FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier even een kort berichtje van mij. Ik ben vandaag weer veel te laat opgestaan maar ik wou toch nog even kijken of er nog nieuws was.

Sjors van harte gefeliciteerd met het slagen van je examen.

Jossie; Spannende tijden he zo voor je nod. Ik duim voor je.

Werkse dames!   Tot vanavond.

Nou hehe eindelijk ik kan weer alle berichtjes lezen. Wat is irritant zeg, heb de afgelopen dagen geprobeerd, maar ik kon niet op het forum komen!

Ik weet het niet maar ik heb het idee dat het deze maand wel een raak zou kunnen zijn.  Maar net als Lilian twijfel ik ook weer een beetje.
Heb vorige week vaak vlagen van misselijkheid gehad, deze week iets minder, maar had wel 2 dagen last van een gespannen pijnlijke borst. Echter is het vandaag weer weg, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken
We kunnen niets als afwachten, mijn nod is 7 dec. Nog 2 dagen!

Sjors: gefeliciteerd met je examen!

mimi

He hallo!!

Bedankt voor jullie felicitaties! Ik kan het nog steeds niet geloven! hihiihi! Ik ben echt helemaal gelukkig! Geen examenstress meer! Heerlijk, echt een super sinterklaas cadeau! Hopelijk vind mijn lichaam dit ook een stuk prettiger, zo zonder stress en heeft het nu een kansje om zwanger te worden!

Lillian!
Oh spannend meid! Ik hoop echt dat je gevoel gelijk krijgt! Ga je 8 december testen, als je rd's wegblijven? Ik duim echt kei en keihard voor je!
Ik had nog even een vraagje: jij gebruikt ook ovulatietestjes he? Wanneer begin jij ongeveer met testen? Ik heb net als jou een cycles van ongeveer 30 dagen!

Ikke!
Hoe is het met jou meid? Ik kan me zo goed voorstellen dat je het moeilijk vind! Ik vind dat jij het zo verdiend hebt een zwangerschap! We gaan massaal voor je duimen, dat je met kerst zwanger mag zijn!

Mama30!
Hoe voel je je meid? Gaat alles nog goed? Geen misselijkheidsklachten?

Roos!
Het klinkt erg gezellig daar bij jullie in de slaapkamer! Echt heel goed om de romantiek er vol op bij te betrekken!

Eefje!
Hoe is het bij jou meid? Al zwanger??

Joyce!
Ik weet precies wat je bedoeld met dat rekbaar slijm de ochtend na de seks! Bij mij is het volgens mij gewoon sperma. Ik heb dat nl altijd de dag na het vrijen. hihihi! Heb je je ei inmiddels al gevonden?

Jossie!
Wat spannend meid! Zijn er vandaag nog steeds geen duivels? Op naar de eerste december zwangere zou ik zeggen! Knap hoor dat je tot zaterdag kan wachten met testen! Zou ik denk ik niet kunnen! Succes nog even! Mijn duimen draaien door!

Mimi!
Oei.... klinkt toch wel positief!!! Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! Spannend! Ook voor jou zal ik keihard duimen! Dit kon wel eens een hele vruchtbare maand worden!

Wietske!
Hoe is het bij jou meid? Al een positieve test in je handen?

Zo, ik ga even verder met het poetsen van mijn huisje! Het is echt een teringzooi! hihi! We spreken elkaar snel!

Liefs...

Hello ladies!

Hoe is het hier? Ik zie dat er weer naderende NOD'tjes zijn! Spannend!!!! Jossie....je voelt nog niets? Zou een mooi kado'tje zijn, zo rond de sinterklaas!
En LILIAN: Nog 3 dagen meid! En je gevoel is nu anders deze maand, nou ja, wie weet! Ik gun het je van harte. Zou leuk zijn, dan kom je ook naar de augustus mama's. Het is daar nu nog een beetje stil....

Met mij gaat alles aardig goed. Ben veel misselijk en heel erg moe. Mn borsten daarentegen doen nog steeds niet onwijs veel pijn. Soms voel ik wat steekjes, maar meer ook niet. Nou ja, misschien heb ik daar nu meer geluk mee dan de vorige keer? A.s. vrijdag ga ik het LUMC ziekenhuis  bellen, om een afspraak te maken voor de eerste controle en echo (ja ik weet het: hoe gepland, op de dag van Danny's overlijden. Maar dan kan ik ongestoord bellen, want dan ben ik vrij. Hoef ik het niet op mn werk te doen).

Nou meiden, spreek jullie later....

Wie is de volgende zwangere?

Liefs, Kitty

Hey Hey!!!

Wat gaat de tijd snel!! Al weer Naderende NOD-jes!!! Wie is de eerste zwangere van december????

Laat het me weten!! hahah~!!!

Sjors Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!! Al je inspanning word beloont!!!!!

Ik ben erg druk momenteel, bezig met wennen aan onze guppie in de buik (heerlijk gevoel trouwens, ik beleef het zo anders dan bij de eerste. Ondanks het wennen een heerlijk idee...nog zo'n guppie in huis strakies!!!

Maandag hebben we een echo om te kijken of het daar goed zit!!

Meiden, knuffelse en ik hoop op snel goed nieuws!!!!!

Mama30; maandag de eerste echo al! Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Veel plezier vrijdag.

Kitty; Dat lijkt me ook wel vervelend als je steeds misselijk bent. Sterkte morgen!

Sjors; Het sijm is trouwens verspreid over de hele dag en niet alleen in de ochtend. hih. Lekker ranzig maar ja.

Mimi; Spannend meid. Nog 1 dagje tot je NOD. Veel succes.

Jossie; Bij jou nog niets te bekennen?

Wietske; Hoe gaat het met jou??? Ook nog niets te bekennen??

Lilian; Nog 2 dagen! Goed dat je kan wachten met testen. Helemaal omdat je het gevoel hebt dat het deze keer misschien wel raak kan zijn,

Gisteren had ik een vage streep op mijn ovulatietest maar we hebben niet meer geknuffeld. Soms wordt het echt een verplicting en ik wil het toch wel leuk houden. We hadden nog geen vetee test dus ik zie het niet als een gemiste kans. Vanavond zal ik misschien een positieve testhebben maar ik kan nu niet zoals altijd testen om 18.00 uur want ik ga na het werk lekker uiteten met mijn collega's. Dus ik kan pas 23.00 uur testen of zo

he allemaal!!!

ja   hier nog niks...........ooh ik kijk elke x als ik naar de wc moet en dan denk ik "t zal er nu wel zijn!!"maar nog niet vandaag dag 2 9........ als t morgen nog niet is dan denk ik dat we morgenavond testen...
maar ik had op dag 17-18 mijn ei dus ik wil niet te vroeg zijn .............twijfel twijfel ...
ik denk   nog steeds dat t anders is deze maand [haaha vrouwen zintuig]..maar door dat t ook gewoon niet zo kan zijn twijfel ik natuurlijk de hele dag aan dat gevoel hahah
 maar andere maanden had ik echt al een week voor mijn nod buikkrampen en lastig gevoel in buik voor naderende ongie   en dat is er nu niet.!!
en 2 x uit bed om te plassen vannacht....ja ik weet t kan ook toeval zijn he....

maar sjors       he ik begon meestal op dag 9 of 10   met testen want ik heb nogal een rare cyclus gehad de laatste 4 maanden he   maar   er zit toch wel een briefje bij wanner je moet beginnnen als je cyclus standaart 30 dgn is dag kan je wel iets later beginnen maar ik nam zeker voor onzekere..hihi ..ik had trouwens sensi test en dan bestel ik er 24 zodat ik er zeker genoeg had   en soms als ie naderde dan deed ik savonds ook testen dus 2x   want je kan ook snachts je "" hoogtepunt"hihi van de hormonenen krijgen..nou succes ik hoop dat je m vind he!!!

kitty   fijn dat t goed gaat...en die misselijkheid dat gaat over en is voor t goede doel!!! ik ken t hoor maar nu wil ik gewoon misselijk zijn hhahahaha...
 x misscien ga ik wel naar de aug, mama s hihi   nee ik wacht nog ff af he...

mama30   spannend de echo kikke dan zie je je kindje eindelijk he ....leuk!!!
vertellen he...

jossie   nog niks oooh spannend!!!

nou ik heb leuke kadootjes   van sinterklaas gekregen maar wie weet komt t mooiste nog....en als ik ongie word dan is t kut!! en misschien ff verwerken [omdat t deze maand zo anders voelt?] maar dasn gaan we verder........
jullie horen mij nog snel....
 ga werken   om de afleiding   is er goed daarvoor...hihi

xxxx lilian

Terug
Bovenaan