FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nathasja ik heb je net al gefeliciteerd op het zwangerzijn gedeelte, maar zoiets kun je niet vaak genoeg horen, GEFELICITEERD!!!

En meiden ik hoop dat jullie koekeltje en mij snel kunnen volgen, zodat er niemand meer jaloers hoeft te zijn. Het zou natuurlijk supergaaf zijn als iedereen voor het nieuwe jaar zwanger is!

Natashja,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!

Super, de eerste zwangere van november.
Geniet van je zwangerschap

Groetjes Jossie

Niesje,

Hoelang duurde het voor jij zwanger was met de pillen van de ETOS (ben gewoon erg nieuwsgierig).

Verder iedereen de groetjes, heb niets bijzonders te melden.
Groetjes Ikke

Nou dames, Hier beginnen de pukkeltjes al naar boven te komen wat toch echt een teken is dat ik weer ongesteld ga worden. Als ik uit ga van mijn ei vorige week zondag dan zal ik aanstaande zondag of maandag weer ongesteld worden. Verder heb ik ook al een beetje last van rugpijn.

Nou nog een kleine anderhalve week wachten en dan zal ik het wel weten.

Heey meiden!

Nathasja: van harte gefeliciteerd meid!! Ik vind het zo gaaf voor je! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! GENIETEN!

Lilian: Wat heb jij een mooie vlindersite gemaakt voor je lieve mannetjes! ik heb em ook even bekeken, echt héél mooi! Daar kan je trots op zijn hoor. Vind het zo knap hoe jullie ermee omgaan...xxx

Hier is mijn ongie alweer voorbij! Echt super, want het is veel korter dan toen ik de pil nog slikte. We gaan er weer met frisse moed tegenaan!
Heb nu teunisbloempillen van de Etos gekocht. Ben benieuwd of ik deze keer weer een kortere cyclus heb en met hopelijk ook een duidelijke eisprong.
Nou meiden; het zou toch helemaal super zijn wanneer het lukt met de aankomende feestdagen?
We zullen zien...

Ik wens alle meiden weer superveel succes! (heb weer geen tweede venster geopend, want moet zo weer weg)
Ik heb de aankomende dagen weinig tijd om te reageren, maar zal proberen dat toch zoveel mogelijk te doen.
(ik ben toch verslaafd hé)

Iedereen een fijne avond!

Liefs...

Mama 30: Knuffel ze in je knuffeldagen.

Lilian: Jij wou nog weten hoe ik dat wist van de vlindersite, maar dat had ik bij een ander onderwerp gelezen op het forum. Ik had het al geschreven maar je hebt er een hele mooie site van gemaakt!!!

Ikke: Succes met op het wachtbankje zitten, altijd weer lang duren, vind je niet?

Hindi: Wat spannend voor je, hopelijk gaat de week een beetje snel voor je, de tekenen die je hebt, dan zou je toch denken... Ik hoop dat het raak is en dat je zaterdag een positieve test in handen hebt.  Ik zag dat jullie ook al wat langer bezig zijn. Ik zit zelf in ronde 8 nu en ik heb wel elke ronde zoiets van de kansen worden steeds  groter. Spannend hoor.

Joh 79: Spannend jij had waarschijnlijk je ei gevonden? Succes met klussen en hopen dat het deze keer raak is.

Kitty: Jij zit ook in de knuffelperiode zag ik, knuffel ze en als de tijd overlaat (druk hoor met knufellen bezig zijn hihi) ook nog een beetje bij slapen na je tripje Barcelona. Was het leuk daar?

Bij mij zijn de rode duivels weer verdwenen en gaan we aan een nieuwe ronde beginnen. Afgelopen weekend gewerkt niet zo veel tijd gehad om te reageren.
Miscchien kijk ik vanavond later nog eens maar ik ga nu eerst na mijn paps die is jarig vandaag. Hij houd er vanavond niks van want vrijdag is mijn moeder jarig en vieren ze het samen maar ik denk, ik ga toch even een bakkie doen.
Fijne avond nog allemaal!!!!

Groetjes Jossie

Joyce,

Balen he die pukkeltjes heb ik ook altijd last van en dat zijn bij mij ook vaak de eerste tekenen van ongesteld worden. Ik hoop niet dat jou  rd's doorzetten en dat het gewoon zwangerschapspukkeltjes zijn in de beginnende fase.
Afwachten maar weer, maar wachten duurt soms zolang.
Maar lekker de afleiding zoeken tot je komende NOD.

Groetjes Jossie

@Ikke, ik ben begonnen na mijn laaste menstruatie. Dus ik heb het één cyclus geslikt en toen was ik zwanger. Of het toeval is weet ik niet, maar er is een topic over op www.zwangerschapsforum.nl en daar zijn heel veel positieve verhalen.

Terug
Bovenaan