FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2007 19:14:42'));

!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 21  oktober Dong123 21 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje,
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus nu 33 dagen, vorige keer 29 dagen)

nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

28 OKTOBER ZOON van ROOS WORDT 1 JAAR!!!!!!!!!
NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)

Hoi mamaroos; Je zoon wordt dus al 1 jaar!. Hartstikke leuk. Ga je het nog speciaal vieren?

Wel irritant hoor dat de site zo vervelend doet. Maar ik neem het maar even voor lief want ik wil toch een berichtje plaatsen. Maar dit is nu al de zoveelste poging. Ik zag ze;lf dat een dame zelf een forum heeft geopent.

Gisteren heb ik trouwens ovulatietesten van sensitest binnengekregen. Het is misschien een beetje vroeg om daar nu al aan te beginnen maar ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het eigenlijk werkt.

hoi meiden

nou er word niks meer geschreven   ...en ik denk dat dat komt dat dat forum zo kut doet!!!   nee is echt niet funny je bent er zolang mee bezeig om je berichtje te zetten..!!

maar hier is alles relax ..lekker om de dag knuffelen en dadelijk gewoon elke dag als mijn ei komt.....hihi
en mijn slijm word al doorzichtiger dus ik denk toch dag 14/15 ofzo   we zullen wel zien met de testen he.......
voel me best lekker ...ik ben deze maand relaxter als vorige maand over te zwanger wolrden [ik wil nog net zo graag hoor ] maar doe er relaxter over   en wie weet verrast m'n lichaam   me.............??
nou hoop snel weer van jullie allemaal te lezen meiden...kop we laten ons niet kisten he....

xxx en tot morgen...

ps ik zet ook ff een berichtje voor de operater...hihi
xxx lilian

Hi allemaal!,

Ik ben niet echt een forumjunkie geloof ik... Zo druk gehad met werk en ook nog een weekje weg geweest. Maar ik wil jullie toch graag het goede nieuws vertellen. Mijn mannetje en ik hebben vanmorgen getest. Nergens op gerekend, nergens last van, niks gevoeld, maar al 4 dagen overtijd, dus toch maar een testje gedaan vanmorgen... En gelijk twee hele dikke blauwe strepen.

IK BEN ZWANGER!!!!

Nu zijn we helemaal in de wolken. Al maak ik me ook wel een beetje zorgen, want ik heb in de vakantie gewoon lekker doorgeborreld, heerlijk gesmuld van alle lekkere hapjes in het buitenland (gezond?!), enzo. Maar goed, we zien het wel. Nu zitten we helemaal op roze wolken en  heb ik de wijn afgezworen.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zullen volgen!

Liefs

Goedemorgen meiden,

wat doet het forum vervelend zeg! Jammer hoor! Hier zijn nog steeds flink aan het knuffelen. Het is alleen nu lastig inschatten of mij ei wel of niet geweest is. Vorige keren kon ik het namelijk aan mijn slijm zien en was het eitje steeds een paar keer voor de uitrekende datum zeg maar. Nu heb ik dit dus niet gemerkt. Heb wel vrijdagavond en zaterdagochtend veel steken in mijn buik gehad, aan voornamelijk de rechterkant, dus misschien was dat mijn ei???!! We hebben in elk geval vrijdagavond maar extra geknuffeld :D
We blijven lekker om de dag knuffelen tot ik ongi ben, dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet gemist heb :D

Nou dat was weer een update van mijn kant. Sorry dat ik op niemand gereageerd heb, maar een 2e venstertje openen ging niet zo makkelijk!

Liefs Nathasja

Ha Niesje en Dong,

Ik ben even helemaal aan het bijlezen en ik zie dat ik jullie ook zwanger zijn! SUPER GEFELICITEERD!!! Wat fantastisch. Wens jullie een heerlijke zwangerschap toe!

Liefs  

HE HE NA 30 X OP KNOPJE GEDRUKT TE HEBBEN BEN IK EINDELIJK BINNEN!!!

MAAR EUH BY THE WAY   :   TESSA GEFELICITEERD HE!!!!

NOU HOOP DAT IE SNEL GEMAAKT WORD WANT ZO IS T ECHT KUT SCHRIJVEN REAGEREN...........

HOI GIRRRRLLLSS

NOU VANDAAG DAG 11 BY MIJ.....EN TUURLIJK NOG GEEN EI GEZIEN ..MAAR AL 2X GEKNUFFELD EN WE GAAN DOOR .............
DEZE MAAND  ZIJN WE ER VEEL MINDER   MEE BEZIG OP EEN OF ANDERE MANIER...WE DOEN T WEL OM DE DAG MAAR OOK VOOR FUN.....
HIHI
EN WE ZULLEN WEL ZIEN......OKEE EEN BEETJE HOPEN DOEN WE NATUURLIJK WEL HEHAHHAHA MAAR WE GAAN WEL ZIEN...
NOG SPANNEND OOK HE   ..ELKAAR EEN BEETJE OPG...EN EN   T SPANNEND HOUDEN   IS OOK GOED VOOR JE FANTASIE ...HIHI
NOU IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE....
TOEDELOE...
XXX LIL

PS DAT FUCKING FORUM MOET ECHT GEMAAKT WORDEN HOOR ...!!!GRRR

Terug
Bovenaan