FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey hallo!

Tessa van harte gefeliciteerd!! Het gaat goed met het zwanger worden hier!!! Tessa, geniet er van!!

Gipsyd: Fijn hé die echo.... IK kan me dat nog goed herinneren van onze eerste, geweldig moment!!

Zo, nou die forum schiet niet echt op he!! Misschien maandag......

Hier nog 5 dagen tot de dag..... Verlies nu nog minimaal donkerslijm... Buikpijn is ook weg, sinds woensdag dat ik bij de huisarts weg kwam.... tja afwachten.... Mijn tepels doen wel erg zeer, en voel m'n borsten zeg maar.... normaliter voel je ze niet.... bij aanraking doen ze niet pijn.....

Dus eigenlijk is er nog helemaal niets.... Ben wel blij dat die bruine slijm verdwenen is... nu hopen dat het voor een goed doel is geweest...... Zaterdag of zondag gaan we testen.... Ik wil het liefs zaterdag (we gaan nl naar de JG beurs.....), en mijn mannetje wil het liefst wachten tot zondag.... hebben we de dag aan ons zelf... Heeft hij ook gelijk in.... Dus we gaan voor zondag, mits we dus niet eerder ongi worden....

Meiden word dus weer vervolgt........

Veel knuffel plezier voor degene die hun ei-tje verwachten en de andere meiden... komen jullie een bakkie thee doen op 't wacht bankje??

Dikke knuffel!!

Roos en papa van Frank, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.... Hoe is het nu met hem na zijn ziekenhuisopname???

Groetjes, mama30

Hallo allemaal,

De site werkt nog steeds niet optimaal he?! Maar ik heb het idee dat het nu iets beter gaat dus ik dacht laat  ik sneleven een berichtije sturen.

Mama30 wat durt wachten totch lang he? Nog een paar daagjes en dan is het echt zo ver. Ik hoop dat je kan wachten tot zondag.

Gypsid; ijn dat de echo goed is verlopen. Toch een kleine bevestiging dat alles goed is en dat het echt waar is.

Johanna; Ik vind het ook een fijn idee om te weten of we wel op het juiste mment bezig zijn. Met die ovulatietesten zou dat ook zo oeten zijn. Nog een weekje wachten meid en dan mag je al weer testen.

Lillian; Ik ben benieuwd hoeveel meiden al een mail hebben verstuurd naar forum@jongegezinnen.nl. Ik hoop een heleboel want het begint echt irritant te worden. Misschien omdat het nu weer een doordeweekse dag is dat ze er eindelijk wat aan gaan doen.

Kitty; Wat leuk dat je net in je knuffelperiode in het buitenland zit. Werkt altijd wel stimulerend om in een andere omgeving te zitten vind ik. Spannend en leuk!

Wietske, Sjors, mama30 en johanna; Heel veel succes met wachten deze week!

Ikke;Hoe gaat het met jou???JE NOD is toch al geweest????

Groetjes Joyce

hoi lieve meiden..........
wat een kutdag ...ik word wakker[vrij] en t regent.............en ik voel me ook nog eens zo zoals t buiten er uit ziet.......!!!
voor mijn gevoel waren storm en daan nu ongeveer geboren....29 oktober dat had ik in m'n hoofd als geboortedatum voor mijn 2 kleine mannetjes.....
Vandaag is ook mijn papa jarig en die zou dat zo mooi hebben gevonden   dat ze op zijn verjaardag geboren zouden zijn..................en ik was 10 nov officieel uitgeteld maarja een tweeling komt standaard eeerder he.........{!}
dus ik voel me kut ...en gisteren is in een kerk waar mijn ouders heel soms wel eens komen in mijn geboortedorp ...was t herdenking voor alle mensen die dood zijn gegaan t afgelopen jaar....dus storm en daan werden ook genoemd ... en ik kom daar nooit maar ze hadden aan mijn moeder   gevraagd of ze storm en daantje ook mochten noemen ....ja natuurlijk... en dan legde ze mooie grotre kiezels neer   met de naam erop voor elke persoon/kindje.........
t was super mooi zij mijn papa net  , maar mama had t er zo moeilijk mee gehad   en de rest van gisteren de hele dag ook [......................
Dat vertelde hij net aan de telefoon   toen ik m   belde voor te feliciteren .....
Dat is ook echt kut   ,.,... als je ziet dat je ouders pijn hebben   en je kan er niks aan doen...... ¨t hoort bij t rouwproces..... jaja ik weet t maar t is zooooo kut!!!!!!!!!!!!
ik ben dus een beetje vet van slag ......
ik had eigenlijk ook allang verwacht zwanger te zn    
ok t is pas ronde 3   maar toch valt dat tegen   ...je bent toch zogenaamd zo vruchtbaar als je net bevallen bent haha jaja nou ik merk er weinig van...........
nou ok nu heb ik wel weer genoeg gezeken KOP OP EN DOORGAAN!!!
whhhaaaa....     OK   ben er weer.........

okeee.....positief zijn he...
ikke     hoe is met jou je nod is allang geweest toch........

johanna,mama30,sjors,wietske,jullie zitten te wachten he..........kom op nog ff....
kitty   who gezellie in t buitenland een beetje knuffelen......kan je je kind noemen naar de plaats waar hij gemaakt is hahahahhahasPARIS, VIENNA HAHHAHAHAHAHAH GRAPJE..................
 he johanna     ik test ook al vanaf ronde 2 met ov.testen hoor   en waarom niet
je weet tenminste wanneer je ei komt   en je bent er toch mee bezig dus waarom niet.

nou ik ben weer iets vrolijker nu ik weer gekleytst heb met jullie ...
alllemaal heel veel succes en duim voor jullie he....................

xxx lilian

Hey Lieve Lilian!

He, als ik je verhaal lees krijg ik gewoon kippevel.... Tja ik weet het heb je niets aan.. Maar ik vind dat jullie er (zover ik het natuurlijk lees hier) heel goed en sterk mee omgaan. Helaas zijn er momenten waaraan je herinnerd word van  als ze er.....

In jullie hart zijn ze bij jullie, het is goed om er met elkaar zo over te kunnen praten! Jullie  moeten    2 pracht kindjes missen en je ouders (en ouders van je man) 2 kleinzonen, het is soms zo oneerlijk!!
Door erover te praten kun je wel je gevoelens kwijt en dat is heel belangrijk!

Misschien helpt het ietsiepietsie als je weet dat ik aan je denk!!

Een dikke knuffel!!

lieve mama30

ja waren m'n tranen net weg...nu door jou stukje zijn ze weer terug..........
maak niet uit laat maar gaan denk ik hoor......
t is niet zo dat ik de hele dag huil ,maar ik heb goeie en mindere dagen he....
vind t super lief van je en t helpt echt .....maar iedereen is zo óó   lief en begrijpend maar rene en ik moeten t met z'n 2en zien te doen.!!
T lijkt wel een soort beproeving , ik heb nog nooit echt iets ergs/heftigs meegemaakt en nu dan toch dit ..maarja zo krijgt iedereen z'n portie denk ik.
Wij zijn in ieder geval super sterk erdoor geworden ,dat is toch t goeie wat er aan is!!
super lief van je ...!!!en we komen er zeker door .en ik vind t ook niet erg om te huilen want als ik niks zou voelen voor mijn schatjes dan zou ook niet goed zijn..
ik wil er ook niet te vaak over schrijven op ons junkie forum want we moeten t wel een beetje gezellig houden .alleen als t echt erg is val ik er jullie ff mee lastig hihi

nou ik voel me alweer een stuk beter ..dadelijk naar de verjaardag van mijn papa gezellig eten bij mam altijd fijn he..hihihi
xxx lilian

EN DE SITE IS GEMAAKT HOERA HOERA !!!!![TOCH]????

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:51:09'));

lieve mama30

ja waren m'n tranen net weg...nu door jou stukje zijn ze weer terug..........
maak niet uit laat maar gaan denk ik hoor......
t is niet zo dat ik de hele dag huil ,maar ik heb goeie en mindere dagen he....
vind t super lief van je en t helpt echt .....maar iedereen is zo óó   lief en begrijpend maar rene en ik moeten t met z'n 2en zien te doen.!!
T lijkt wel een soort beproeving , ik heb nog nooit echt iets ergs/heftigs meegemaakt en nu dan toch dit ..maarja zo krijgt iedereen z'n portie denk ik.
Wij zijn in ieder geval super sterk erdoor geworden ,dat is toch t goeie wat er aan is!!
super lief van je ...!!!en we komen er zeker door .en ik vind t ook niet erg om te huilen want als ik niks zou voelen voor mijn schatjes dan zou ook niet goed zijn..
ik wil er ook niet te vaak over schrijven op ons junkie forum want we moeten t wel een beetje gezellig houden .alleen als t echt erg is val ik er jullie ff mee lastig hihi

nou ik voel me alweer een stuk beter ..dadelijk naar de verjaardag van mijn papa gezellig eten bij mam altijd fijn he..hihihi
xxx lilian

T'was niet m'n bedoeling om tranen te bezorgen hoor, maar een knuffel!!
Ik wil je nog even zeggen, dat ik het absoluut niet erg vind dat je je verhaal hier neer zet hoor!!! Dit hoort ook bij jou en je man en het opnieuw zwanger raken.....!
Doe doe maar lekker!!!

Veel plezier bij je ouders!! Hiep Hiep Hoera met je papa!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan