FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

jaja ik heb twee schermpjes open...hihi

sjors ja t bankje voelt wat hard aan m'n kont[!] maar ik wacht nog wel even  , ik hoop zelfs heel lang te mogen wachten op m ijn rode duivels hihi..........
k*t zeg dat ze weer zijn gekomen bij jou [ik weet hoe je je voelt!!] maar kop we gaan gewoon verder!! op naar december....en wij gaan de rest echt wel volgen hoor...
ik heb op t moment een beetje krampen heel af en toe   , maar gisteren avond was ik ff ziek...[lasagne gegeten ] en toen ik om   11:00 in bed lag kreeg ik krampen en t voelde niet goed en 10 min. later kwam alles eruit [BEEEEH..LASAGNE TERUG IS NIET FIJN!!},maar ik denk dat dat gewoon pech was en niks met event.zwangerschap te maken kan hebben.....!!
lijkt me stug hoor..ik ga dr toch een best wel beetje vanuit dat ik ongie ga worden hoe k*t t ook is ...ik denk dat t nog wel even duurt[waarom weet ik niet ..vorige x was t ronde 5 bij storm en daan]
Zit nu in ronde 4   en als ik ongie word dan word dec.ronde 5...dus who knows..
we wachten af....[ja de bank word harder hahhaha

johanna,wietske,jossie   jullie zijn eerst aan de beurt....of zijn jullie de eerste zwangeren van dec.?????
we gaan weer voor 5 he!!! raar dat t elke maand er standaard 5 zijn   kan geen toeval zijn al 3 of 4 maanden.

ken ik kan me ook echt voorstellen dat je t beu bent   op een gegeven moment beeeh....maar   kom op je mag nu lekker bij mij op t bankei hahaha...gezellig met een kopje  of als we ongie worden met  hahahah....

johce   k*t he z'n kroon kost zo belachelijk veel [we worden vet opgelicht he!!]
maar wie weet word je met kerst wel verrast met een dubbele streep..?
over kerst gesproken hahahah ik heb vandaag mijn kerstboom gezet en hij is MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...helemaal rood echt super en t is zo gezellig in ons huis nu....
ik heb voor storm en daan  2 vilten sterretjes en  2 vilten laarsjes gekocht   en daaarop zit z'n stukje "rood geruit boerenbont" stof   en daarop heb ik hun eerste letters laten borduren...de  S en de D...echt heel mooi ...zo zijn ze toch een beetje erbij en hangt er ook iets voor hun in de boom!!

nou ik ga eten maken ....
voor iedereen die ik ben vergeten....succes en tot morgen

xxxx lilian

Shittepetit, ik ben ongesteld geworden!!! Geen sinterklaas kado!! Kerst kadootje dan misschien? ik hoop het. Op naar de volgende ronde!!!

Mama30 gefeliciteerd!!!! oh zo geweldig.
Geniet ervan he. Yes we hebben toch vijf zwangeren gehaald.
Super!!
Ik zal de lijst weer even aanpassen.

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)ZWANGER!!!!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonderZWANGER!!

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dag 29) (en eigenlijk heb ik mijn ei gevoeld op 12 nov, dus eigenlijk nod 26 november)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 30]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

Even een korte reactie .
Joh79 Wat balen dat bij jou de rd's weer zijn verschenen, altijd weer eeen teleurstelling, maar kom op, op naar de volgende ronde.

Ik ga de rest allemaal morgen lezen, ik heb de hele week ziek in bed gelegen dus weinig kunnen reageren. Maar morgen ben ik er weer.
Groetjes Jossie

Hey Lieven meiden!

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! We zijn volop aan het genieten!!
Het is wel raar, je voelt nog niets, op wat zeur borsten en moeheid na... das wel gek.

Ik ga morgen maar es een belrondje doen naar de huisarts en verloskundige. Dus ben benieuwd...Het is zo een wonder, dat we nu voor de 2 keer mogen meemaken...echt ongeloofelijk!!

Maar... ik weet zeker..... iedere maand waren het er tot nu toe 5, dus december brengt ook 5!!! Het komt er voor jullie heel snel aan meiden!!

Lillian, je vroeg wat ik voelde... Ik voelde me echt zwanger (kan ik nu zeggen, voor de test durfde ik dit niet uit te spreken.) Na de eisprong gevoelige tepels en ongeveer een 5 dagen voor de NOD dat mijn borsten gevoelig weden en steviger (aldus papa in spé ), maar niet groter.
OOk voelde ik 1 week voor NOD een zwaar gevoel onder in mijn buik, niet altijd maar af en toe.

Maar had je me dit voor mijn NOD gevraagd, had ik gezegt ik voel niets... dit zijn allemaal stukjes wat na een positieve test op z'n plekje valt.

Gisteren hebben we lekker geneusd in een babyzaak (het mag weer.... bij mt 50/56, haha!) en iets leuks gekocht......

Meiden, blijf jullie uiteraard volgen!! TOt snel!!

Sjors en Johanna; Balen meiden dat de rode duivels weer zijn verschenen. Hopelijk hebben we met z'n allen wat meer geluk in de volgende ronde.

Lillian; Een kroon kost inderdaad belachelijk veel. Ik heb nu een noodvulling maar in februari krijg ik dan de kroon. Dit jaat kwam ook noet goed uit met de verzekering omdat ik al 2 gaatjes heb laten vullen en omdat ik maar tot 350 euro per jaar vergoed krijg wou ik even wachten tot volgend jaar. Dus in februari staat de afsprak voor een kroon.
Dus de kerstboom heb je toch al opgezet! Ik vind het altijd super gezellig in huis. Wat mooi dat je Strom en Daan een eigen plekje in de boom hebt gegegeven.Ik hoop dat je volgend jaar een plekje extra nodig hebt voor een broertje of zusje.

Eefje; Hoe gaat het met jou?? Heb je al een test gedaan?

Er ziten weer veel mensen op het wachtbankje. Volgende week hebben we een heleboel NOD-tjes. Heel veel succes meiden!

Groetjes Joyce

he mama 30! GEFELICITEERD!!!!!! WOW wat een supernieuws! Echt gaaf....Ik wens je een gelweidge zwangerschap toe

Mag ik vragen hoe jullie geklust hebben? dagelijks of om de dag?

Wij gaan de klusperiode nu weer tegenmoet....Ik hoop zo dat ik voor kerst een pos test in handen heb...maar ja, ons best doen en afwachten is alles wat we kunnen doen!

De meiden die weer ongi zijn geworden..balen...hoop dat ook jullie de volgende ronde meer geluk hebben!

Roos

Hé meiden,
Ten eerste balen voor de meiden waar de rd's weer zijn verschenen.
Op naar de ' kerstronde'
Er komt weer een spannende week aan voor wat onder ons.
Lilian, Mimi, Wietske en ik zelf, wij zitten deze week weer voor onze NOD.
Ik vind het nu wel weer spannend worden hoor, hoe wel ik er een hard hoofd in heb.
We hebben niet echt veel geklust deze ronde en volgens mij niet echt rond mijn eisprong wanneer ik die dan ook mag hebben. Ik denk dus altijd 14 dagen na mijn eerste ongesteldheidsdag maar dit kan wel een heel ander moment wezen.
We zien het wel, maar toch blijft het spannend. De andere 3 wat voor gevoel hebben jullie erover???
Ik ga deze week weer actief meelezen. Ik ben weer van mijn griepje hersteld.
Ik zit nu allen nog in de ziektewet met mijn rug. Vrijdag naar de fyshio geweest en moet morgen weer. Ik werk vanaf morgen op therapeutische basis op kantoor i.p.v. in een kraamgezin. We zien wel hoe dat deze week gaat.
Iedereen nog een fijn weekend en de klussers onder ons veel klusplezier.
En de aankomende NOD- jes veel succes met afwachten en eventueel testen.
Groetjes Jossie

Terug
Bovenaan