A
Anoniem
Guest
quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 09:58:07&apos
);
LILIAN:
Wat lief...door dieklote hormonen kreeg ik er gewoon een brok van in mijn keel...gatver en nu weer!!!!
Thanks girl!!
Ik mama.....nee...ik kan het me nog maar moeilijk voorstellen. Wel het idee om straks een kleintje in mijn armen te houden die helemaal van mij is...dat lijkt me heerlijk! Ik denk dat ik alleen maar aan hem of haar ga ruiken!!! hahaha.
xxx he fipsyd
je kan t je nog niet voorstellen maar van die kleine worm in je buik ga je straks zoveel houden dat kan je je nu nog niet indenken zoveel[zelfs nog meer als van je mannetje!!kan niet denk je nu ,,,,maar ja dat kan dus echt heeel ongelofelijk hoor]
ik heb een ding geleerd van mijn bevalling van storm en daan.... dat je lichaam met de bevalling precies weet wat ze moet doen en laat t gebeuren ...en als je je kindje dan in je handen hebt dan voel je een soort van oerkracht[ja ik dacht ook jaja zal wel eerst zien!!hahah]en jij geeft je leven voor die kleine dreumel....
echt die liefde die je voelt ...daar stond ik echt versteld van dat je zoveel van je kindje kan houden ...en dat heb ik nu nog ook al zijn mijn kindjes niet bij me...
en sorry als ik je een beetje huilerig maak!!!! ja hormon he
lieve gipsyd ik gun t je zoooo !!!ik vind t ook heel kikke dat je nog lekker met ons meekletst......
xxx
lilian
ps ga nu maar huilen hihi nee grapje hoor.............
LILIAN:
Wat lief...door dieklote hormonen kreeg ik er gewoon een brok van in mijn keel...gatver en nu weer!!!!
Thanks girl!!
Ik mama.....nee...ik kan het me nog maar moeilijk voorstellen. Wel het idee om straks een kleintje in mijn armen te houden die helemaal van mij is...dat lijkt me heerlijk! Ik denk dat ik alleen maar aan hem of haar ga ruiken!!! hahaha.
xxx he fipsyd
je kan t je nog niet voorstellen maar van die kleine worm in je buik ga je straks zoveel houden dat kan je je nu nog niet indenken zoveel[zelfs nog meer als van je mannetje!!kan niet denk je nu ,,,,maar ja dat kan dus echt heeel ongelofelijk hoor]
ik heb een ding geleerd van mijn bevalling van storm en daan.... dat je lichaam met de bevalling precies weet wat ze moet doen en laat t gebeuren ...en als je je kindje
echt die liefde die je voelt ...daar stond ik echt versteld van dat je zoveel van je kindje
en sorry als ik je een beetje huilerig maak!!!! ja hormon he
lieve gipsyd ik gun t je zoooo !!!ik vind t ook heel kikke dat je nog lekker met ons meekletst......
xxx
lilian
ps ga nu maar huilen hihi nee grapje hoor.............