forumdag op 8 september in Eindhoven

haha,dat klopt. Jullie enthousiaste reacties van de vorige dag hebben mij overgehaald . Spijt dat ik toen had dat ik niet gekomen was. Gelukkig komt er snel een herkansing

Nou ik kom ook hoor. Ro moet misschien werken maar die zal zich dan later bij de rest voegen.

Verder spoor ik voor geen meter, ben verschrikkelijk irritant, bemoei me overal mee maar voor de rest val ik best mee.... op mijn leeftijd na... lol...Maar we hebben er weer zin in. Het valt me wel op dat de meetingen in het zuiden toch goed in de smaak vallen... de Brabantse Gezelligheid springt er toch weer uit.

groetjes,

Annemiek

Haha, Annemiek.
Dat kan je wel zeggen, maarre... er is nog geen andere geweest!

Hihi

Maar waar komt dan de grote belangstelling, voor de meetings in Brabant,  dan vandaan?
 Bij de andere meetings is het animo minder, volgens mij. Wij zijn gewoon Brabant de Gekste... lol

hahaha ja annemiek je hebt wel gelijk.
maar brabanders zijn ook gezellig
dus vandaar waarschijnlijk ook de belangstelling.
voor jouw is het lekker dicht bij huis,he????

groetjes kim

Tututututut... zullen we het bij zuiderlingen houden. Het inititiatief voor de meeting ligt dit keer bij de Limburgers hoor. Eindhoven blijkt gewoon een heel fijne plaats te zijn om af te spreken.
Ik heb eens geteld. Er zijn nu 15 mama's die komen. Met 15 kids natuurlijk en waarschijnlijk nog een paar papa's. De mama's die komen zijn:
Karin, Irene, Monique, Marijke, Linda, Mo, Carla, Rosanne, Annemiek, Heaven, Mieke, Ieloon, Simone, Pauline en ik.
Dan zijn er nog 5 die wel willen komen, maar het nog niet zeker weten: Corina, Sonja, Veronique, Wendy en Kim.
Groetjes Veerle

hoi hoi

als\ het mag van jullie wilde ik ook graag komen lijkt me erg gezellig
ik heb tot mijn 18 de in eindhoven gewoond maar woon nu inmiddels alweer bijna 12 jaar in rotterdam maar ja het brabantse gaat nooit weg hahahaha
ik was vorige week nog in eindhoven op de kermis met me kids en me zusje en haar kids daar op de kennedylaan.
zo het was gellig hoor !!!!!!
maar ja als het mag kom ik ook

groetjes

Ja natuurlijk mag je komen. Iedereen die wil komen is welkom. Leuk.  
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan