Hallo weer iedereen!
Lilian: Ik hoop echt voor je dat je binnenkort positief kan testen! Spannend hoor, heb je al ergens last van? Laat de lasagna volgende keer maar staan!
Ga voor je duimen hoor!
Jossie: Gelukkig ben je weer wat hersteld van je griepje. Hoe gaat het met je rug? Hopelijk heb je er niet al teveel last van.
Inderdaad spannend hoor...bijna je nod. IK zal in ieder geval al beginnen duimen voor je!
mamaroos: Veel succes in de aankomende knuffelperiode! Net als jij, vroeg ik mezelf ook weleens af; moeten we nu om de dag of elke dag knuffelen? De laatste ronde hebben we voor het eerst elke dag geknuffelt i.p.v. om de dag. Geen idee of het deze keer gewerkt heeft. We zullen zien!
mama30: Zo gaaf zeg! Lijkt me ook zo fijn om de babyzaken af te lopen. Ik kan niet wachten! gelukkig voel je je (nog) goed. Blijven genieten hoor, de 9 maanden zullen vast snel om zijn!
Joh: Balen zeg! Ik wens je héél veel succes in de volgende ronde!
Kitty: Kan jij al het al meer beseffen? ik vind het zo super voor je. Een broertje of zusje voor Danny... de aankomende week zal vast ook emotioneel zijn. Ik zal ook aan je denken.
Eefje: Hoe is het bij jou?? ben zo nieuwschierig! Laat snel iets weten! Hoe staat het bij jullie huisje? Wanneer kunnen jullie erin? Misschien heb je dat al verteld, maar heb het niet gelezen.
Mimi: heb jij al zwangerschapskwaaltjes? Want jou nod komt ook al snel dichterbij. Ik zal ook voor jou duimen hoor!
Sjors: Hoe is het met jou? Is je ongie alweer bijna voorbij? Hoop het voor je, dan kun je snel weer beginnen aan een nieuwe ronde. (Dit wordt em hoor!) Ben je nog druk aan het studeren? Succes nog hoor en ook voor je praktijkexamen a.s. dinsdag! Ik duim voor je!
Wij hebben afgelopen donderdag voor het laatst geknuffelt...hadden echt effe geen zin meer! Als het goed is, hebben we toch goed geknuffelt. We zien wel, nu kunnen we niet meer doen dan afwachten op dat rotbankje! Haha! Is wel gezellig, zo samen op dat bankje...
Nou, de rest van de meiden: Allemaal succes met alles!
Fijne (knuffel)avond...
Liefs...