FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wens je een supermooie zwangerschap met een prachtig beebje over een maand of 8!

Juli? Dat ga ik niet meer halen! Als ik nu zwanger ben dan wordt het begin augustus!

Geniet lekker meid!

Gr Roos

GEFELICITEERD NATASJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHAAUW!!!!!
GENIET ERVAN HE...DE TIJD GAAT ZOOO SNEL........
XXX
LILIAN
BEN WEL JALOERS ...MAAR DAT ZIJN WE ALLEMAAL ...EN WE GUNNEN T JE WEL HEEEEEL ERG EN BIJ ONS GAAT T OOK GEBEUREN!!!
GENIET
!!!

Hoi hoi.

Haha verslaafd of niet dan.
Midden in de nacht zelfs nog even kijken of er nieuwe berichtjes zijn bij gekomen.

Ja lilian ik ben ook heeel erg  jaloers op natasja. Maar het is haar super gegunt. Heerlijk.
Heb trouwens ook op je site gekeken lilian.
Heel erg mooi en speciaal. Ik vind het ook wel leuk om jou op foto te zien. Zo krijg je toch een beeld wie er achter de naam lilian zit.

nou zal weer even mijn hoofd bij mijn patienten houden.

Groetjes johanna

Nathasja; Van harte gefeliciteerd!!! Super zeg. Geniet er maar lekker van!!!

De eerste zwangere van november is een feit. Nog   4 te gaan. Knuffelse meiden!

dank jullie wel!!

ik begrijp jullie "jaloerse" gevoelens erg goed! Je gunt het de ander zeker wel, maar je wilt het zelf ook zo graag!!! Jullie zijn nu gewoon de volgende! ;)

Liefs Nathasja

Hey Natasja!

Ikdacht even snel kijken of je al nieuws hebt....en JA..... Ze is zwanger!!

Gefeliciteerd meid!! en geniet er van!! HEt is zo weer voorbij....

Groetjes Mama30

hoi johanna
    haha jij bent echt een junkie hihih midden in de nacht.................
maar wel leuk he onze forumjunkies!!!!
lief dat je hebt gekeken op storm en daantjes site......ik ben ook heel blij dat ik m gemaakt heb...
en ja t is wel leuk om een gezicht te zien achter al die `bekende ` namen....
ok doei he

oooh natas ben je nog steeds zo blij!!!! ongeloofelijk   he..als je z ´n test positief in handen hebt!!!!   nog een x gefeliciteerd he.....xxxx

xxxlilian

Hai lieve meiden!

Daar ben ik weer.....terug uit Barcelona (sinds zaterdagavond)!!!

Was erg gezellig, weinig geslapen, dus ben helemaal gebroken. Maar het was leuk, en dat is belangrijk. Ik dacht dat mijn ei-sprong in die dagen zou zijn, maar mn temperatuur zegt van niet. Vreemd....misschien dat mn lichaam ontregelt is, van de reis en te weinig slaap ?! Maar goed, we gaan gewoon maar weer verder met knuffelen.

Vanaf nu zal ik alles weer trouw gaan volgen!

KOEKELTJE: GEFELICITEERD!!!!!!! Geniet ervan!!!!

LILIAN: Ook ik heb op je site gekeken, en wat liggen je mannetjes er vredig bij! Heel mooi.......

Tot later!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan