quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2007 20:38:28&apos

);
he mama30
ja we waren tegelijk bezig met plaatsen van een berichtje!!! dus hier ben ik nog ff voor jou hihi
met onns gaat t best wel goed!! t gaat met vlagen maar meestal voel ik me best fijn en natuurlijk zijn storm en daan altijd in mijn hoofd en hart maar t gaat wel goed met ons...
heel langzaam krijgt t een plaatsje denk ik.....
maar ik heb ook nog wel kut dagen ertussen hoor maar die horen erbij dat acccepteer ik maar gewoon!! maandag had ik zn kut dag en toen heb ik dus een site voor storm en daan gemaakt[www.stormendaankuijper.vlindersite.nl]
maar dat is wel fijn nu hebben ze ook een eigen plaatsje online .....zodat ze voor mensen die ik niet ken ook bestaan hebben [ja klinkt vreemd maar anders is t net alsof ze nooit geweest zijn...........]
en flink geknuffeld dus de afgelopen week hahhahah kei goed toch!!! ik ga dadelijk weer aan de slag hihi met mijn lekkerding....en dan maandag en dan denk ik elke dag ff....nou jullie horen t wel haha
groetjes
en ik ben ook heel benieud naar widd.....t zal toch wel goed zijn met dr he..... misschien is ze depri met dr cyclus??? hoop dat we snel iets van dr horen!!!dus widd als je dit leest....: laat je horen we missen je goeie teksten!!kom bij ons das gezellig!!
nou doei toot morgen
xxx lilian
Hey!
We gingen even gelijk op! haha! Toen je het vertelde hier dat je een site had gemaakt heb ik direct even gekeken en ook een berichtje achter gelaten. Alles heeft z'n tijd nodig en dat bepaal je zelf!!! Mijn collega heeft haar man helaas verloren, te vroeg.. maar zij zegt nu ook de pijn blijft, maar je weet er mee om te gaan.
Het is nog maar zo kort, laat de tijd de tijd....En probeer ondanks, de leuke dingen van het leven te blijven zien.
Knuf!
mama30