FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi ikke
 hier nog even over de ov.testen....je kunt op sensitest.nl verschillende aantallen bestellen [vandaag besteld en morgen in huis!!!] maar pak er minimaak 14 ofzo dan kan je je ei niet missen....
en ze zijn ook heel goedkoop...gewoon de dipsticks pakken.....o.99 cent per stuk...
succes....

quote: ikke35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 20:34:05'));

Wow, ik ben een paar dagen niet geweest en meteen 2 zwangeren (en een aantal rode duivels,helaas). Kitty en Mama30 van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een superzwangerschap hebben en dat de nog wachtenden onder ons heel snel zullen volgen.

Eefje gefeliciteerd met je huis! En hoe is het met jou??? Jouw NOD is toch al verstreken? Ben jij zwangere nr 6 van november??? Zou toch geweldig zijn.
Johanna jammer dat je RD weer verschenen zijn en bij jou ook Sjors.

Lief  van je Sjors, om het balletje nog eens op te gooien, maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb er geen vrede mee als het niet lukt, maar ik heb uiteindelijk van hem 11 maanden de tijd gekregen, waarvan ik 1 keer zwanger werd, maar helaas een miskraam kreeg. Toen ik vorig weekend zei dat ik misschien zwanger was, sprong hij geen gat in de lucht. Hij wist niet of dit wel de bedoeling was...... En dit Sinterklaasweekend liet hij duidelijk merken dat hij onze 2 wel heeeeeel erg druk vindt samen en dat ze slecht luisteren, maar dat valt reuze mee. Hij was zelf vroeger gigadruk en dat werd dan door zijn opa  afgestraft en  nu doet hij hetzelfde met die van ons. Hij weet en zegt ook dat hij zelf een kort lontje heeft.  Door deze reacties is de verwachting voor mij wel dubbel, aan de ene kant wil ik het heeeeel erg graag en zou ik giga teleurgesteld zijn als het met Kerst niet zo is, maar aan de andere kant, als ik met Kerst niet ongi ben, ben ik ook wel weer huiverig als ik weer moet gaan zeggen dat ik misschien zwanger ben. Begrijp je??? Hij gaat dan wel met me mee tot eind van het jaar, maar ik denk dat het steeds meer met tegenzin is.... Misschien dat ik van de week maar van die ovulatietesten ga kopen, heb ze nog nooit gebruikt! Ik temperatuurde altijd, maar de laatste tijd is dat ook niet altijd goed. Na mijn eisprong (en dan weet ik heel zeker dat ik die heb gehad) is de temp een aantal dagen hoog en dan opeens wat minder en dan weer hoog (misschien geeft dat ook aan, dat het niet goed gelukt is). En van de week bleef die hoog, terwijl ik ongi was geworden. Weer 1 dag lager en toen weer hoger. Hoeveel testen zitten er in 1 doos ovulatietesten???
En anders gaat er eind jan. een mirena in...snik snik.

Groetjes Ikke

Hey Meis!

Ik wil nog even je een berichtje sturen, ik duim voor jou volop!!!
Gewoon doen die ovulatietesten, het is je laatste kans. Probeer daarnaast van de maand december te genieten, veel afleiding door alle drukte, kerst, vakantie van de kids......
En probeer door de afdleiding het wat los te laten. Ik hoop van harte!!! dat het jou maand is december!!!!!

Succes meis!!!

Een hele dikke aanmoedigingsknuffel van mama30!!!!

Bedankt voor je antwoord mama30 en kitty!
Zo zijn wij deze maand ook bezig. Vanaf na mijn   menstruatie eerst om de dag en sinds zaterdag (dag 9) iedere dag.  En we gaan het ook steeds extra gezellig maken zeg maar1 Dus niet iedere keer snel snel..Maar gewoon lekker vroeg naar bed en rustig de tijd nemen voor elkaar!

Ikke: begrijp ik het goed at je vriend liever geen kindje meer wilt en jij wel? Phoe, lijkt me echt lastig hoor! Persoonlijk ben ik van mening dat je voor ieder kind er beiden 100 procent achter moet staan Ook al wil je nog zo graag. Maar mischen begrijp ik het niet goed!

Groetjes Roos

hehe t forum doet alweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IRRITANT!!!!!maar ik heb alweer een mailtje gestuurd naar jonge gezinnen....is wel erg vaak de laatste tijd...zijn er soms teveel "zwanger worden  " vrouwen ............?hihi

hoi allemaal......

ik weet dat t afgezaagd klinkt !! maar ik heb deze maand stiekem hoop...!! ok als t niet zo is dan niet ,maar andere maanden had ik elke x voordat ik ongie werd een dag of 5, 6 van te voren al buikkrampen en raar ongie gevoel!! en nu heb ik nog niks ...[okee ik wil de goden niet verzoeken he....]
Ik had wel een paar krampjes maar die waren in mijn baarmoeder[denk ik]dus ik heb gewoon een of ander gevoel........
T kan goed helemaal niet kloppen maar ik zeg t toch!!! hahahhaha
Of ik ga gewoon een hele lange cyclus krijgen en dat ik daarom geen krampen heb   ...kan ook ...hihi
Maar toch .....................t voelt tot nu toe anders als de voorgaande maanden!!...raar he......
en nog 5 dagen te gaan dan zit ik op dag 31!! hahah in ieder geval al veel langer als de vorige 2 maanden[cyclus 22-25]....
ik had pas mijn ei op dag 17 naar 18..dus dan moet ik er toch zeker 13 dagen bijtellen dat is dag 31....
Andere maanden had ik mijn ei vroeg[dag10], en dan was ik binnen 12-  13 dagen ongie en nu hoop ik dat t anders gaat...............
Maar we kunnen toch maar 1 ding doen...AFWACHTEN HE!!!
ik schrijf dit ook als bewijsmateriaal hahah als t zo is   dan zeg ik naderhand tegen rene"ik wist t wel ..ik voelde t!!" en dan zegt hij:" hhahaha ja jij voelde t elke maand...kan je wel zeggen ik voel t hahahah".........
Dus als t echt zo is dan laat ik m dit lezen en dan heb ik t toch goed aangevoeld hahahahahahhaha...ja bewijsmateriaal hahahah....

maarja mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden hoor...hihi dus ik ben niet verrast als ik toch ongie word!!!
Dan gaan we gewoon verder,,,ooit gaat t weer gebeuren ..ik weet t zeker!!!! ¨maar ok liever nu dan later he!!hihi

wietske heeft vandaag dr nod   ben beniewd.....hoop t voor haar ook zij is ook al even bezig volgens mij......

en dan jossie   en ik   ...oooh spannend!....nou fingers krossed!!duimduimduimdum.......he jossie laten wij de eerste 2 zwangeren van december gaan worden lijk me leuk!!

ok ik ga maar eens iets te eten maken voor ons ..misschien zie ik jullie vanvond nog even...

ps ik vraag me echt af waar widd is!! misschien neemt ze even afstand of is ze met haar nieuwe huis bezig maar toch raar dat ze niet ff schrijft.......
widd we missen je ....

xxx lilian

Poging nummer 15. Wat ontzettemd irritant als het forum het niet doet.

Eefje hoe gaat het met je?? Heb je al een test gedaan?

Lilian; Wat spannend! Ik hoop dat je gevoel klopt en dat je zwanger bent. Nog een paar dagen en dan kan je gaan testen. Weet je al wanneer je wil gaan testen??

Mimi; Wietske en Jossie; Heel veel succes meiden!!!

Vandaag zit ik op dag 13 van mijn cyclus en er is een hele vage lijn te zien (je moet echt goed kijken)  op mijn ovulatietest. Vorige maand had ik dag 12 en 13 al een vette streep dus deze keer is mijn ei wat later. Ik ben nieuwsgierig waneer ik een vette streep zal hebben. Dus ik ga vanavond voor de zekerheid toch maar even knuffelen. Eigenlijk had ik verwacht dat mijn ei vandaag zou zijn want ik heb al de hele dag een vaag en onrustig gevoel in mijn rug.

HOI ALLEMAAL....

HOI JOYCE......he ik ga echt pas testen zaterdag......of later!! ik denk toch ongie te worden he...[]ja ik twijfel wel he....zal wel gewoon ongie worden !!!! want mijn gevoel heeft me al vaker voor de gek gehouden!!!!!
maar t zou mooi zijn hahaha....
nou wel kut he dat   forum he dat is wel heel vaak kapot he de laatste tijd!! teveel wannabee zwangeren hahah..
jij vandaag op dag 13  , ik had deze maand ook pas op dag 17/18 mijn ei...en volgens mij [ja ik zogenaamd expert hahhaha] is een laat ei beter als een vroeg ei !!hhahaahhahha..ja waar ik t vandaan haal weet ik niet maar bij storm en daan had ik ook een laat ei............nou ja als t maar werkt he hahaha
gewoon om de dag knuffelen nu en als je dikkere strepen hebt     dan elke dag!!
ik duim voor je!!!

nou er zal wel niet zoveel gereageerd worden met dit kapotte forum!!!

ik zeg net tegen rene van mijn voorgevoel!!   en hij dacht ook al t zelfde!! nou dan hoop ik t echt!!! of dadelijk weer precies t zelfde als met storm en daan toen werd ik op 30 jan voor de laatste x ongie.....

Ok we gaan gewoon afwachten!!!!hahahha
xxx lilian

Lilian; Zaterdag lijkt nog ver maar voor je het weet is het al weer voorbij. Ik ga voor je duimen datje een positieve test inhanden zal hebben. Zal je dan de eerste zwangere van december zijn?? Het wordt nu wel extra spannend nu jullie allebei hetzelfde voorgevoel hebben.

Sjors; Vandaag heb je je examen toch?? Ik wil je nog even heel veel succes wensen!! Laat ons even weten hoe het is gegaan.

Widd; ook ik hoop dat alles goed gaat met je. Hopelijk laat je snel weer wat van je horen!

Hier is de knuffelweek weer van start gegaan. hihi.

Ik hoop dat mijn berichtje gelijk geplaatst wordt. Pff.. het is wel lastig dat hij niet zo makkelijk werkt.

Groetjes Joyce

Dag 14 en vandaag geen streep op mijn ovulatietest! Heel erg vreemd. Ik vraag mij af of ik hem nu gemist heb of dat hij nog moet komen?

Gisteren had ik dus een hele vage streep en vandaag niet meer. Vorige maand had ik 2 dagen een vette streep op dag 12 en 13.

Wat denken jullie? Moet mijn ei nog komen, Heb ik hem gemist of heb ik hem wel gehad maar niet op het juiste moment vd dag getest?

Ook nog even een (vies)  vraagje over rekbaar slijm. Gisteravond geknuffeld en vanmiddag heel erg veel rekbaar slijm. De hele middag heb ik hier al last van maar zou het ook nog sperma kunnen zijn?  Dat zou best logisch kunnen zijn aangezien ik geen positieve test heb. Hebben jullie hier ook last van de dag na het knuffelen?  

Terug
Bovenaan