FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi Lilian, We zijn veel alleeen geweest. hihi. Maar volgens mij zit iedereen bijna in zijn knuffelperiode dus ze hebben we iets anders aan hun hoofd. Over een paar dagen zitten de meeste meiden weer in hun wachtperiode dus zal het wel wat drukke worden.

Hi Annelies; Balen dat het allemaaleven niet lekker loopt op het werk. Hopelijk wordt het allemaal wat rustiger voor je. Maar je hebt nu wel iets heel moois om naar uit te kijken dus geniet er maar lekker van.

En voor de rest; Hoe gaat het met knuffelen en wachten???

Groetjes Joyce

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30

nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)

hoi allemaal...........................
het is weer bijna nod tijd voor widd en eefje..........??voelen jullie al iets of juist helemaal niks ...kan net zo goed he.....
ja ik denk dat t heel erg knuffeltijd is voor de meesten onder ons want vanaf de 20 e nov zijn er zoveel nodjes!!nou we moeten er deze maand toch ook wel weer 5 kunnen halen he....

niet veel te melden over mezelf......ik wacht wacht   wacht maar af he.... ik let ook niet meer op wat ik voel want bij mijn vorige zwangerschap voelde ik helemaal niks tot een week of 6 dus.............
ik kan wel moeilijk uit mijn bed smorgens  ...? maar dat heb ik volgens mij ook normaal wel eens hihihi..
zie jullie vanavond wel weer..........
toedeloe
xxx
lilian

Bedankt lieve a.s. moeders voor de felicitaties.
Het was erg gezellig gister, maar helaas kwam er een buikgriep op de proppen zetten. Heb er nu nog veel last van. Ben zelfs al 2 kilo afgevallen!! Hoop dat het niet schadelijk is voor een eventuele vruchtje!

Nod komt nu al snel, vind het wel spannend hoor. Als ik zaterdag niet ongi wordt dan test ik zondag, want de rd komen altijd stipt op tijd aan.   Maar ik ga ervan uit dat ook deze ronde niet raak is.

Gister vertelde mijn beste vriendin dat ze ook met de pil is gestopt. Erg leuk! EIndelijk iemand in mijn directe omgeving die mijn ongeduld precies begrijpt!

Nou, dit was het weer even.

Groetjes Nathasja

Hallo forum-junkies,
Ik zit al weken op jullie forum mee te lezen, maar nooit zelf eens reageren he. Dan denk ik van... daar heb ik toch geen tijd voor...Maar nu had ik zoiets als je zolang al alles volgt reageer maar eens en gooi jezelf in de groep. Dus bij deze.
Ik ben net gisteren mijn 8e ronde ingegaan voor 1e  kindje en ben nog net 27 jaar (23 nov. word ik 28) Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Ik werk nu 8 jaar als kraamverzorgster.
Zouden jullie mij even op de lijst willen zetten want zo handig ben ik daar niet mee.Volgende NOD 5 dec. 8e ronde.

Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD 28e dag alle maanden ervoor ook een cyclus van 28 dagen  en werd niet ongesteld, ik een testje gedaan van sensitest heel licht streepje kon het haast niet zien. Ik denk dit wil ik te graag en liet hem aan mijn vriend zien, die altijd de nuchterheid zelve is, als die al een streepje ziet dan hou ik mezelf niet voor de gek. ... En die zegt ik zie wel een licht streepje. Het hele weekend beetje lopen fantaseren met z'n tweeen en s'avonds voelde ik me misselijk. Maandag weer een testje gedaan weer een heel licht streepje, kon je haast niet zien. Ik de huisarts gebeld dat ik twijfelde en die assistente zegt een streepje is een streepje, dus gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik was niet overtuigd. Maar gisteren viel de beginnende roze wolk in duigen, want..daar waren de rode duivels  Hier baalde ik dus gigantisch van.
Ik wist als dit een zwangerschap was geweest ik met de feestdagen ongeveer 12 weken was geweest, mooie tijd om te vertellen toch, maar helaas.
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik later dan die 28 dagen ongesteld werd dus dat ik nu 3 dagen overtijd was, was al heel wat. Maar misschien zijn nu de hormonen van de pil nu wel een peetje het lichaam uit en word het nu wat onregelmatiger.
Ik zet mijn volgende Nod   wel op dag 29 en dat is 5 dec.

Ik heb me wel voorgenomen pas na een week overtijd te testen, want je maakt jezelf helemaal gek zo dat weet ik wel. Ook ga ik proberen  me er niet meer te veel mee bezig houden.  En te klussen als ik het echt wil( wel hou ik de dagen van de eisprong in de gaten) maar verder niet.  We gaan nu de 8e ronde in en het moet wel gezellie blijven. Het zal vast wel goed komen.
Nu ga ik stoppen met schrijven het is wel een heel verhaal geworden.
Ik moet even een cadautje kopen voor het nichtje van mijn vriend word morgen 1 jaar.
En hebben vanmiddag begrafenis van mijn vriend zijn oudere oom.
Misschien tot vanavond
Groetjes

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Zwanger!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30

nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, 8e ronde, 1e kindje (dag 29)

Ik heb de successen ooknog weer even toegevoegd. Leuk om een beetje bij te houden en dat geef weer moed!

Hoi jossie79,

Leuk dat je mee komt kletsen. Ik heb je  toegevoegd  aan de lijst der lijsten. Hopelijk kunnen we over een paar weken "Zwanger"achter je naam zetten.

Wat ontzetten balen zeg dat je ineens overtijd bent en dan toch nog ongesteld wordt. En danook nog eens na het zien van een vaag streepje op de test. Ik kan me voorstellen dat je dan best wel even verdrietig wordt.

Laten we hopen dat je een mooi Sinterklaas kado in handen krijgt. Dan zou je het misschien toch nog met Kerst aan familie kunnen vertellen.

Gecondoleerd met de oom van je vriend. Is het een mooie plechtigheid geweest?

Groetjes Joyce

Hi Nathasja,

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt Balen hoor dat je net op je verjaardag buikgriep moet krijgen.

Nog een paar nachtjes slapen en dan heb je je NOD. Hoe voel je je? Voel je je anders dan normaal?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan