HALLLOOOOOOOOOO
nou hehe heb ik eindelijk ook eens mijn ei gevoeld!!!!!!!!! wat ik gisteren dus had die spanning/kramp in m'n linker lies/zij was echt 100% zeker mijn ei !!,want mijn ovulatie test was eergisteren 2 x rose maar niet super fel net als de controlestreep...maar gister was ie iets minder had ik t idee
en vanmorgen was mijn test vet negatief maar 1 streep !! hoera dus heb ik 100% zeker gister mijn ei gehad.................................. en....we hebben eergister avond geknuffeld en gistermiddag nog een x...dus WIJ HEBBEN ONS BEST GEDAAN HE....MEER KUNNEN WE NIET DOEN NU!!! hahahaha
eindelijk rust hahahah nee hoor nu kunnen we t weer voor de fun doen he....
Achteraf denk ik oooh dat gevoel heb ik wel eens vaker gehad!! nooit verband gelegd met mijn eisprong!! maar nu weet ik t .......[nee ik ben niet blond hoor]
vandaag dag 14 en nu gaan we wachten he....dan moet ik dus op dag 27/28 ongie worden maar ik laat mijn nod op dertig dagen staan hoor....misschien vergeet ik dan dat ik al overtijd ben hahhahah ...
he alles goed met iedereen ???
wie wachten er nog meer???[jja geen 2e schermpie open sorry he]
nou hoor snel wel weer van jullie..............
WIDD hoe is t met jou allang niet gehoord?en dat mooie schattige huisje??vertel ons want jij bent de verhalen verteller hier!!!...................
Gipsyd Alles nog fijn nog niet misselijk?? hoop niet v oor je en anders denk je gewoon T GAAT OVER !!geniet ervan he meid....
ANJA , ook alles ok??
Niesje is t nog steeds zo onwerkelijk?,,,,,,,
nou daag xxxx
lilian