FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh mama30. Wat ontzettend jammer zeg.
Je hebt vanwege die klachten toch wel wat meer hoop gehad denk ik.
Kop op. Volgende ronde er weer voor gaan. (maar het blijft k*t)

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-lijst oktober
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)

Zo even veranderd, heb zonder na te denken 1 ronde neer gezet, terwijl ik in ronde 2 zit. Kleine aanpassing

Yesssssssssss, ik kan er weer bij!!!

Hellllloooooooooo lady's!!

ssjonge jonge, had ik eindelijk weer een gaatje gevonden om achter de pc te zitten en dan doet het forum het niet. Nou, ik heb veel moeten bij lezen zeg.

Ten eerste: Tessa en Niesje gefeliciteerd!! Hopen dat wij snel mogen volgen in November!

Lilian: Ik kan me moeilijk voorstellen wat het is, heb nog geen kinderen. Maar ik leef ontzettend met je mee.

Mama30: Balen! Dat   is echt ff een domper, zeker als je het gevoel/klachten hebt, dat je denkt dat het zover is!! Op naar november

Pien: Hoe zat het nu met je test die je in de prullenbak gevonden hebt met 2 streepjes??? Nog opnieuw getest?

De rest van de meiden: toi toi

Hier zijn de laatste dagen van het knuffelen, dan volgt het wachten.
Ik ben niet zoveel meer op het forum, ben druk bezig met het voorbereiden van de carnaval, werken, etc.
Maar ik merk ook, als ik niet zoveel lees en schrijf, ben ik er iets minder mee bezig. Ik vond het te erg worden, te gefixeerd. En ik denk hoe meer je er op gefixeerd bent hoe langer dat het duurt. Ik was/ben echt een junkie!! Ik merk dat ik nu ook iets relaxer ben in alles, ook op het knuffelen heeft het zijn goede effect! hihihi.
Nu probeer ik ongeveer 1x per week te schrijven en te lezen. Want het is toch wel leuk om te weten hoe het met jullie gaat.

Liefs mimi

hoi lieve meiden ..............

nou allemaal bedankt voor al jullie lieve meedeleven   ....t helpt echt als je weet dat er mensen meeleven..en ook al gaat t eigenlijk heel goed naar omstandigheden ...ik heb zo nu en dan {!} een dipje...maar jullie zijn super lief !!!!!!!!!

nou ik denk dat ik vandaag mijn eisprong voel[de].dag 14 vandaag..maar misschien herkent iemand t t want ik twijfel wel weer natuurlijk hahaha nooit echt op gelet of gevoeld!

ik had vanmorgen en in de loop van de middag z'n stekerig gevoel in mijn linker zij/lies
en als ik druk zette [om te plassen ofzo] dan werd t meer.........{?}net of er iets op springen stond................mijn ei denk ik die van de eierstokken afspringt....
echt ik kon t aanwijzen waar ..in mijn   lies /zij daartussen in op een vaste plaats!!
en nu is t minder aan t worden...................
dus gisteren avond geknuffeld maar heb mijn schatje gesmst dat ik mijn ei voelde en nu nog een x wil ..............hgahahahhahah
hoop dat ie dat ook "ff"wil doen.......!!!!!
hihihi
nou jullie horen t wel hahah
xxx lilian

GELUKT!!!!!
hahaha ja je moet er iets voor over hebben he......hihihi
wat heb ik toch een lieve vent he....
ik zei: ik weet t zeker dat mijn ei vanmiddag kwam[ok ..zeker is een groot woord natuurlijk..maar bij twijfel zeker knuffelen haahaha....]
maar mijn ov.test wasgisteren best wel heel rose[test streep] maar niet net zo fel als de controle streep maar t kan zijn dat dan toch vandaag mijn ei is ......ik voelde vanmorgen echt z'n spanning in mijn linker lies...dacht echt dat dat de eisprong moet gaan worden!
maarja we shall see.........hebben in ieder geval weer geknuffeld he...gisterenavond ook en dan nu ...ff afwachten wat die gekke ov.test nu gaat doen anders overmorgen nog een xtje ...........
mama30     shit he ...alles duurt gewoon te lang....weer ongie!! k*t !!! maar stiekem gaat z'n maand toch wel snel vind ik..hoop dat je snel weet van je ongie afbent en dat je lekker kan gaan knuffelen!!!
 wij denken ook aan jou!!!kop op...............

pien   ja hoe zat t nou met die weggegooide test??? heb je nog opnieuw getest?

ikke   weet je al iets??.

wietske en sjors     duimduimduim voor jullie!!! xxx

toedeloe
xxx lilian

hoi meiden

hier even een update van mij

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb urine meegenomen
de huisarts heeft ook een test gedaan en die was ook negatief dus nu moet ik gewoon wachten en blijven knuffelen tot ik weer ongesteld wordt dus mijn  ei is nu moeilijk te vinden

heb nog steeds bruine afscheiding dus dit zal dan wel mijn ongesteldheid zijn en dan heb ik mijn nod op 30 november (ongeveer dan he!!)
zo een heel verhaal alweer en we gaan gewoon door met het leven en knuffelen en afwachten

de rest van de meiden sucses met wachten en knuffelen

groetjes pien

Hoi hoi!!

Ik ben weer terug uit Haarlem!! Heb echt een paar heerlijke dagen gehad!! Lekker even niet met kindjes krijgen bezig geweest!! (scheelt een hoop stress, hihiihihi)!! Ik ben nog steeds op mijn ongie aan het wachten, had wel verwacht dat het er al zou zijn!! Heb echt al een week ongesteldheidskramp!! Echt irritant!!

Roos!!
Nog gefeliciteerd met je zoontjes eerste verjaardag!!! Ik hoop dat hij weer helemaal beter is!!! Maar hoe is het verder bij jou??? Zijn de duivels er al???

Lillian!!
Zo, bij jou thuis wordt er maar heel wat af gesekst!!! Hahahaha (ik ben al helemaal jaloers, mij zin wordt altijd 100x versterkt als ik ongesteld ben of het moet worden, hihihi)!!!

Tessa!!!
Gefeliciteerd meid!!! Wat fijn voor je!!! Nu maar hopen dat we je snel mogen volgen!!! Geniet van je zwangerschap!!!

Gipsy!!
Wat fijn dat de echo helemaal goed was!! Lijkt mij ook geweldig, je kindje voor het eerst zien!!! Hoe voel je je  verder???

Mama30!!
Balen meid, dat je ongesteld geworden bent!!!

Hoe is het met de andere meiden??? Voelen jullie al wat??? (een ei of een zwangerschap???) Ik ben echt toe aan een super dosis goed nieuws!!!

En hoe is het met de zwangere lady's????

Ik spreek jullie snel weer!!!
Dikke kus..........

hehe eindelijk doet t forum weer normaal
Heb nog een mailtje gestuurd maar niks op teruggehoord.

Ten eerste Tessa Gefeliciteerd meid!!!!!!!

Lilian, moeilijke tijd voor jou en je mannetje. Veel sterkte de komende tijd, hopelijk groeit er uit deze donkere dagen iets moois.

Sjors, lekker he even wat afleiding.

Ik voel me nog steeds niet zwanger, het is dat ik getest heb maar anders.
Vind het wel nog steeds ontzettend spannend, ik kijk nog steeds elke ochtend of er nog geen bloed te zien is. Dit had ik met mijn eerste zwangerschap helemaal niet.
Vrijdag komt moeders voor moeders en dan word ik weer getest dus hopelijk word er dan weer bewezen dat ik écht zwanger ben.

Van wie komt de NOD er eigenlijk bijna aan?

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-lijst oktober
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)

Ook even mijn nod aangepast. Ik dacht mijn ei te voelen afgelopen zaterdag :)

Terug
Bovenaan