FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,

Hier nog iemand die niet weg is dit weekend,
Morgen wel een feest hier in amsterdam maar hopen dat het beetje droog blijft hiero,

Van mij mag het ook wel heel snel 25 okt zijn maar dan nog wel ff een paar uurtjes de tijd op 8 okt voor mij om te testen en dan heel snel naar 25 okt.

Dan is mijn zusje jarig dus als ik positief test wil ik het dan aan mijn ouders gaan vertellen.....brrrrr word al zenuwachtig als ik eraan denk en dan weet ik nog niet eens zeker of ik ongie word hahahaha.....hoe bedoel ben overtuigd  hahahah....

verder nog steeds dingen waardoor ik alleen maar meer denk dat ik zw****er ben ...
Onzettende trek in drop en patat terwijl ik daar normaal niet zo naar snak...
(mijn moeder vrat zich gek aan de drop bij mij....en bij mijn broertje aan de patat en bij mijn zusje weer drop....)Haha zou haast denken dat ze het wis met die snoepkik wat we gingen worden....

Nou weer genoeg verteld hier van deze forum verslaafde zoals mijn virend mij noemt omdat ik vanochtend toen ik wakker werd meteen ging kijken of er al iets nieuws stond....Hahahaha hoe bedoel je junkie hahahaha

knuffelse Annelies

hallooo allemaal ...nou ja allemaal er zijn er niet zoveel he?
he is dit alleen bij mij of hebben jullie ook dat : de nieuwe berichten die binnenkomen pas op de derde pagina staan???
normaal open ik ons forum en dan staan bovenaan   de nieuwste berichtjes...............heeel vreemd hoor!!
hoe kan dit???
nou voor de rest gaat alles goed.....ongie is weg   en vanaf morgen gaan we om de dag knuffelen ...yyyyeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou en dan een beetje mijn ei zoeken met de testen   en dan zien we wel weer verder!!

ken   wat ontzettend k.t dat de rd's zijn gekomen he.....bij jou had ik toch echt wel goede hoop..............en dan nog niet KUT.......
doe jij ook ovulatietesten? misschien iets om je ei te zoeken, zal als je volgende maand weer rond de 45 dagen zit ,rond   de 30 e dag je ei er zijn...als je m nou vind   en dannnééeéé knuffelen en ook erom heen natuurlijk he..[maar dat heb je nu ook gedaan ...maar toch   je weet nooit he]

wie zit er nog meer spannend........??
ik kijk straks nog even of er al wat meer mensen zijn....
toedeloe
lilian

Hi chica's

Ik heb vandaag besloten om wat doelgerichter te werk te gaan. Ik heb bij matcare een pakket ovulatietesten gekocht en ik ga mijn vent alvast goed voorbereiden op de klusweek. Ik hoop dat het dan deze maand wel gaat lukken.  

Ik had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Ik heb al bedacht hoe ik de babykamer ga inrichten, wat leuke namen zijn en zelfs al naar creches gekeken  Mijn vriend is er wat minder mee bezig. Maar ik merkte wel aan hem dat de RD's de afgelopen maand een enorme teleurstelling waren voor hem.

Nou meiden. Succes allemaal de maand oktober. Ik hoop voor iedereen een positieve test.

X Siets

Hoi Lilian,

Ik heb de nieuwste berichten altijd op de laatste pagina.

seits

hahahahha ik zie la wat ik heb gedaan::
ook tip voor jou seits::
links bovenaan   staat: sorteer op nieuw>oud
                                                                                                oud.nieuw
en hij moet dus op nieuw. oud staan........................
dan heb je eerst alle nieuwe berichten!!! handiger hoor seits...
he goed dat je op je ei gaat letten doe ik ook ,,,allleeen was t afgelopen maand beetje fout gegaan door mijn schimmel infectie !!!!! en ik had dus een heeeel lange cyclus voor mijn doen 37 dagen en norm aal nooit langer al 30 dagen ...
maar ik ga nu testen vanaf dag 9   tot ik mijn ei heb...
he groetjes   en succes met testen...
xxx lilian

thanks.

Ik ga vandag dinsdag testen. Het enige nadeel is dat we volgend weekend een weekendje weg gaan met de familie. Testen is dan niet echt handig. Maar daar verzinnen wel wat op. In ieder geval goed klussen.

Ik kan niet wachten. Gisteren waren we op bezoek bij vrienden met een klein hummeltje. Dan wil ik nog liever!!!! Zo schattig en leuk.

Ik ga nu de wasmachine maar leeghalen. Even mijn gedachten verzetten.

X seits

Hey Hey Hey!!

Hier ben ik ook heel even. Heb niet zoveel tijd. Zijn net terug van een leuk uitje.

Wat jammer voor de meiden die Ongi zijn geworden! Op naar hetvruchtbare oktober!!!

Ik duim voor de meiden die nog niet ongi zijn en gaan testen: duim duim duim!!

Ik kan niet iedereen nu even persoonlijk schrijven, komt vande week wel weer, in iedergeval wachtse en knufflse!!!

Hier weinig te voelen, op wat steken in de liezen/buik en nog steeds (veel?? tja wat is veel) afscheiding na. Volgende week zondag mijn NOD, dus we zullen wel zien.

Fijne avond en zondag meiden!!

Knuffel van Mama30

Terug
Bovenaan