FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh wat is die site weer vervelend zeg!!!

Hindi, zo kort nog hier en nu al zulk goed nieuws!! Super, gefeliciteerd!!!!

Zo ik ga weer bankhangen, ben zoooooo moe pfffff

Sjeeeessssssss,wat doet dit forum K.T!!!!

Dit is dus nr 2 van berichtjes!

Lilian: Ik zag jouw berichtje om een mail te sturen, maar zelfs dat lukte niet bij mij!
Ik hoop dat het snel opgelost wordt, want ik ben wel zo verslaafd, dat ik wil blijven kletsen.
Er is hier ook iemand op het forum die reclame maakt voor haar eigen forum! Maar daar begin ik dus echt niet aan! Ook al doet dit forum nog zo vreemd! Dusssssss, wat jullie????

Hopelijk krijg ik deze wel geplaatst...
Ga voetbal kijken vanavond; nederlands elftal.

Fijne avond allemaal!

Liefs...

Ola lieve meiden!!!

Ik ben weer terug van vakantie!! We hebben het echt heerlijk gehad op tenerife!! Het weer was super (26 graden) het hotel was super, ik heb 4 boeken uitgelezen, er was romantiek in overvloed, kortom we hebben genoten!!

Maar bij jullie is er zo te zien ook veel gebeurd!! Forumjunkies 2 alweer!!! Ik zal morgen alle berichtjes doorlezen zodat ik weer helemaal op de hoogte ben!! Ik hoop dat alles goed met jullie is!!! Zo, ik duik nu lekker mijn bedje in, we hebben door de vlucht de hele nacht overgeslagen en zijn dus kapot!!

Voor de nieuwe meiden van harte welkom!!

En las ik dat nou goed in de lijst der lijsten: Nathasja en Hindi zwanger!!!!!! Ech super gefeliciteerd!!! We gaan jullie hopelijk snel volgen, het lijkt mij wel wat, een juli moeder!!!

Tot morgen en wel te rusten!!!

Kusjes

Joehoe meiden! Hier ben ik dan ook! En wel bij forumjunckies 2!! Wat gaat het snel!

Haha, lekker druk hier... schoonouders op visite... dus ja dan kun je weinig he!

HINDI! gefeliciteerd meid!! geniet! wauw!!!

Tís wat rustiger de laatste tijd hier he? Nou iedereen zal het wel druk hebben met knuffelen! haha! En ik moet zeggen dat je ook inderdaad eerder op bed licht nu het eerer donker is....... (erug handig, hahah!)

Nou Meiden hier heb ik geloof ik een vruchtbare week.... We zijn vorige week vrijdag   "begonnen" met iedere dg (daarvoor om de dag..) (dus vrij/zat/zon) dus ik dacht we knuffelen maandag nog ff en dan moeten we 'm wel gehad hebben (zou je denken...)..

Nou dinsdagmiddag had ik me toch een hoop vruchtbaarslijm... Dus hup here we go.... haha!  Na dinsdag maar weer om de dag.. En mevrouw nieuwgierigheid zelve kon het weer niet laten om te kijken.. en ik zag vandaag nog draderig slijm?? Ik heb wel duidelijk dinsdag gevoeld dat de bmm erg week was en nu is ze weer hard. Ook dinsdag wat zeurderige gevoel gehad en rechtsonder in mijn rug....

Nu wachten we maar weer op het wachtbankje.... volgende week dinsdag zullen we het zien....

Sjors, leuk dat je terug bent!

Ben benieuwd joyce hoe het bij jou gaat... wie weet.....!

Enne lilian... succes met knuffelen en hte vinden van mevrouw EI! haha! wie weet wat deze maand gaat brengen. Hoe is het nu met jullie??

Ik heb nu ff geen 2e scherm... dus waarschijnlijk vergeet ik nu een paar meiden...

Ben wel erug beniewd trouwens hoe het met WIID is.....

See you Soon!

Groetjes!

he   hallo meiden

SJORS     gezellig dat je weer terug bent en vooral dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!!!! volop romantiek   klinkt goed he.........hihi
Ken he ja ik vind t een beetje vreemd om op deze site recame te maken voor je eigen site!!! raaaaaaaaaarrrrrrrrrr!!!!!! maar hoe erg deze site ook doet ik blijf hier he!! hahaah wij forumjunkies kunnen niet anders he...hihi

nou niks spannends  te melden ja dat we vanavond weer knuffelen{!??}klinkt wel heel sweety he     hahhaahaha t mag wel iets   spannender he hihi
nou vandaag dus   dag 10   en mijn ei komt eraan denk ik meestal dag 13 14 ..
zie? jullie tomorrow!!!
doeixxx
lilian

he mama30

ja we waren tegelijk bezig met plaatsen van een berichtje!!! dus hier ben ik   nog ff voor jou hihi
met onns gaat t best wel goed!!   t gaat met vlagen maar meestal voel ik me best fijn en natuurlijk zijn storm en daan altijd in mijn hoofd en hart maar   t gaat wel goed met ons...
heel langzaam krijgt t een plaatsje denk ik.....
maar ik heb ook nog wel kut dagen ertussen hoor maar die horen erbij dat acccepteer ik maar gewoon!! maandag had ik zn kut dag   en toen heb ik dus een site voor storm en daan gemaakt[www.stormendaankuijper.vlindersite.nl]
maar dat is wel fijn nu hebben ze ook een eigen plaatsje online .....zodat ze voor mensen die ik niet ken ook bestaan hebben [ja klinkt vreemd maar anders is t net alsof ze nooit geweest zijn...........]
en flink geknuffeld dus de afgelopen week hahhahah kei goed toch!!! ik ga dadelijk weer aan de slag hihi met mijn lekkerding....en dan maandag en dan denk ik elke dag ff....nou jullie horen t wel haha
groetjes

en ik ben ook heel benieud naar widd.....t zal toch wel goed zijn met dr he..... misschien is ze depri met dr cyclus??? hoop dat we snel iets van dr horen!!!dus widd als je dit leest....: laat je horen we missen je goeie teksten!!kom bij ons   das gezellig!!

nou doei toot morgen
xxx lilian

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2007 20:38:28'));

he mama30

ja we waren tegelijk bezig met plaatsen van een berichtje!!! dus hier ben ik   nog ff voor jou hihi
met onns gaat t best wel goed!!   t gaat met vlagen maar meestal voel ik me best fijn en natuurlijk zijn storm en daan altijd in mijn hoofd en hart maar   t gaat wel goed met ons...
heel langzaam krijgt t een plaatsje denk ik.....
maar ik heb ook nog wel kut dagen ertussen hoor maar die horen erbij dat acccepteer ik maar gewoon!! maandag had ik zn kut dag   en toen heb ik dus een site voor storm en daan gemaakt[www.stormendaankuijper.vlindersite.nl]
maar dat is wel fijn nu hebben ze ook een eigen plaatsje online .....zodat ze voor mensen die ik niet ken ook bestaan hebben [ja klinkt vreemd maar anders is t net alsof ze nooit geweest zijn...........]
en flink geknuffeld dus de afgelopen week hahhahah kei goed toch!!! ik ga dadelijk weer aan de slag hihi met mijn lekkerding....en dan maandag en dan denk ik elke dag ff....nou jullie horen t wel haha
groetjes

en ik ben ook heel benieud naar widd.....t zal toch wel goed zijn met dr he..... misschien is ze depri met dr cyclus??? hoop dat we snel iets van dr horen!!!dus widd als je dit leest....: laat je horen we missen je goeie teksten!!kom bij ons   das gezellig!!

nou doei toot morgen
xxx lilian

Hey!

We gingen even gelijk op! haha! Toen je het vertelde hier dat je een site had gemaakt heb ik direct even gekeken en ook een berichtje achter gelaten. Alles heeft z'n tijd nodig en dat bepaal je zelf!!!   Mijn collega heeft haar man helaas verloren, te vroeg.. maar zij zegt nu ook de pijn blijft, maar je weet er mee om te gaan.
Het is nog maar zo kort, laat de tijd de tijd....En probeer ondanks, de leuke dingen van het leven te blijven zien.

Knuf!

mama30

Hoi allemaal.

Goh het is best wel rustig op het forum.
Wat zitten er momenteel ook veel op het wachtbankje zeg.

Goh Hindi gewelidg nieuws. En voel jeje al helemaal zwanger?

Joyce jij bent de volgende... Wanneer ga je testen??

Hier is nog alles rustig.. nouja rustig, druk aan de klus dat wel.
1 november ben ik ongesteld geworden. Zit nu op dag 19 en nog geen ei te bekennen.
Toch voor de zekerheid om de dag aan het kussen geweest. Elke morgen test ik met sensetest om te kijken of mijn ei gearriveert is.
Heb geduld......mmmmmmm moeilijk

Groetjes johanna

Terug
Bovenaan