quote: ikke35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 20:34:05&apos

);
Wow, ik ben een paar dagen niet geweest en meteen 2 zwangeren (en een aantal rode duivels,helaas). Kitty en Mama30 van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een superzwangerschap hebben en dat de nog wachtenden onder ons heel snel zullen volgen.
Eefje gefeliciteerd met je huis! En hoe is het met jou??? Jouw NOD is toch al verstreken? Ben jij zwangere nr 6 van november??? Zou toch geweldig zijn.
Johanna jammer dat je RD weer verschenen zijn en bij jou ook Sjors.
Lief van je Sjors, om het balletje nog eens op te gooien, maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb er geen vrede mee als het niet lukt, maar ik heb uiteindelijk van hem 11 maanden de tijd gekregen, waarvan ik 1 keer zwanger werd, maar helaas een miskraam kreeg. Toen ik vorig weekend zei dat ik misschien zwanger was, sprong hij geen gat in de lucht. Hij wist niet of dit wel de bedoeling was...... En dit Sinterklaasweekend liet hij duidelijk merken dat hij onze 2 wel heeeeeel erg druk vindt samen en dat ze slecht luisteren, maar dat valt reuze mee. Hij was zelf vroeger gigadruk en dat werd dan door zijn opa afgestraft en nu doet hij hetzelfde met die van ons. Hij weet en zegt ook dat hij zelf een kort lontje heeft. Door deze reacties is de verwachting voor mij wel dubbel, aan de ene kant wil ik het heeeeel erg graag en zou ik giga teleurgesteld zijn als het met Kerst niet zo is, maar aan de andere kant, als ik met Kerst niet ongi ben, ben ik ook wel weer huiverig als ik weer moet gaan zeggen dat ik misschien zwanger ben. Begrijp je??? Hij gaat dan wel met me mee tot eind van het jaar, maar ik denk dat het steeds meer met tegenzin is.... Misschien dat ik van de week maar van die ovulatietesten ga kopen, heb ze nog nooit gebruikt! Ik temperatuurde altijd, maar de laatste tijd is dat ook niet altijd goed. Na mijn eisprong (en dan weet ik heel zeker dat ik die heb gehad) is de temp een aantal dagen hoog en dan opeens wat minder en dan weer hoog (misschien geeft dat ook aan, dat het niet goed gelukt is). En van de week bleef die hoog, terwijl ik ongi was geworden. Weer 1 dag lager en toen weer hoger. Hoeveel testen zitten er in 1 doos ovulatietesten???
En anders gaat er eind jan. een mirena in...snik snik.
Groetjes Ikke
Hey Meis!
Ik wil nog even je een berichtje sturen, ik duim voor jou volop!!!
Gewoon doen die ovulatietesten, het is je laatste kans. Probeer daarnaast van de maand december te genieten, veel afleiding door alle drukte, kerst, vakantie van de kids......
En probeer door de afdleiding het wat los te laten. Ik hoop van harte!!! dat het jou maand is december!!!!!
Succes meis!!!
Een hele dikke aanmoedigingsknuffel van mama30!!!!