FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna: wat klote van die ongesteldheid... Ik duim  voor een raak shot volgende maand! xxxx

Kitty: Wat een drama op je werk; Niet mee bemoeien hoor, straks krijg jij de schuld!

Joyce: En al vruchtbaar? SPANNEND!!!!!

Alle andere meiden die ik oversla: Hou vol, binnenkort worden we allemaal moddervet hihi!

Mama30: Wat een klotestreek, grrrrrrr, gelukkig is het al bijna november ;-) Oh, het is al november

Mimi80: Wachten is stom... Maar wie weet wacht je deze keer wel op een vette plus op de test!

Ben gewoon te lui om twee schermen te openen. Tsssssss.... Sorry meiden! Tot gauw!

Hallo lieverds!!!

Hier even een korte update!! Ben vandaag ongesteld geworden!!! Tsjonge jonge wat een dikke bende!!! Hahaha!! Echt, een stortvloed!!! Maar weer een mooie cycles van 30 dagen!! Volgens mij weet mijn lichaam eindelijk hoe het moet!!! Dus op naar de volgende ronde!!
Vriendlief en ik hebben besloten dat we niet meer verplicht om de dag gaan vrijen(tenzij we natuurlijk allebei zin hebben)!! Vorige maand hebben we ook niet verplicht geklust, en dat heeft ons seksleven helemaal opgefleurd!!! We gaan nu dus gewoon kijken wat er gebeurt!!! De kinderwens wordt er natuurlijk natuurlijk niet minder om, maar wat minder stress zal mij goed doen!!!
Nog 1 weekje nachtdiensten en dan zit ik in het vliegtuig naar Tenerife!!! Echt heerlijk!! Ik heb er zo'n zin in!!! (en wie weet komen we knoepert bruin en met z'n drieen terug)!!

Zo, maar hoe is het met jullie meiden????
(ik zal snel weer even persoonlijke berichtjes plaatsen, maar moet nu snel weer aan het werk!!!)

Honderd kusjes!!!!!

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-lijst oktober
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

Hoi Johanna,

Ik zit inderdaad te wachten op mijn ei. Vandaag dag 10 van mijn cyclus en een negatieve test. Ik had ook niet erwacht dat hij positief zou zijn omdat mijn laatste cyclus 31 dagen was. Maar iklees dat je nu ook je 3e ronde in gaat. Leuk want ik zit ook in de 3e ronde.

Sjors ook balen dat je weer ongi bent geworden. Maar gelukkig ga je lekker een weekje op vakantie. Kan je even lekker je gedachten verzetten en een beetje bakken in de zon.

WIDD leuk om weer even wat te horen. Balen hoor dat de bewoners zo vaag doen. Maar je moet nog maar een paar dagen tot NOD lees ik. Spannend. Hopelijk werkt je lichaam weer helemaal zoals hij hoort. En niet iedereen voelt zijn eisprong dus het zou best eens kunnen dat je misschien toch wel zwanger bent.

Hey meiden!

Sjors en Johanna, wat balen dat die RD er toch weer zijn!! Kom we gaan gezellig opnieuw beginnen voo reen nieuwe ronde met nieuwe kansen!! Ooit 1 dag......

Joyce.. Hou vol meid... die ei komt er aan!!

WIDD: Hey meid, fijn om je even weer te horen.. maarre je bent toch ook naar de gyn geweest?? Wat vond hij/zij ervan?? Ik hoop dat je een stil eitje hebt gehad...
Succes met je huisje.. hoop dat die bewoners nu gaan inzien dat het huisje van jullie moet zijn!!

Eefje en Natasja: Ik hoop dta jullie goed nieuws hebben binnenkort!!

Ken : Hey vakantiegangster! Welkom terug!!

Roos: Heb je een leuke verjaardag gehad van Frank??

Ik hoop dat ik iedereen zo heb...

Hier nog wat RD... nog niet voorbij... Dus toch erger als de vorige keer.... Ach we zien wel wanneer we zwagner raken, dat het kan weten we!! Deze knul loopt hier vrolijk rond!! haha!!

We hebben het nog tegoed, mooie gedachte!!

MEiden tot snel!!

Terug
Bovenaan