FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi Girls,

Jullie zullen wel denken: Jeetje, wat horen we toch weinig van die Kitty.

Nou....dat klopt. M'n pc thuis is gecrassd. Dus thuis kan ik niets meer . Nu type ik dus snel iets op mn werk, maar daar kan ik ook niet al te veel doen, gaat zo opvallen, he!?

Kleine update: Met mij gaat alles gewoon nog goed. Geen voortekenen van een ongi. Ik had vorige week het idee dat er geen ei-sprong was deze maand, maar hij is toch uiteindelijk gekomen, maar dan een week later (vorige week vrijdag). Volgens mij niet echt op tijd geklust (de dinsdag ervoor en de vrijdag zelf), dus we zullen zien.

Ik hou jullie op de hoogte  via mn werk, maar kan dus niet allemaal beantwoorden of lange berichtjes sturen.

PC gaat vandaag naar een kennis om gemaakt te worden, hopelijk met goed en snel resultaat!

In ieder geval wil ik Hindi feliciteren: GEFELICITEERD!!!!

Nou, tot later.

Liefs, Kitty

Hoi meiden,

Joyce, wat spannend, geen rd's en vandaag je Nod...wanneer ga je testen ?
Kitty wat balen van de pc hopelijk is hij gauw weer klaar..
Lilian, gaaf nieuwe laarzen, altijd weer leuk om te kopen he en te kijken onder welke kleren ze alllemaal het leukst staan.
Hier verder geen bijzonders, met de schoonmaak begonnen en de meubels weer in te pakken, voor mijn verjaardag vrijdag.
Dit was een korte reactie, ik ga nu snel even naar de winkel, ik wil stampot boerenkool maken vanavond... Misschien tot vanavond..
Hopen dat dit berichtje wel geplatst word ben al lang bezig, zucht....

groetjes jossie

WHAAAAAAAA! Wat irritant! Eerst doe ik al ik weet niet hoeveel moeite om een bericht achter te laten, en dan plaatst ie me niet!!

Goed, ik wilde iedereen even succes wensen met knuffelen en wachten! Hoop dat er snel meiden mee gaan naar het juliforum!

Ik zag dat er alweer veel NODers aankwamen, ik duim voor jullie!!!

Ik lees nog trouw mee hoor, ik voel me nog steeds een forumjunkie! Ik laat alleen niet meer zoveel berichtjes achter, mede omdat de site zo raar doet!

Naja, ik spreek jullie weer!

Liefs Nathasja

TIP:   EERST JE BERICHTJE KOPIEREN VOORDAT JE OP "PLAATSEN"DRUKT!!!!

hee ik eet ook boerenkool hahhaha leuk....[ja heel leuk duh...]

koekeltje [natas ] leuk dat je lekker meeleest en soms nog even schrijft
voel je je lekker ..? nog niet misselijk?   fijn ....geniet he...

nou niks spannends te melden
see you....
ps heerlijke laarzen.hahahhah
ga nu aardappels schillen voor de boerenkool...hihi
xx lilian

Even snel een berichtje.

Hier nog steeds geen ongi. De rode duivels zijn al wel  heel erg hard op de deur aan het kloppen!!! Ik heb steken in mijn onderbuik en  hoofdpijn. Dus mijn ongi zal zo wel komen. Balen!

Ik ga zo lekker op de bank aan mijn Harry Potter boek beginnen.

Net toch maar even een testje gedaan. Ik heb er tenslotte toch een paar goedkope van sensitest bij de ovulatietesten gekregen. En hij was helaas negatief zoals ik al dacht.

Wel jammer want ik had vandaag op mijn werk te hren gekregen dat ik volgend jaar een contract voor onbepaalde tijd zou krijgen en ik dacht dat het wel extra leuk zou zijn om 2x goed nieuws te hebben. Maar ja. Op naar ronde 4! Ik pas de lijst aan zodra de RD ´s er zijn.

Even geen berichtjes voor iedereen want met 2 schermen werkt het forum nog irritanter

Groetjes Joyce

he man... wat een chaos deze site.... maar ik moest en zou een berichtje voor je achterlaten joyce!

Wat jammer, die neg test.... nu wachten op de RD... wat balen zeg.... ! Ik hoop dat het ook voor jou snel raak mag zijn!

Maar je hebt ook nog goed nieuws las ik.!!!   Je hebt een vaste baan gekregen! Nou super, daarvoor hartelijk gefeliciteerd!!! Ook niet onbelangrijk nieuws!

Nu wachten op de RD en dan schenk je je maar een lekkere borrel in!!

Groetjes, mama30

Hoihoi,
Inderdaad, wat een geklooi zeg hier op 't forum!!! Je zou toch denken dat 't onderhand een keer opgelost zou zijn.....
Goed, ik ga net zolang door tot 't lukt. Kopiëren is idd een hele goeie!

Joh79: Ik voel me bij tijd en wijle zwanger, maar lichamelijk voel ik eigenlijk niks, ja m'n borsten, maar da's oud nieuws. Verder beetje weinig eetlust soms, maar soms ook weer eetbui, dus, tja, weinig van te zeggen...

Lilian30: Heb je je ei al gevonden? Knuffelse! En gefeliciteerd mat al die laarzen! Lachen zeg, goeie deal!!!

Mama30: Kun jij voelen hoe 't met je bmm gesteld is? Tjonge, daar zou ik nou nooit op komen om dat uit te gaan zoeken. Ben sowieso niet iemand die dat soort dingen (als temperaturen en ei-testen en zo) doet. Kweenie, lijkt me zo'n gedoe. Ik heb dan ook een regelmatige cuclus, dat scheelt natuurlijk. Weet wel ongeveer wanneer er geknuffeld moet worden, haha. Sterkte met nog ff wachten, dat duurt altijd zo lang!!!

Ken26: Je schreef dat je denkt vorige keer geen ei te hebben gehad, maar ben je wel ongesteld geweest? Dan heb je toch ook een ei gehad? Of zie ik dat verkeerd. Een vriendin van me heeft namelijk lange tijd geen eieren gehad, maar die was ook niet ongie... Succes in ieder geval deze keer!

Jossie79: Tjonge, dus je bent toch eventjes zwanger geweest! Jammer dat het dan niet doorgezet heeft hè! Had ik ook een keer... Nu zijn we 4 maanden verder en is 't gelukt! Wie weet bij jou nu ook!

Ikke35: Ik heb allen pijnlijke borsten. Meteen vanaf de bevruchting leek 't wel. Omdat me dat een beetje snel leek, dacht ik dat ik ongesteld zou worden, maar 't anders gebleken. Geen last van m'n buik of zo. Sterkte met het wachten. Dat viel me afgelopen maand zwaar en dat was voor 't eerst! Gelukkig dat 't ergens voor was!!!

Tamjedebanje: Soms was ik ook even radeloos hoor. Maar ik heb nooit getemperatuurd of zo. Ik heb namelijk een regelmatige cyclus, dus da's makkelijk... Ik heb me wel eens afgevraagd of 't zou lukken, helemaal omdat 't keer op keer niet lukte. Maar in juli testte ik positief! Helaas ging 't meteen mis, maar ik was zwanger! Dus dat gaf wel wat rust, het kon in ieder geval. Daarna één maand niet echt ermee bezig geweest. En toen een  maandje actief, niks. Toen weer helemaal niet actief..... M'n man werd  een beetje moedeloos van het 'moet!', dat het er af en toe niet van kwam... Afgelopen maand twee keer geknuffeld in m'n vruchtbare periode en RAAK! Er hoeft maar één visje raak te zwemmen! Je kan wel 100 keer knuffelen, maar er hoeft er maar eentje door... Wel heb ik afgelopen maand voor 't eerst op m'n rug met m'n bekken een beetje omhoog gelegen een half uurtje na 't vrijen (kussetje eronder). Dus dat heeft blijkbaar gewerkt! Probeer te blijven genieten van 't knuffelen, dat werd bij ons soms wat lastig, dus ik ben superblij dat 't gelukt is, m'n man ook, Kunnen we weer lekker ontspannen vrijen, heerlijk... Succes!

Joyce: Balen zeg! Je lijkt er redelijk relaxed onder! En inderdaad wel gefeliciteerd met je vaste aanstelling!!!

Oh ja, ik ging laatst toch schoonmaken, wat toen niet doorging, haha. Heeft m'n man vandaag heel de keuken op z'n kop gezet en schoongemaakt. De keuken is nog nooit zo schoon geweest!!! Haha. Hij had ook heel schattig een zwangerschapsweekboek voor me gekocht en in m'n schoen gedaan...
Ik hoop dat er nog een paar meiden Natasha en mij volgen deze maand!!!
Ik ga lekker Holland's Next Topmodel kijken!!!

Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan