FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Ikke,

Het is het afgelopen jaar een bewogen jaar geweest lees ik.  Jullie hebben er samen afspraken over gemaakt en als jullie daar allebei achter staan dan vind ik dat hartstikke goed. Wel lief van je manetje dat hij nu ook   aan de Etos tabletten gaat zeg. Als het werkt dan haal ik ze ook meteen!! Ik hoop  dat je 1 van de 5 zwangeren mag zijn in de maand  november.

Mimi; Balen hoor dat  weer zijn verschenen. Hopelijk is december jou maand!

Groetjes Joyce

hoi   allemaal

ikke
als jullie er samen achter staan is er helemaal geen probleem!! je hoeft ons niks uit te leggen hoor........ik snap dat je al een heftig jaar achter de rug heb met alles vandien...
maar ik zal voor je duimen!!! dat dec jullie maand is he!!!
mimi
shit shit shit die f*cking  !!!he!!!
nou kom op we gaan met zn alle voor de dec maand!!

bij mij voel ik wel wat dingen in de buurt van mijn baarmoederhoogte maar ik zal wel gewoon ongie worden want die steken kunnen vanalles betekenen he..daar trap ik niet meer in hahhahah ...
nou toedeloe
xxx lilian

hoi anja

super leuk om van je te lezen dat je nu al 12 weken bent...
oh my god wat gaat de tijd toch snel...........
maar fijn dat alles goed   gaat en doe gewoon naar je lichaam luisteren en rustig aan   dan kan er   niks misgaan!!
bij gipsyd dus ook alles goe ..fijn     ze zal nog wel een x langskomen hier ik zag dr een stukje terug ook.......
nou kom af en toe eens ff langs   ik snap dat je nu op t zwangerforum zit da heel normaal en je hebt t druk met zwanger zijn he..hihi
nou super leuk dat je dr ff wa s xxxx lilian

hallo allemaal.

even kijken hoe het hier op het forum is.
Mijn rode duiveltjes zijn weer vertrokken en dit weekend ga ik weer beginnen met testen om mijn ei te vinden.

Lilian: NOg een weekje!! Spannend. Ik hoop het zo voor je.
Ik zag ook het lilian forum. Mooi gedicht voor je gemaakt. Lief dat mensen zo om je denken!!

Joyce: Spannend, druk aan het klussen? of doen jullie het nu weer rustig aan.

AnjaH: ohhhhhhhhh het lijkt me zoooooooooooooooooooooo bijzonder gevoel om zwanger te zijn. Kan ECHT   niet wachten tot het zover is. Maar moet toch echt nog even geduld hebben. Hoop zo dat het deze keer raak zal zijn.

He mimi: jammer zeg dat de rode duivels zijn gearriveerd. Balen. Maar kop op naar de volgende ronde. Die sensitest ovulatie testen werken goed hoor. succes. er vast mee.

Jossie: gezellig, kom erbij.

Nathasja: HOe lijkt het bij jou? Al enige tekenen van dat rode spul? Ik zal voor je duimen dat ze weg blijven. Voel je al wat? Fijn dat je vriendin ook is gestopt met de pil. Misschien kunnen jullie nu leuk opzwangeren hahaha. Altijd leuk om iemand in je buurt te hebben waar je je ervaringen mee kunt delen.

Verder is het momenteel aardig rustig op het forum.Of we zijn aan het klussen of we zitten op het wachtebankje. Twee week van november is er vast meer (hopelijk positief) nieuws te melden. We moeten toch echt wel het gemiddelde van vijf zwangeren per maand zien te behouden.

tut jo

Week twee zeg ik. Ik bedoelde de tweede helft van deze maand.

hahahahah waar zit ik met mijn hoofd. hahaah

doeidoei

Heeeee ff een ego berichtje van mij!

Ik ben blij!
Want ik heb mijnn ei!

Had vanochtend een pos ovutest! En rekbaar slijm! Afgelopen week hebben we om de dag geklust, nu even drie dagene achter elkaar!
Dan zou het toch moeten lukken?

Ik reageer snel uitgebreider!

Gr Roos

NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat denken jullie????????
Ben maar weer eens ongie geworden!!!!!!
jeemig zeg!!! Das echt balen!!!!

Maar nu het positieve..............
35 dagen is beter dan na 50 dagen ongie worden!
Denk dat ik maar weer aan de teunisbloem ga.

Zucht.......

Die fijne romantische dagen op Kreta hebben niet mogen baten......

Op naar een nieuwe ronde = nieuwe kansen!

Mimi: Balen he?? Ik zeg: De volgende ronde wordt em voor ons hoor!

Ik moet zo alweer weg... dus kan niet zo uitgebreid op anderen reageren.
Ik wens alle meiden succes met knuffelen en afwachten en testen!!!

Liefs...

Lilian; Wat spannend allemaal die vage krampjes. hihi. Je probeert er niet op te letten maar ik kan me voorstellen dat je stiekem toch wel een beetje blij bent met die vage kwaaltjes. hihi. Nog een weekje en dan weet je het zeker.

Joh; Fijn dat de RD's weer zijn verdwenen. Dan kan je tenminste echt weer aan een nieuwe ronde beginnen. Veel succes met je ovulatietesten. Hopelijk verschijnt er snel een positieve streep.

Mamaroos; Super zo'n positieve ovulatietest/ Veel knuffelplezier vanavond!!! Als je al zoveel hebt geknuffeld dan weet je in iedere geval zeker dat je op het juiste moment geknuffeld hebt.

Ken; Fijn dat je cyclus wat korter is deze keer. Dan hebben de teunisbloemcapsules wel geholpen. Wel balen dat je nu niet zo makkelijk je nieuwe NOD kan bepalen. Hou je voor je volgende ronde ook 50 dagen aan??

Ik heb een heerlijke cake in de oven zitten die zo lekker klaar is. Een lekkere goudgele cake met chocola en appel. Mmmm. Ga ik straks lekker tijdens babyboom oppeuzelen.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan