Mama 30: Knuffel ze in je knuffeldagen.
Lilian: Jij wou nog weten hoe ik dat wist van de vlindersite, maar dat had ik bij een ander onderwerp gelezen op het forum. Ik had het al geschreven maar je hebt er een hele mooie site van gemaakt!!!
Ikke: Succes met op het wachtbankje zitten, altijd weer lang duren, vind je niet?
Hindi: Wat spannend voor je, hopelijk gaat de week een beetje snel voor je, de tekenen die je hebt, dan zou je toch denken... Ik hoop dat het raak is en dat je zaterdag een positieve test in handen hebt. Ik zag dat jullie ook al wat langer bezig zijn. Ik zit zelf in ronde 8 nu en ik heb wel elke ronde zoiets van de kansen worden steeds groter. Spannend hoor.
Joh 79: Spannend jij had waarschijnlijk je ei gevonden? Succes met klussen en hopen dat het deze keer raak is.
Kitty: Jij zit ook in de knuffelperiode zag ik, knuffel ze en als de tijd overlaat (druk hoor met knufellen bezig zijn hihi) ook nog een beetje bij slapen na je tripje Barcelona. Was het leuk daar?
Bij mij zijn de rode duivels weer verdwenen en gaan we aan een nieuwe ronde beginnen. Afgelopen weekend gewerkt niet zo veel tijd gehad om te reageren.
Miscchien kijk ik vanavond later nog eens maar ik ga nu eerst na mijn paps die is jarig vandaag. Hij houd er vanavond niks van want vrijdag is mijn moeder jarig en vieren ze het samen maar ik denk, ik ga toch even een bakkie doen.
Fijne avond nog allemaal!!!!
Groetjes Jossie