buik. Maar volgens mij zijn dat mijn darmen die , het lijkt wel, een meter omhoog zijn geschoten!
25 oktober mag ik naar de verloskundige. Heb gisteren gebeld. Heel raar....wist niet hoe ik het moest zeggen:ik ben zwanger of ik wil graag mijn eerte afspraak maken! Maar ik kreeg een lieve dame aan de lijn en het gesprek ging vanzelf. Wij zitten te denken om te wachten  op deze echo en het dan aan iedereen te vertellen. Ik denk dat mijn moeder en zus GEK worden! En dit absoluut nog niet verwachten!! SUPER!!!

NOu tot snel!

XXX

hoi

kitty   ...kutkutkut !!!!!!!!!!!!!!!!!we hadden z'n hoop voor jou!!!!%^%^&$$#*&*&&)%!!!!!!!!!!!
probeer een beetje rustig aan te doen ,laat je mannetje je verwennen en kop op we gaan naar oktober toe!!!!!!!!!!!samen.........................
gipsyd

he moederke ...haaha kun je je al voorstellen dat je "echt "mama"word stel je voor dat je kindje ..jij bent zijn/haar mama!!!z'n/haar hele wereld draait om jou!!is echt super mooi hoor,niet drukmaken gewoon over je heen laten komen ook met je b evalling...
een ding heb ik wel geleerd van mijn bevalling: je lichaam kan t !!heel ongeloofelijk maar je lichaam neemt gewoon over en je gaat bevallen....je lichaam weet hoe t moet mmeewerken.....hoop dat je niet misselijker word als dit hihi
geniet meisje....x

pien   he spannend jo....ik duim voor je....!!ene je hoeft niet elke dag mee te schrijven hoor als je af en toe komt is ook heel gezellig hoor!!

tanja   oooh 8 oktober duurt nog zo lang he...!!spannend dat wel he....gelukkig kunnen we gezelligkletsen hier ,gaat de tijd iets sneller.................

nou eigenlijk was ik vandaag vrij.......maar een lieve collega heeft een migraine aanval en nu ga ik dus voor haar werken van 12/21 uur...maar als t goed is ben ik dan morgen vrij!!![eigenlijk 9/12 ] dus ik vind t wl lekker   zo........
bijna weekend dus .......lekker relaxen .....eigenlijk wilde ik vandaag ff naar de h&m want ik wil een mooie nieuwe winterjas...maar dat komt nog wel...ps I love H&M!!!hihi
ok nou tot straks
doei
xxx lilian

LILIAN:

Wat lief...door dieklote hormonen kreeg ik er gewoon een brok van in mijn keel...gatver en nu weer!!!!
Thanks girl!!

Ik mama.....nee...ik kan het me nog maar moeilijk voorstellen. Wel het idee om straks een kleintje in mijn armen te houden die helemaal van mij is...dat lijkt me heerlijk! Ik denk dat ik alleen maar aan hem of haar ga ruiken!!! hahaha.

xxx

Terug
Bovenaan