FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo weer iedereen!

Lilian: Ik hoop echt voor je dat je binnenkort positief kan testen! Spannend hoor, heb je al ergens last van? Laat de lasagna volgende keer maar staan!  
Ga voor je duimen hoor!

Jossie: Gelukkig ben je weer wat hersteld van je griepje. Hoe gaat het met je rug? Hopelijk heb je er niet al teveel last van.
Inderdaad spannend hoor...bijna je nod. IK zal in ieder geval al beginnen duimen voor je!

mamaroos: Veel succes in de aankomende knuffelperiode! Net als jij, vroeg ik mezelf ook weleens af; moeten we nu om de dag of elke dag knuffelen? De laatste ronde hebben we voor het eerst elke dag geknuffelt i.p.v. om de dag. Geen idee of het deze keer gewerkt heeft. We zullen zien!

mama30: Zo gaaf zeg! Lijkt me ook zo fijn om de babyzaken af te lopen. Ik kan niet wachten! gelukkig voel je je (nog) goed. Blijven genieten hoor, de 9 maanden zullen vast snel om zijn!

Joh: Balen zeg! Ik wens je héél veel succes in de volgende ronde!

Kitty: Kan jij al het al meer beseffen? ik vind het zo super voor je. Een broertje of zusje voor Danny... de aankomende week zal vast ook emotioneel zijn. Ik zal ook aan je denken.

Eefje: Hoe is het bij jou?? ben zo nieuwschierig! Laat snel iets weten! Hoe staat het bij jullie huisje? Wanneer kunnen jullie erin? Misschien heb je dat al verteld, maar heb het niet gelezen.

Mimi: heb jij al zwangerschapskwaaltjes? Want jou nod komt ook al snel dichterbij. Ik zal ook voor jou duimen hoor!

Sjors: Hoe is het met jou? Is je ongie alweer bijna voorbij? Hoop het voor je, dan kun je snel weer beginnen aan een nieuwe ronde. (Dit wordt em hoor!) Ben je nog druk aan het studeren? Succes nog hoor en ook voor je praktijkexamen a.s. dinsdag! Ik duim voor je!

Wij hebben afgelopen donderdag voor het laatst geknuffelt...hadden echt effe geen zin meer! Als het goed is, hebben we toch goed geknuffelt. We zien wel, nu kunnen we niet meer doen dan afwachten op dat rotbankje! Haha! Is wel gezellig, zo samen op dat bankje...

Nou, de rest van de meiden: Allemaal succes met alles!

Fijne (knuffel)avond...

Liefs...

Hey Hey!!

Er komen weer wat NOD-jes aan... Succes meiden!! We beginnen weer bij 1 he!! Dus nog 5 te gaan!!! Hebben we al signalen en kwaaltjes?????

Kitty, denk aan je meid, a.s. week! Het is niet makkelijk!! Probeer ondanks ook te genieten van je kleintje in je buik!!

En er zijn al weer een aantal  aan de klus... succes!!!

Roos, Natuurlijk mag je vragen!! Wij waren in eerste instantie ervan utigegaan  dat onze ei eerder zou  komen. We zijn direct nadat de RD  waren verdwenen gaan knuffelen om de dag. Toen  vanaf dag 11 van de cyclus  iedere dag geknuffeld tot dag 16. (dus 5 dagen achter elkaar)  Vanaf dag 16 weer  om de dag.
Ik heb mijn eitje gevoeld op dag 14, maar vruchtbaar slijm gehad  tot dag 19!!    Toenhet slijm verdwenen was zijn we maar eerst gaan blijslapen!! hahah!!

Nou en het reslutaat is ZWANGER!!  Maar ja wie weet was het een lucky shot, je leest ook van meiden die de hele cyclus om de dag knuffelen en ook niet zwanger zijn. Maar ja het is het proberen waard toch!!!!

Nou ik ga morgen de verloskundige bellen.... zie er echt naar uit, ben benieuwd wanneer de eerste afspraak is......

Meiden, knuffelse, testse, wachtse..... en op naar de minimaal 5 zwangeren in DECEMBER!!!!! EEn gezellige maand met veel afleiding!!!

Ik duim in iedergeval!!!!

Hai meiden!

KEN: Bedankt voor je lieve woorden....ja aankomende week zal het zwaar worden, maar we leven ook met een mooi gevoel naar 7 december toe. Nu ik zwanger ben, geeft het toch weer hoop. Dus die dag zullen we met een lach en een traan doorkomen...

Het besef komt nog niet echt bij mij. Gisteren voelde ik me echt zwanger. Misselijk, warm, veel plassen, en pijnlijke borsten. Maar vandaag........alleen 2 vlagen van misselijkheid gehad, de gevoelige borsten zijn weer weg . Nou ja, het zal heus wel komen. Ben wel angstig hoor, maar ik probeer wel positief te blijven.

He meiden: Ik las dat jullie je afvragen of om de dag, of zelfs iedere dag, nou wel zo goed is. Tja, dat vroeg ik me dus ook af. En afgelopen maand had ik dus helemaal geen zin  meer om het om de dag te doen. En laat ik nou juist in die maand zwanger te zijn geworden! Dus ja....ik kan niet echt advies geven. Maar juist die maand hebben we het 4 of 5 keer gedaan. Verder niet.....het moet maar net raak zijn . Deze tip wilde ik jullie dus maar even meegeven (of jullie er wat aan hebben weet ik niet, maar wilde het jullie toch even vertellen)

Nou, ga weer effe verder met de was....spreek jullie laterrrrrrrrrrrr.

Liefs, Kitty

Hi Mama30:

Das toevallig, tegelijkertijd! hihi.....

Nou, zoals ik jouw versie lees van het zwanger worden....haha. Dan hebben we het wel heel verschillend gedaan, met het zelfde resultaat . Dus meiden.....geen logica dus!

En bedankt mama30, we gaan deze week en 7 dec. vast goed doorkomen. We moeten er toch doorheen.

Liefs, Kitty

Wow, ik ben een paar dagen niet geweest en meteen 2 zwangeren (en een aantal rode duivels,helaas). Kitty en Mama30 van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een superzwangerschap hebben en dat de nog wachtenden onder ons heel snel zullen volgen.

Eefje gefeliciteerd met je huis! En hoe is het met jou??? Jouw NOD is toch al verstreken? Ben jij zwangere nr 6 van november??? Zou toch geweldig zijn.
Johanna jammer dat je RD weer verschenen zijn en bij jou ook Sjors.

Lief  van je Sjors, om het balletje nog eens op te gooien, maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb er geen vrede mee als het niet lukt, maar ik heb uiteindelijk van hem 11 maanden de tijd gekregen, waarvan ik 1 keer zwanger werd, maar helaas een miskraam kreeg. Toen ik vorig weekend zei dat ik misschien zwanger was, sprong hij geen gat in de lucht. Hij wist niet of dit wel de bedoeling was...... En dit Sinterklaasweekend liet hij duidelijk merken dat hij onze 2 wel heeeeeel erg druk vindt samen en dat ze slecht luisteren, maar dat valt reuze mee. Hij was zelf vroeger gigadruk en dat werd dan door zijn opa  afgestraft en  nu doet hij hetzelfde met die van ons. Hij weet en zegt ook dat hij zelf een kort lontje heeft.  Door deze reacties is de verwachting voor mij wel dubbel, aan de ene kant wil ik het heeeeel erg graag en zou ik giga teleurgesteld zijn als het met Kerst niet zo is, maar aan de andere kant, als ik met Kerst niet ongi ben, ben ik ook wel weer huiverig als ik weer moet gaan zeggen dat ik misschien zwanger ben. Begrijp je??? Hij gaat dan wel met me mee tot eind van het jaar, maar ik denk dat het steeds meer met tegenzin is.... Misschien dat ik van de week maar van die ovulatietesten ga kopen, heb ze nog nooit gebruikt! Ik temperatuurde altijd, maar de laatste tijd is dat ook niet altijd goed. Na mijn eisprong (en dan weet ik heel zeker dat ik die heb gehad) is de temp een aantal dagen hoog en dan opeens wat minder en dan weer hoog (misschien geeft dat ook aan, dat het niet goed gelukt is). En van de week bleef die hoog, terwijl ik ongi was geworden. Weer 1 dag lager en toen weer hoger. Hoeveel testen zitten er in 1 doos ovulatietesten???
En anders gaat er eind jan. een mirena in...snik snik.

Groetjes Ikke

'hoi meiden......

nou hier nog een weekje wachten ongeveer..ik heb wel steeds wat steken in mijn baarmoeder[midden onder]en in mijn zij ,maar dat kan net zo goed zijn dat ik ongie word....dus ik kan er niks van zeggen hoor....
ik ga echt afwachten!! en anders volgende maand en anders die maand erop ik heb geen haast meer .okee ik wil wel nu!! maar zo werkt t gewoon niet!!! je kan t niet afdwingen de zwangerschap ...juist onder druk lukt t niet...en ik ben daarvan het grootste voorbeeld want ik zit al 3 maanden te flippen dat ik zwanger wil worden en niks   en nu deze maand ben ik er echt relax onder......en vanaf nu zullen we t wel zien!!!,,,hihi ja ik ben er nu echt afwachtend onder ik   voel t allemaal  wel maar t kan net zo goed mijn ongie zijn he!!
deze week zullen we erachter komen................................
en ikke ik blijf erbij[niet lullig bedoeld!!!] dat t onder druk niet gaat lukken ..........ik hoop t voor je maar onze lichamen werken gewoon niet zo!!!
t duurde bij mij ook wel ff voor ik me er bij kon neerleggen dat je gewoon je tijd moet afwachten..t komt wel..................................

nou mama30   hoe voel   jeje? .........spannend he je voelt nog niet echt iets maar je weet t dat je zwanger bent ...echt kikke..hihi

kitty...jij deze week HEEL VEEL STERKTE!!!! maar nu je weer zwanger bent heb je ook een beetje "geluk"weer in je buik he...ik weet zeker dat danny dat bedacht heeft dat jij zwanger werd voordat t jaar voorbij was.................!!
laat je vrijdag gewoon leiden door je gevoel en huil als je wil huilen en lach als je wil lachen!!! en feliciteer je man ook van me ,,hij zal ook wel heel blij zijn vooral omdat hij   net een dipJe heeft gehad he.....ook voor hem super.......!!!
en GENIET HE!!!! van je kindje in je buik ...en danny in je gedachten en je hart!!

ken  : ja de lasagne hoef ik nu even niet meer!!hahaha en zoals je leest heb ik wat krampen in mijn baarmoeder...{!} maar ik blijf erbij dat dat ook de ongie kan zijn he ..we wachten t af.....lief  dat je voor me duimt ik ook voor jou he!!!!!

nou ik ga robinson kijken zometeen
iedereen heel veel geluk deze week en anders blijf positief want volgende maand beginnen we gewoon weer opnieuw!!...

xxx lilian

nog een x de lijst der lijsten ...we hopen weer op 5 zwangeren in december!!ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)ZWANGER!!!!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonderZWANGER!!

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dag 29) (en eigenlijk heb ik mijn ei gevoeld op 12 nov, dus eigenlijk nod 26 november)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

Terug
Bovenaan