FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,
Daar ben ik weer een keer, heb jullie wel gevolgd de laatste tijd, maar niet geschreven.
En gezien het forum weer niet goed werkte....

Ten eerste:
SEITS: GEFELICITEERD! Dat wij gauw mogen volgen!.

Kitty: Ik wil je heel veel sterkte toewensen, voor de komende tijd, heb er geen woorden voor....
Aan de andere kant, is het ook heel spannend! Ik duim voor je! Wanneer ga je testen?

Joyce: Ohhhhhhhhh, ongi pijn, verschrikkelijk, ik begrijp je helemaal. Het voordeel van zwanger zijn, dat je voorlopig niet ongi wordt !!

Yvonne en Joyce: Op naar de volgende ronde, ik hoop dat we gauw seits, mogen volgen.

Ken: knuffel ze!

Sjors: Heel veel succes de komende weken. Zenuwen, iekks Ik zal voor je duimen.

Lilian: Whow, je ei gevonden! Knuffel ze!
Jij gebruikte toch ook sensitest? Ben er deze maand mee begonnen. Ik heb deze week wel 5 dagen 2 streepjes gehad, maar 1tje was steeds ligt roze. Ik snap er niets van! We hebben flink geknuffeld, we zien het wel.

Nou, voor mij is het dus afwachten geblazen.

Groetjes mimi

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER

nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER

nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!

nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dag 29) (en eigenlijk heb ik mijn ei gevoeld op 12 nov, dus eigenlijk nod 26 november)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 30]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)

hoi meiden

ik heb even mijn nod veranderd omdat ik op dag 17 mijn ei heb gevonden en dan tel ik voor t gemak er 14 dagen bij[ook al is dat de laatste maanden veel minder bij mij...die dagen na mijn ie... ei hahhaha]
nou kitty het word spannend bij jou!!! heb je normaal wel op tijd je ongie??? oooh ik hoop t zo voor je!!!!!jullie!!!! wat zal je man ook blij zijn als t zo is......ik duim me scheel voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sjors     fijn dat je lekker ongedwongen heb geknuffeld..ik heb deze x ook meegemaakt dat de druk soms gewoon te hoog is voor mijn schatje   ...en t moeten is voor hun veeel moeilijker als voor ons he.......
maar ik ben zo bang om mis te knuffelen als we t  niet om de dag   doen.......
ja ik weet t als t komt dan komtr t ..maar oooooh   je weet wat ik bedoel he hihih
maar wel fijn dat de fun terug is en ik duim voor je     ...jij bent 30 nov aan je   nod ik   een week later 8 dec.... ik duim voor je...

ikke   weet je al iets meer????

joh     spannend ook bij jou he...

mamaroos   shit jo...maar komop we gaan naar de volgende ronde....

mama30     t werken [DE HELE WEEK HAHA 4 dagen] valt eigenlijk wel mee......ja ik vind t ook wel leuk he   dat schilt....
en als je iets weet melden he...hihi kan jij wachten tot t weekend??????????
he ik ben wel bang om alleen hier over te blijven als iedereen zo zwanger word ok er komen wel steeds nieuwe maar toch.........maar hier zulllen er wel meer last van hebben...?

mimi   laten we samen wachten ..gezellie hahhahaah ik heb ook sensi test en als ik ongeveer zie dat mij ei er bijna is dan test ik smorgens en savonds.... want de volgende dag kan de streep al weer aan t minderen zijn he..maarja   we hebben dus geknuffeld op de avond voor mijn eisprong ..dus ik hoop t m,aar we wachten t maar af   ......

nou allemaal succes en ik duim voor ons allemaal !!!!!!!!!!
xxx lilian

Hey meiden!

SEITS: GEFELICITEERD MEID! Vind het geweldig voor je, geniet ervan!

Nou, hehe, dit forum doet eindelijk weer normaler!
Ik had ook zo'n moeite met berichten achterlaten...

Nou, wij zijn ook weeral een aantal dagen goed bezig! Doen het nu ook elke dag!
We zien wel...

Nog een paar NOD-tjes in November, spannend! Ik duim weer hoor. En zou zeker een supermooi sinterklaascadeau zijn!

Alle meiden veel succes!
Ga nu eten en dan weer weg...

Liefs Ken

Volgens mij doet het forum het weer want het is weer gezellig druk.

Kitty; Wat spannend!!! Wanneer ga je testen?? Fijn dat je PC het weer doet. Nu kan je ons mooi op de hoogte houden.

Mamaroos; Wat balen dat de RD's er toch weer zijn. Ik hoop dat we de volgende ronde meer geluk hebben/ Zo vlak voor kerst zou toch wel heel erg mooi zijn.

Mimi; Ik vind het echt verschrikkelijk die ongipijn maar ja je kan er niets tegen doen. Je hebt wel iets van neurofen dat helpt wel. Maar er staat op de gebruiksaanwijzing dat vrouwen met een kinderwens het beter niet kunnen gebruiken. Maar je zit weer op het wachtbankje?? Deze maand voor het eerst met sensitest ovulatietesten gewerkt? Ik test ook met sensitest. Dit wordt de tweede maand.

Lilian; Je zit ook al weer op het wachtbankje! Wat gaat de tijd toch weer snel he?

Mama30; Hoe gaat het met jou??? Ga je orgen testen???

Eefje en Sjors; Voor jullie wordt het ook weer spannend. Nog een paar dagen. Ik ga hard duimen want we willen minstens 5 zwangeren per maand!!! hihi.

Ik ben vandaag weer wezen werken maar ik voel me nog steeds niet echt lekker. Maar ja even lekker rustig aan doen deze week en dan hoop ik echt dat alle klachten weer verdwenen zijn zodat we weer uitgerust de knuffelweek in kunnen gaan.

Hoi lieverds!!

Nou, voor mij geen mooi sinterklaas cadeautje! Volgens mij ben ik ongesteld geworden! Had bloed in de onderbroek! Bah, zo maar uit het niets! Meestal heb ik een week van te voren al krampen tot en met en nu helemaal niets en zo ineens ongesteld! niet echt handig midden op je werk met een wit pak aan! Bah! En voor het eerst ben ik echt verdrietig dat het deze maand niet gelukt is! Te erg voor woorden maar heb er echt even een traantje om gelaten!
Dus op naar ronde 5........ Ik hoop zo dat het mijn vriend en mij lukt een kindje te maken..... Heb nu even de moed verloren..... Bah.....

Hoe is het met jullie?? Ik hoop dat er een heleboel zwangeren zijn! Goed nieuws geeft hoop! Dus kom maar op met die positieve testen!

Kusjes en alvast bedankt voor jullie ontzettend brede schouders... (om uit te huilen)....

Hi meissies,

Daar ben ik dan. Eindelijk....terug van weggeweest. Echt...die computer was om gek van te worden. Had ik weer een heel bericht getypt voor jullie, viel die spontaan uit, of liep ie vast! . Maar als het goed is, doet ie het weer.

Nou, zoals jullie hebben gelezen, ben ik dus nog niet ongesteld geworden. Nu weet ik wel dat ik een late eisprong heb gehad, deze maand. De 16e had ik in ieder geval een hoge temperatuur. En daarvoor dus nog niet. In ieder geval ben ik dus 26 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Nu is het weer de 26e! Ik heb een paar maanden terug 1 keer een cyclus gehad van 32 dagen, maar toen was ik wel al een week daarvoor een klein beetje aan het bloeden (en dus op dag 32 gigantisch). Dus ik weet ook niet vanaf wanneer ik toen moest rekenen. Nu zit ik dus op dag 31. Afgelopen vrijdag had ik veel buikpijn, en was ik gigantisch emotioneel (had ik hier nog getypt, Bedankt trouwens meiden voor jullie lieve berichtjes hiervoor, doet en deed  me goed!!!).

Maar goed, vrijdags had ik dus een klein sliertje oud bloed (heeeeeel klein hoor, moest er zowat met een vergrootglas bij). Zaterdagochtend werd ik heel onrustig wakker, en toen ging ik de keukenkastjes uitruimen, en weer opnieuw inrichten. Nesteldrang? hihi....Zaterdag op zondagnacht buikpijn, zo erg dat ik er niet van kon slapen. Zondags nergens last van. En vannochtend een weeig gevoel. Maar nog niets te bekennen.

En heb net mn temperatuur opgenomen, en die is 37,4 graden. Normaal, overdag en 's avonds is ie 36,8/37 (na mn ei). Dus tja.....wat denken jullie? Of maak ik me gek om niets? Misschien, omdat ik een late eisprong heb gehad, dat het langer duurt?

Nou ja, goed. We zien het wel......Mn man denkt nog steeds dat het gaat komen, maar ik vind het wel weer enorm spannend. Ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden, dus ik probeer (lees: PROBEER) nog niet te veel te hopen. Ik heb wel altijd gehoopt dat ik voor de overlijdensdag van Danny weer zwanger mocht raken. Dus dat zou wel een enorm mooi kado voor ons zijn. Wel dubbel, maar wel heel mooi. Maar laat ik niet al te veel vooruit lopen op de zaken! Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik er maar een testje aan wagen denk ik!

Genoeg over mezelf.

SEITS: VAN HARTE!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!!!!

LILIAN: Ook jij bedankt voor je lieve woorden. Ik probeer ook altijd aan de mooie tijden die we beleefd hebben met Danny te denken. Zal ik ook altijd onthouden! En jij weer op het wachtbankje!!! Spannend!!! En je gaat je vast niet alleen voelen hoor, hier. Er zijn altijd een aantal meiden, en de zwangeren onder ons laten ook af en toe nog wat horen. (En wie weet ga ik ook weer gewoon met je mee volgende maand, en zo niet, kom ik ook af en toe buurten)

JOYCE: Hoop dat je je snel weer lekker gaat voelen, want dat kun je natuurlijk niet gebruiken in je knuffelweek he!

KEN26: Succes met knuffelen, iedere dag moet goed gaan zou je zo zeggen!

MIMI80: Succes op het wachtbankje! Hoop dat het snel opschiet voor je!!!

MAMAROOS: Blij dat het weer wat beter gaat met je zoontje! Dat was vast wel even schrikken....En jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden. Hou hoop!

IKKE35: We staan samen op 24 november. Hoe is het met jou? Al enige tekenen?

SJORS25: Niet zo ongeduldig joh , haha. Ongeduldig typje hoor... Geintje! Nee hoor, helemaal begrijpelijk! Het liefst wil je direct zwanger zijn, zodra je samen hebt besloten er voor te gaan. Helaas mag dat niet altijd zo zijn. Hou hoop!

MAMA30: Hoe is het met jou? Voel je al enige tekenen van een ongi?

Nou, ik heb aardig mn best gedaan.

Hou jullie op de hoogte..........

Liefs, Kitty

Hi Sjors!!!!

Onze berichtjes hebben zich net gekruist! Hoop niet dat het hard aankwam. Ik reageerde net op je vorige berichtje (toen noemde je jezelf een ongeduldig typje, dus ik dacht, ik haak daar even op in). Maar nu ik je andere berichtje lees, voel ik me direct schuldig!!!!

Sorry, en kop op! Geef de moed niet op. Je bent nu 4 maanden bezig, dat valt statistisch gezien erg mee....dus echt....voor jou zal het ook ooit komen.
 Dikke knuffel

Liefs, Kitty

Hey hey!

Even een 2e scherpje geopend... Wat is het weer gezellig druk hier!!

Mimi, succes met wachten meid!!   Voor je het weet is het zover!!

Ken, You go girl!! Alles voor het goede doel he!! Enne wie weet!!!

Joyce, goed om je zelf denken he? Zorgen dat je lichaampie gezond is voor de knuffel 5 daagse, haha!! Gek heid, maar wel goed om je zelf denken!!

Kitty, Je maakt het spannend meid! Ben nieuwgierig wat komende week voor jou gaat brengen... Wie weet, zou mooi zijn he!! Het is zo woensdag, probeer nog even je zinnen te verzetten..... Het vrouwelijk lichaam is heel iets geks, kan je voor de gek houden, maar je gevoel kan ook goed zijn... nog even afwachten....

hé Sjors..... weer die vervelende RD..... wanneer luisteren ze nu eens.....Vooral als je ze niet verwacht komen ze.... Zet het nu wel door dan??
Enne je mag best ff huilen hoor!! JE hoopt toch iedere maand (geld voor ons allen!!) We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.. misschien verlicht het iets dat je niet alleen bent... Enne jou tijd komt!!

Zoals ik vanochtend al schreef.. hier aanwezige borsten en licht zwaar gevoel in mijn buik.... niets veranderd vandaag.....morgen NOD, maar we gaan zaterdag pas testen. Dan hoeven we niet te werken en kunnen we heerlijk dagdromen.... (mocht het positief zijn dan he...., anders gewoon janken!). In ieergeval heb ik absoluut niet het gevoel ongi te worden...

Meiden, FIjne avond enne knuffelse voor de knuffelmeiden!!!

Terug
Bovenaan