FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pien, balen hoor dat de test negatief is uitgevallen bij de HA. Nu op naar de volgende ronde. Voeg je jezelf ook weer toe op de lijst? Hopelijk kunnen we je het einde van de maand verhuizen naar de lijst met zwangeren.

Sjors; Fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Nog een paar dagen en dan is je NOD. Succes!

Ha meiden!

Van mij even snel een berichtje dat ik nog leef .
Heb het erg druk deze week, maar dan nu even snel een mailtje vanaf mn werk.

Mn ongi is sinds vandaag voorbij, dus we hebben er weer helemaal zin in! Op mn werk is het echter een klote sfeer. Echt niet leuk meer. Er heeft een collega een officiele waarschuwing gehad (nog 1 en ze vliegt er uit). PFFFFF.....vrouwen onder elkaar....bah!
Sorry, hier zitten we natuurlijk ook met vrouwen bij elkaar, maar das toch anders he!
LILIAN: Sterkte meid! Ik leef met je mee, en weet wat je doormaakt. Onthou dat je kindjes altijd in je hart zijn, en praat gewoon tegen ze als je daar behoefte aan hebt (Doe ik nl. wel als ik het moeilijk heb).  Dikke knuffel voor jou . En schaam je niet om hier je hart te luchten! Ook daar zijn we voor!!!!

Nou meiden, van het weekend een wat langer berichtje!

Liefs, Kitty

HALLLOOOOOOOOOO

nou hehe heb ik eindelijk ook eens mijn ei gevoeld!!!!!!!!! wat ik gisteren dus had die spanning/kramp in m'n linker lies/zij   was echt 100% zeker mijn ei !!,want mijn ovulatie test was eergisteren 2 x rose maar niet super fel net als de controlestreep...maar gister was ie iets minder had ik t idee
en vanmorgen was mijn test vet negatief   maar 1 streep !! hoera   dus heb ik 100% zeker gister mijn ei gehad.................................. en....we hebben eergister avond geknuffeld en gistermiddag nog een x...dus WIJ HEBBEN ONS BEST GEDAAN HE....MEER KUNNEN WE NIET DOEN NU!!! hahahaha
eindelijk rust   hahahah nee hoor nu kunnen we t weer voor de fun doen he....
Achteraf denk ik oooh dat gevoel heb ik wel eens vaker gehad!! nooit verband gelegd met mijn eisprong!! maar nu weet ik t .......[nee ik ben niet blond hoor]
vandaag dag 14 en nu gaan we wachten he....dan moet ik dus op dag 27/28 ongie worden maar ik laat mijn nod op dertig dagen staan hoor....misschien vergeet ik dan   dat ik al overtijd ben hahhahah   ...
he alles goed met iedereen ???
wie wachten er nog meer???[jja geen 2e schermpie open sorry he]
nou hoor snel wel weer van jullie..............
WIDD     hoe is t met jou allang niet gehoord?en dat mooie schattige huisje??vertel   ons   want jij bent de verhalen verteller hier!!!...................
Gipsyd     Alles nog fijn   nog niet misselijk?? hoop niet v oor je   en anders denk je gewoon T GAAT OVER !!geniet ervan he meid....
ANJA  , ook alles ok??
Niesje     is t nog steeds zo onwerkelijk?,,,,,,,

nou daag xxxx
lilian

Hoi kitty

ja ik lucht mijn hart gewoon hier .....[ik weet dat t mag ]
en ik praat ook gewoon tegen storm en daan zeker als ik hun kamer binnenkom   ja t is toch hun kamertje he...
maar dat voelt goed!! en ze zijn ook voor altijd in ons hart en op een of andere manier ook altijd bij me[ben niet zo geestig ingesteld maar toch geloof ik dat ze bij me zijn]
maar ik voel me vandaag en gisteren weer best wel heel goed.....
en zoals je kon lezen had ik mijn ei ontdekt !!!jaaaaa   enheel goed van te voren en net op de eisprong geknuffeld !! en nu wachten we weer af he....  

nou hoop dat de sfeer op je werk weer wat beter word   maar t is ook echt waar he  : al die wijven hahah bijelkaar is gewoon een kippen hok   .....
nou xx lilian

Hoi hoi,

ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad.... !
ik moest net naar de wc en toen zat er bloed op het papier... niet veel, maar wel duidelijk. Ik kan echt nog niet ongi worden, want ik heb een cyclus van +34 dagen... dus dan...?
oh, ik vind dit wel heel eng! Straks dan....?
Ik dacht afgelopen zaterdag mijn ei te voelen, dus wat dat betreft kan het allemaal wel kloppen. We hebben toen natuurlijk ook geknuffeld :)
Damn, ik sta helemaal te trillen! Zou het echt zo zijn? Wat denken jullie?

Lilian wat goed dat je je ei gevoelt hebt, geeft toch wat meer duidelijkheid. Enne meer dan klussen kun je idd niet doen.

Eefje, spannend zeg!!!! Hopelijk heb je gelijk, maar daar komen we vanzelf wel achter

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog op 27 nov.
Eerst kon ik a.s dinsdag al terecht maar dat vond ik zelf nog te vroeg, eerst maar eens zien dat het rijstkorreltje blijft zitten waar ie zit.

Hee dames.

Nou ik ben bang dat ik wel ongesteld word.
Zoals mijn ongesteldheid altijd begint heb ik nu ook weer een heel klein beetje bruine afscheiding. Ik wacht nog even af omdat het nogmaar zo weinig is,
Maar eigenlijk wee tik het wel zeker.

Jammer dan op naar ronde 3

Groet jo

Hi Meiden,

Toch nog even een berichtje....moet even mn hart luchten hoor. Had het natuurlijk over het sfeertje op het werk.........nou dat is volkomen geescaleerd! Mijn god zeg...het was een complete cat-fight hierzo of Bitch-fight, hoe je het ook maar wil noemen . Er vlogen er 2 elkaar in de haren, waardoor mn manager er tussen moest springen. Nu is het wel weer een beetje bedaard, maar er gaat toch wel 1 iemand ontslagen worden hier denk ik. Ik moest ook net mijn verhaal doen, hoe ik er over dacht. Pffff.....alsof ik me daar mee bezig wil houden. Haha, jeetje....echt hoor....vrouwen onder elkaar!!!!

LILIAN: Fijn dat je je ei hebt gevoeld, en op tijd hebt geknuffeld! Ga voor je duimen!!!!

EEFJE: Spannend meid! Klinkt wel als een innesteling!!!!

En JOH: Wat jammer dat je toch ongesteld gaat worden! Volgende ronde weer kansen!!!

Nou, ben het weer even kwijt. Stond echt te trillen op mn benen daarnet....

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan