FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hee meiden

het word weer spannend voor veel van jullie[uit mijjn hoofd] seits joyce,kitty en nog meer....hihi
joyce jij eerst he morgen........!!!!
spannend als er tenminste nog niks is.....neeeee dan had je t al verteld denk ik..hihi

nou hier nog niks   vandaag dag 11 en op de ov.test was ook nog niks te zien..gisteren wel geknuffeld natuurlijk !!!
t is heerlijk weer.............. koud maar zonnig en ik ben al weeesten hardlopen en ik kwam wel 60 zwarten pieten tegen hahahahha leuk he...sinterklaas komt vandaag overal ongeveer tegelijk he...echt nostalgie leuk!!!
nou toedeloe......
xxxlilian

en voor alle nodjes succes   we hebben er nog zeker 3 nodig deze maand he...!!!
hihi

Hallo meiden,

He he   eindelijk even weer een berichtje van mij.
Na maandag had ik nog niet weer gereageerd. Ook zo'n drukke week gehad. Mijn ouders allebei jarig en gisteren hebben we met de vriendengroep een themafeest gehad, was super gezellig. En volgende week ben ik zelf jarig (23 nov). Ik moet allles nog schoonmaken want we hebben net een verbouwing achter de rug. Sinds deze week konden mijn meubeltjes er weer in., heerlijk dat na 10 weken. Verder zijn we maar weer aan de klusdagen begonnen.
Maar wat las ik we hebben weer een zwangere in ons midden:

Hindi, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Helemaal super zeg.
Geniet van je zwangerschap!!!

Sjors: Wat leuk dat je er ook weer bent en wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad, al die romantiek is vast ergens goed voor geweest....

Joyce: Ooh wat spannend, jij hebt morgen je NOD, wanneer ga je testen???
                      En hoe was het in Dusseldorf?

Mama 30: Succes met op het wachtbankje zitten.

Lilian: Ja bij jullie zijn de knuffeldagen ook weer begonnnen he, wij lopen aardig gelijk , succes met het vinden van je ei en met knuffelen

Verder ben ik afgelopen vrijdag nog bij de dokter (is een vrouw) geweest voor mijn keel.
Toen kregen we het erover dat ik vorige ronde, 4 dagen overtijd was geweest, test had gedaan op mijn nod dag  en een licht streepje had en toch na 4 dagen ongesteld ben geworden. Toen zei ze van dan ben je waarschijnlijk toch even zwanger geweest.....
Ik weet niet  wat ik ervan moet denken. Toen zei ik van alle 7 maanden ervoor heb ik een cyclus van 28 dagen gehad en nu was het een cyclus van 32 dagen, misschien is mijn lichaam nu  aan het ontpillen. Toen zei ze tegen mij. Ontpillen is allemaal onzin, als je stopt met de pil ben je gelijk weer vruchtbaar. Alleen door hormonen  houd je lichaam je nog heel vaak vooor de gek. Nou we zien het wel, we zitten nu in ronde 8 en ik ben erzelf nog heel positief onder, zolang we nog geen jaar bezig zijn,zijn onze kansen als ieder ander.

Iedereen die ik vergeten ben succes met wachten, knuffelen, ei vinden en testen...
En een hele fijne zondag nog allemaal!!!!
Groetjes Jossie

Hallo allemaal,

Dat stomme forum doet het weer superslecht. Net een bericht gemaakt (duurde al effe voordat ik er op kwam) en wordt het niet geplaatst. Lekker dan. Nu maar weer opnieuw dan.
Hindi, gefeliciteerd!!!! Geweldig, zo in ronde 10. Laten we hopen dat ook voor mij ronde 10 zo vruchtbaar is geweest. Ik moet nog een weekje wachten voordat ik hopelijk kan gaan testen. Ik heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik en hoop (gezien mijn laatste kans in dec. is) wel dat het nu raak is, anders wordt de druk op dec. zo hoog. Maar dat rare gevoel had ik zover ik me kan herinneren alleen bij mijn miskraam en niet bij mijn 2 goede zwangerschappen. Duim maar heel hard en strooi maar heel veel glitters voor me!!

Heb jij symptonen???

Voor alle anderen, knuffel lekker door, wachtend op het ei. Wacht op je nod in de hoop dat je een test mag doen.

Groetjes Ikke

Hindi, Van harte gefeliciteerd!!!! Wat fantastisch nieuws. Geniet er lekker van en laat je af en toe nog wel wat van je horen??

De 2e zwangere van de maand is een feit. Nog minimaal 3 te gaan in november. Het zou toch leuk zijn als we 5 zwangeren per maand kunnen volhouden.

Ken, Ik hoop dat je je ei snel voelt. Ben je deze maand nu ook bezig met teunisbloemolie?

Sjors, Ik ben wel een beetje jaloers. Ik wil ook lekker naar een warm land toe. Fijn dat je het wel naar je zin hebt gehad.

Lillian; Ik lees dat je weer aan het knuffelen bent geslagen?! Veel plezier!!

Mama30; Lekker op het juiste moment geknuffeld. En nu maar weer wachten, wachten en nog eens wachten. Maar de tijd vliegt de laatste tijd voorbij dus voor je het weet is het zover.

Johanna, Je zit al weer op dag 19 van je cyclus. Spannend hoor. Hij kan nu wel elk moment er aan komen. Ben je al wel hard aan het knuffelen? Ik hoop dat je nu niet zo lang meer hoeft te testen.

Sjors; Fijn dat je meubeltjes er aan komen. Helemaal zo vlak voor je verjaardag. Ga je nog wat leuks doen op je verjaardag behalve baby's maken?

Lilian; De klusweek komt er aan!! Nog ene paar dagen en je zal je ei wel weer vinden. Ik hoop echt dat het deze ronde raak zal zijn.

Ikke; Wat spannend zeg!! Ik hoop dat de symptonen goed zijn en dat het deze ronde raak is! Dat zou toch heel mooi zijn zo aan het einde van het jaar. Nog 5 dagen wachten!

Seits, Roos en Kitty, Voor jullie wordt het nu ook heel spannend!!! Ik zal aan jullie denken.

Ik heb het in Duitsland heel erg leuk gehad en de tijd is dan ook voorbij gevlogen. We hebben 7 uur gewinkeld maar ik heb alleen een muts gekocht. hahaha. Ik kon niet slagen. Maar ja volgende keer beter.

Op dit moment is het rustig en durf ik niet te zeggen of de rode duivels er aan komen!! Spannend!! orgen even afwachten en ik denk dat als ik niet ongi wordt ik 's avond een testje wil doen. Mijn vriend wil dan nog liever eigenlijk een dag of 2 wachten. Maar ik weet niet of ik dat zou kunnen wolhouden. Maar ik hou jullie op de hoogte!!!

Hallo dames,

Vandaag is mijn NOD. Ondanks dat ik me niet zwanger voel en echt denk dat ik ongi ga worden vind ik het nu wel spannend. Dat komt denk ik ook een beetje omdat we deze maand ovulatietesten hebben gebruikt en ik nu zeker weet dat we op het juiste mment hebben geknuffeld.

Maar eerst maar weer eens gaan werken. Het weekend is helaas weer voorbij.

Ik hou jullie op de hoogte! Tot vanavond.

Groetjes Joyce

** Breekt even in**

Hindi: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Ik klets eigenlijk bijna nooit op dit forum, maar wilde je toch wat vragen.
Ik zit zelf in ronde 9 voor ons eerste kindje en ben best vaak bang dat we geen kleine mogen verwelkomen. Nu zag ik dat jij in de 10de ronde zwanger bent geraakt.
Ben er zelf best wel mee bezig en vroeg me af hoe jij er deze ronde mee om bent gegaan. Had je het verwacht dat je zwanger zou zijn?? Bedoel soms hoor je mensen zeggen van we hebben eigenlijk maar 1 keer geklust, dus had helemaal niet verwacht. Om me heen zijn nu best veel mensen zwanger geraakt en merk dat ik er erg mee bezig ben, dus blijft ook weer door mijn hoofd spoken, als ik er mee bezig ben lukt het misschien helemaal niet. Ik zag dat jij zwanger bent geraakt in ronde 10 en was gewoon heel benieuwd hoe jij het ervaren hebt. Of je er anders mee om bent gegaan of je er veel mee bezig was, enz. Hoop dat je niet vervelend vind, dat ik hier zo kom binnen vallen met mijn vragen. Andere meiden veel succes.

Groetjes Tamjedebamje

hai   girls

nou ik ben net terug van de schoenenbeurs!! ooh daar word ik heeeeel blij van   heb 4 paar laarzen gekocht..[2x korte 2x lange] tommy hillfiger en nog zoiets   en dat voor nog geen 200,- alles samen!!!!
Daar word ik ook ff blij van hahahah
nou vandaag dag 12[ja toch?] vannacht weer geknuffeld maar voor ons eigen plezier? hahahahh ja je hebt nou eenmaal zin he...eigenlijk moest t vandaag pas maar t was al eerder.......
maar vandaag doen we t gewoon weer [laten we eens gek doen he....]hahahha
nou mijn ei nog niet gesignaleerd maar denk dat t eraan zit te komen ..ik ben nogal horny{?} en dat is met de natuur bepaald dat je dat VOORAL met je eisprong ongeveer bent...hihi ja sorry hoor maar hier kan ik t lekker ongestoord vertellen.............
dus we wachten nog ff op dat ei......................
nou   joyce   en bij jou   is er al iets gekomen of nog steeds niks............spannend he...
ik hoor je vanavond wel he.......
nou see you toedeloe
xxx lilian

ps ga mijn laarzen eens allemaal een voor een aandoen hahahaha....herkenbaar neem ik aan...............................

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
NOD 16 NOV HINDI,31 JAAR,10E RONDJE.1E KINDJE ZWANGER!!

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 5 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 28]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)

Terug
Bovenaan