FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, het is nu echt aftellen geblazen voor m'n NOD!! Nog 3 dagen!!
En klachten? Op het moment kan ik niet onderscheiden of mijn klachten van de buikgriep zijn of van zwanger.... Ik hoop het laatste natuurlijk!
Ik voel me nu gelukkig wel wat beter, maar voel me ook heel slap :(
Morgen toch ook nog een dagje ziek gemeld. Kan ik in elk geval uitzieken. En het zegt wel wat, want ik meld me nooit ziek! Naja goed, ik hoop gewoon dat ik zwanger ben. 3 rondes voelen al als een eeuwigheid!!

Ok, genoeg geklaagt, ik ga me lekker in mijn pyjama hijssen en dan lekker voor de tv hangen. (tis maar goed dat het nu niet mijn vruchtbare dagen zijn! hahaha!)

Groetjes Nathasja

Hoi Joyce,

Bedankt dat je mij in de lijst hebt gezet.
Ja was best wel een mooie dienst vanmiddag.
En inderdaad hopen dat sinterklaas het beste met mij voor heeft dit jaar, ik hoop maar dat ik zoet ben geweest, hahaha.
En dat wij inderdaad aan het eind van het jaar iedereen kunnen vertellen dat wij in 2008 ouders worden.
Afwachten maar we  zitten nu in de 8e ronde en ik weet er zijn mensen die veel langer bezig zijn maar op een gegeven moment word je wat ongeduldiger.
Gelukkig kan ik nog heel erg genieten van de baby's in mijn gezinnetjes waar ik kraam.
Misschien dat ik vanavond later hier nog weer eens kijk en anders morgen.
Ik moet op tijd naar bed want vanaf 24:00 sta ik in de wacht en dat betekent dat ze vanaf dan mij wakker kunnen bellen voor een bevalling.
We zien het wel.
Iedereen een plezierige avond!!!
Groetjes Jossie

hoi meiden

natas     wat shit dat je je eigen zo rot voelt!!!hoop dat t snel weer voorbij is ...maar ben bang dat t heerst hier bij de junkies hihi want ik heb al 3 dagen vette keelpijn!! voor de rest niks niet v erkouden ofzo   wel moe maar dat hoort er ook bij he....
ik heb volgende week woensdag mijn nod!! t begint te korten he................
maaaar ooo wat zou ik graag 2 streepjes zien..!!!ik weet dat je niet kan afdwingen maar t mag toch wel onderhand weer gebeuren he....dat is alweer 3e ronde[ja ik weet t heel kort maar ik was al op de helft met mijn zwangerschap   en ik zou zo graag weer zwanger zijn!!] er is op dit moment maar 1 ding wat ik t allermeeste wil en dat is mama worden !!
maar we hebben niks te zeggen we moeten gewoon[?} afwachten!!
dus dat doen we dan zo goed als t gaat he.....maar t gaat geburen die dag dat er weer 2 streepjes op de zwangerschaptest staan!!!!...................!!
en met een gem.van 5 per maand moet t onderhand wel gebeuren voor ons!!hihi

jossie   hoi welkom bij de junkies!!!gezellig dat je al ff meeleest!! en nu ook leuk mee gaat schrijven!!
je bent al even bezig zag ik....das niet leuk dat t zo lang duurt maarja we kunnen alleen maar ons best doen he...hihi
hoop dat ook jij snel aan de beurt bent om mama te worden!!!!
je hebt dus wel heel leuk werk .......en je weet hoe t moet he...[bevallen hihi]
nou leuk dat je drbij bent   .........

xxx lilian

en hoe is t met alle forumjunkies die zwanger zijn??????

tessa
niesje
dong
gipsyd
anja
ellen
iris
annelies
tanja
luna

vertel ons hoe t is met de misselijkheid   en de kilo's en de bolle beginnende buiken !!

Hoi meiden,

Helaas de  zijn verschenen, toch wel een beetje teleurgesteld.

Op naar december, heb net de sensitest besteld, hopen dat ze helpen.

mimi

Zwanger!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)

Hai meiden,

Ik schaam me de ogen uit mijn kop dat ik zolang niets van me heb laten horen. Het gaat hier nu sinds een paar weekjes iedere dag steeds beter. Mijn energie begint weer heerlijk terug te komen. En dat is te merken ook hahha. Sommige huishoudelijke taken (lees bijna alles) zijn weken blijven liggen omdat ik toch wel erg snel moe werd. Maar nu de energie weer terug aan het komen is schrok ik me helemaal te pletter!!! Dus ben al die energie aan het gebruiken om mijn huisje weer op orde te krijgen. Pffff.... ben nu 's avonds ook echt moe van het schoonmaken.

Aankomende vrijdag ben ik 12 weken JOEHOE!! De echo was helemaal fanatastisch. Alysha was helemaal onder de indruk. Toen de baby in beeld kwam sprong ze op en melde luidkeels dat ze het hartje zag kloppen!! Alleen hij/zij wilde niet wakker worden om even lekker te zwemmen, maar alles zit erop en eraan!
Volgende week woensdag ga ik naar de verloskundige toe.
De kleine heb ik ook al gevoeld! Heel zachtjes kwam ie voorbij vlinderen.

Ik zag dat er weer een heel stel zwanger is geworden. Meiden allemaal van harte gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap ondanks eventuele kwalen!

Van Gipsyd weet ik dat de echo goed was. Zij is een dag of 4 verder dan dat ik ben. Ze is ook al een tijdje niet meer op het forum geweest, helaas.

Meissies heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll veel succes, ik zag dat er weer heel wat meiden vlak bij hun NOD zitten! Ik zal keihard voor jullie duimen!

Uiteraard houd ik het hier wel in de gaten hoor, en probeer echt wat meer te reageren.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en ZWANGER 11w5d

Hallo Lilian, Niesje, Kitty, Joyce en Mama30 en alle anderen,

Ik begrijp heel goed, dat jullie het raar vinden dat mijn man en ik tot het eind van het jaar willen proberen en de druk heel hoog ligt daardoor, vooral bij mij. En praten erover helpt echt niet meer, we hebben het er echt al zo vaak over gehad. Hij wilde eerst eigenlijk helemaal geen 3e, toen besloten we er in feb dit jaar toch voor te gaan en was ik begin april meteen zwanger (en toen zouden we eigenlijk in 1e instantie tot eind april gaan, maar dat werd al verlengd naar eind juni). Helaas ging dat mis in mei en ben ik nu nog niet zwanger. Ook in maart en april was er dus al de druk dat het niet zou kunnen lukken. Ik had nl. niet verwacht dat hij nog zou toegeven tot aan het eind van het jaar. Uiteindelijk is dat wel gebeurd en zal ik dit echt moeten accepteren. Nu maar heel hard duimen en vooral klussen. Zoveel mogelijk om de dag, dat biedt de beste kansen hoop ik dan maar. Enne Niesje ik heb de ETOS tabletten gehaald. Een aantal ingredienten blijken juist mannen nodig te hebben, omdat de zaadkwaliteit zo achteruit gaat de laatste jaren ( kijk maar naar babyboom). Dus nu zitten we samen aan de pillen, dus wieweet geeft dat zijn zaad het laatste stootje wat ze nodig hebben. Hij heeft in juli ook al gezegd, dat ik hoog en laag kan springen als het voor jan. niet is gelukt, maar dan is het voor hem gewoon echt klaar. Als hij er anders over denkt, zegt hij het echt wel, maar ik heb geen zin om mot te krijgen door er weer over te beginnen, want dan voel ik me alleen maar rotter. Ik zal me er dan bij neer moeten leggen.

We klussen rustig door en ik hou jullie op de hoogte.

Annelies gefeliciteerd!!! Lekker genieten.
Joyce, leuk dat het zo'n leuk concert was.
Niesje, fijn dat je zwangerschap zo goed gaat. Hopelijk ben ik 1 van de 5 gelukkigen van de maand nov.!!!

Groetjes allemaal!
Ikke

Terug
Bovenaan