FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt lieve meiden!
Ik voel me al weer een stuk minder emotioneel! hihi! Maar soms baal je gewoon even van alles! Ik denk dat we gewoon veeeeeeeel te graag willen!
Ik zit er over na te denken om toch ook maar eens ovulatietestjes te gebruiken, voor 1 maand. Gewoon eens kijken wanneer ik een eisprong heb en of ik daarbij ook andere tekenen van vruchtbaarheid vertoon! (en of ik natuurlijk uberhaubt wel een eisprong heb)  Ik heb nl geen flauw idee wanneer mijn eieren springen! Er zijn een paar junkies die ze ook gebruiken, toch? Wordt het zwanger worden er ook heel medisch en onspontaan van? (ten aanzien van vrijen etc? en er steeds mee bezig zijn?). Want mijn vriend en ik hebben nl afgesproken om niet meer te moeten vrijen en dat wil ik eigenlijk heel graag zou houden! Ben bang dat ik er anders weer helemaal panisch mee bezig ben!  Hmmmm lastig.... Ik denk er nog even over na...Zou het kwaad kunnen?... Wat denken jullie?.
Morgen zal ik weer even persoonlijk reageren, ik ga nu lekker met een warme kruik op bed!!! Maar ik blijf uiteraard voor jullie allemaal duimen!!
Tot morgen!! Dikke knuffel voor extra succes!!!

Ps: wat fijn is het toch dat je op dit forum (de forumjunkies) echt alles met elkaar kunt bespreken!

Hallo allemaal,

Na zondag heb ik niet meer getest. Ben ook nog niet ongi. Heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik. Hoop zo dat ik zwanger ben en dat het dit keer niet weer in een miskraam eindigt. Als ik komend weekend nog niet ongesteld ben, ga ik weer een test halen. Moet toch 3 dagen werken, dus heb ik dan geen tijd en vandaag en morgen kan ik me nog wel inhouden... (hoop ik).

Kitty heb jij enige verschijnselen?? Ik sprak net nog een vriendin en die had bij haar 3e kindje ook geen last van haar borsten of iets anders. Dus hoop maar dat het goed is dat ik behalve een raar gevoel in mijn buik nergens last van heb.

In of na het weekend hoop ik positief te reageren.

Groetjes Ikke

Hoi Ikke,

Ik heb verder nog niet echt bijverschijnselen. Ja....vannacht moest ik naar het toilet (plassen) en toen werd ik even heel erg misselijk. En vanmorgen weer een weeig/misselijk gevoel. Maar mn borsten voel ik nog niet. Nu ik aan mn vorige zwangerschap denk, begon dat volgens mij bij 5 weken (maar bij 5 weken ontdekte ik pas dat ik zwanger was, dmv mn borsten). Dus weet het eigenlijk ook niet helemaal zeker (misschien was het al een tijdje aan de gang, maar had ik dat niet door). Nu ik een latere eisprong heb gehad, kan het natuurlijk zijn dat dat ook later komt. Ik weet het niet. In ieder geval is er bij mij nog geen bloed te bekennen. Wel een beetje wittig slijm.

Ik hoop dat we allebei een positieve test in onze handen hebben.....Wie weet.

Ik ga duimen.....

Groetjes, Kitty

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dag 29) (en eigenlijk heb ik mijn ei gevoeld op 12 nov, dus eigenlijk nod 26 november)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 30]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)

Hallo meiden,

Ikke en Kitty: wat spannend bij jullie allebei nog geen teken van rd's? En Kitty ging jij niet morgen testen??? Ik ben benieuwd , Succes met testen

Mama roos en Sjors: Balen dat bij jullie de rd's weer zijn verschenen, altijd weer een teleurstelling. En Sjors in ronde 5 heb ik er ook voor het eerst om gehuild... En dan zeggen ze wel je moet je er niet zoveel mee bezig houden maar onbewust he...

Mama 30: Jij hebt toch vandaag je Nod en eventueel zat. testen, spannend hoor veel succes

Eefje: hoe gaat het met jou, jij hebt toch morgen je Nod ? Voel jij al wat???

Lilian en Mimi: veel succes met op het wachtbankje zitten

Joyce: ik hoop dat jij je gauw weer helemaal de oude voelt, beterschap en veel succes in de klusweek

Met mij gaat het niet zo,ik lig met een griepje in bed. Afgelopen weekend met mijn verjaardag heeft de visite mij om 22:00 uur naar bed gestuurd zo slecht voelde ik me.
Nu 2 dagen in bed gelegen en ik voel me zo moe. Ik heb sinds vorige week ook last van mijn rug en dat wil ook maar niet over gaan. Verder zitten we weer op het wachtbankje, maar ik denk niet dat het deze ronde raak is we hebben deze ronde maar een enkele keer geklust, dus ik ga er niet echt van uit dat het deze ronde raak is.

Dames ik wens jullie een fijne(klus) avond
Groetjes Jossie

Hoi meiden!

Vanavond heb ik maar weer zielig alleen gegeten . Nou ja, ook weleens lekker, want nu kan ik lekker lang op de comp zonder dat  mannetje ook nog eens wil! Ik ga dan ook proberen een serieus bericht te typen.

Mimi: Wij gaan bijna gelijk op zeg! Jij bent nu aan 't afwachten dus... hoop zo voor je dat je straks positief kan testen. En ik daarna natuurlijk!  Dat zouden geweldige feestdagen worden! (zonder alcohol)

Joyce: Doe inderdaad lekker effe rustig aan.. ik hoop dat je je snel beter voelt! Volgens mij zijn er veel zieke mensen, ik ben gelukkig alleen maar superverkouden. Succes met de aankomende knuffelweek!

Mamaroos: Ik snap best dat je je nu onzeker voelt dat er toch iets aan de hand is, omdat je van je zoontje al in de eerste ronde zwanger was. Ik heb dat nu zelfs ook al. (zit nu in ronde 4) en ik weet dat bij mij alles nog "normaler" moet worden. Maar inderdaad ga je je nu toch vanalles afvragen... Wens je heel veel succes!
Wij hebben bij mijn andere cyclussen om de dag geknuffelt, maar nu doen we het dus elke dag! Wie weet...

Kitty: Ohhhh, ben zo aan 't duimen voor je! Ik gun het jou ook zo. Laat snel weten hoor!
Sjors: Ik baal met je mee hoor! Een dikke knuffel voor jou...Ik snap best dat je nu effe de moed hebt verloren. Dat had ik vorige keer ook al een beetje. Dan denk je; wat doen we verkeerd??? maar bijna overal staat: de meeste vrouwen raken zwanger binnen een jaar. Dus dan hebben we nog even, je wilt het liefst ook zo snel mogelijk maar ja...ons geduld wordt nog even op de proef gesteld! Wel super balen.
En blijf positief denken, ook aan je praktijkexamen. Ga uit van je eigen kunnen; je kan het, je kan het!!! Wanneer dat niet zo was, had je het wel al eerder gehoord. Ik wens je alvast succes met studeren!

Lilian: het gaat weeral opschieten! Dat wordt weer afwachten dan. Zou mooi zijn zeg! Ik duim ook voor jou.

Ikke: Weet je al iets? Spannend zeg!

Eefje: Ook voor jou! Hopelijk test ook jij positief.

Joh: Ik ben alvast aan 't duimen! Inderdaad; de één voelt al vanalles en de ander niets! Zou supermooi zijn om December mee te beginnen!

Mama30: Super zeg, dat je al zo'n goed gevoel hebt! Zou helemaal te gek zijn natuurlijk! Dat kan dan een superweekend worden.Ik hoop het voor je! Duim, duim...

Jossie: Beterschap meid! Jij ook al ziekjes...hoop dat je je snel beter voelt. En wie weet; is het stiekem toch raak! Je weet het nooit!

Ik moet zeggen dat ik er even minder mee bezig ben (zwanger worden) heb het ook mega druk de laatste tijd, dus dat scheelt.
Verder weet ik niet veel...
Heb al zin om mijn kerstboom te zetten! Maar wacht tot sint het land heeft verlaten. Bij ons in de straat staat in twee huizen de kerstboom al twee weken! Vind ik nou niet echt nodig.

Allemaal een fijne avond!

Liefs...

heee meiden

kitty durf je al te testen??? of wil je gewoon nog wachten voor de zekerheid?....duim duimduimduim......

he ken   hahhaha ik ga mijn kerstboom zat,zetten ik heb er ook zn zin in   en meestal zet ik m   1 dag naar sinterklaas maar dan moet ik werken .......en ik ruim m echt altijd 3e kerstdag op dus   ik wil er van genieten en zet m mooi zat,...gezelli..!!!!!hahahah

sjors     ik begrijp je helemaal!!!! ik wil ook NU   zwanger zijn.,..maar we hebben t niet voor t zeggen he.......huil gewoon ff uit en dan komt er weer een moment dat t weer lekkerder gaat en dan gaan we samen verder!!!!!!!!!!!kop op .....ik denk aan je!!!

ikke     weet je al iets??????............

nou mama30 eefje en johanna [ook al snel] heel veel succes   we hebben er nog 2 nodig he....!!!!..hihi
en ik wil bij de december zwangeren horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ja wie niet!!!  he...we shall see.......ik zit in ronde 4 en t duurt veeeeeeeeeeel te lang allemaal t lijkt wel of heel nederland   en alle bekenden sterren!! voor mij zwanger worden   de ene naar de andere is zwanger beh!!! maar ok ik heb wel geduld!!!hihi
ok ik moet nog wachten tot ongeveer 8 dec   en ik zal wel gewoon weer ongie worden!!!
 sorry als ik iemand niet heb genoemd maar ik moet nu ff naar de wc hihi heeeel erg..
xxxxx lilian

Nou meiden....

Nog niets te bekennen hoor. Heb vanmiddag en nu wel enorme steken in mn lies/onderkant van mn buik. En moet enorm veel plassen!

Ik zat zo te denken he.....ik heb een late eisprong gehad (1.5 week geleden). Als ik denk dat het zo is, heb ik afgelopen vrijdag een innesteling gehad (hoop ik). Dus dan denk ik dat ik pas as vrijdag kan testen (dan zit er 14 dagen tussen de eisprong en test). Klinkt dat logisch? Weet het niet hoor....wil eigenlijk nu testen, maar ben zo bang dat het negatief is....

Wat denken jullie?

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan