FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He Joyce.

Hetzelfde heb ik ook gehad.!!!
Na een dag of 10 een hele lichte streep. En de dagen erna niks meer.  Omdat ik altijd laat mijn ei heb ben ik gewoon blijven testen.
Op dag 19 Had ik een streep bijna net zo donker als de streep ernaast. Op gebruiksaanwijzing staat dat de streep even donker of zelfs donkerder moet zijn. Heb mijn ei wel gevoelt die dag.

Helaas nu wel weer ongesteld geworden..

Ik zou gewoon doortesten, waarschijnlijk komt ie nog.
Succes Liefs Johanna

hoi joyce
doorgaan!!!! want je kan m niet gemist hebben....!! want dan moet je wel een beetje felle streep gehad hebben!!   en dat hele lichte streepje dat is normaal want t hormoon dat de test test zit altijd een heel klein beetje   in je urine...daarom t lichte streepje!!
En ik heb ook wel eens dag 10 mijn ei gehad en deze maand was t dag 17-18 pas!! dus doortesten ik denk echt dat ie nog komt ...kan zomaar in 1x zo zijn he....
en even over je "vruchtbaar slijm "na t sexen ...hihi had ik ook enheb t zelfde gedacht als jij maar denk dat t sperma is wat zich mengt met jou ......hihi
maar ik weet precies wat je bedoelt.....!!

ik moet weg     ps nog niks   beetje krampen         heel soms...
weet t eigenlijk echt niet meer of mijn gevoel nou klopte hahhhahahah
we zien wel
xxxx lilian
iedereen die ik vergeet succes met knuffelen en anders wachtse!!

Hey meiden!

Lilian: Spannende week! Ik hoop echt voor je dat de rd's wegblijven! Ik ben ook benieuwd zaterdag, of je dan een positieve test hebt. Ik ga in ieder geval duimen!

Jossie: Hoe is het bij jou? Spannend zeg... laat snel iets weten!

Alle andere meiden: toi toi toi!!!

Nou, hier is het nog rustig hoor...
Voel nog helemaal niks. Heel af en toe een klein steekje in mijn onderbuik. Maar dat tel ik nog niet mee.
We wachten nog maar even af op dat fijne wachtbankje!

Liefs...

Johanna; Ik blijf ook wel testen hoor want ja misschien is mijn ei wel laat deze maand. Tot nu toe is mijn cyclus 25-30-29 geweest. Waarschijnlijk wordt dat deze maand dus wat langer.

Jammer dat je weer ongi bent geworden. Vooral nu je weet wanneer je je ei is geweest en dat je juist geklust hebt. Dan is het wel jammer dat het niet gelukt is. Maar wie weet hebben we deze ronde meer succes. Ga jij ook weer testen met ovulatietesten?

Heeeee meiden!
Ik ben geslaagd voor mijn examen! Joepie! ooohhh wat een opluchting! Er valt een hele last van mijn schouders! Ongelovelijk zo veel stress ik gehad heb het laatste jaar van mijn opleiding! Als het goed is kom ik nu in rustiger vaarwater! moet nog een scriptie schrijven en die presenteren en dan ben ik klaar! Dus... nog even doorbikkelen!
Mijn ongesteldheid is gelukkig weer over! Dus we kunnen weer vol aan de bak! hihihi! Moet alleen  nog eventjes uitvogelen hoe het allemaal werkt met die ovulatietestjes, wanneer ik moet starten enzo! hihi! Ben echt heel benieuwd of ik mijn eisprong zal vinden!
Nou lieverds, ik schrijf morgen even uitgebreider!! ben helemaal kapot van deze dag (heb er lekker even op geborreld!!)
Kus..

HOI nog ff ik ...
hihi

sjors   super gefeliciteerd met je examen !! goed van je zeg gewoon werken en ondertussen ook nog leren en al t andere erbij...kei goed!!je kan trots zijn op jezelf he!!

joyce hahaha ja ik heb al een paar x dat slijm geannaliseerd hahhahahahh en ik denk echt dat t sperma is hahahhah klinkt lekker ranzig he.....hihi
maar dan wel net een dag later he   niet 3 dagen later want dan kan t gewoon vruchtbaar slijm zijn!!hihi of niet gewassen   beh bah!!!hihi

ken jij ook nog even op t wachtbankje   !! nou t is zo de 12e he!! spannend!! ik duim ook voor jou he   [ja voor iedereen maarja!!]
en ik hoop ook dat ik t goeie voorgevoel heb .,maar nu ga ik weeer twijfelen dat ik weer in mijn "voor de gek houdende "lichaam geloof hahaha
ik moet maar gewoon afwachten en ik denk dat ik gewoon ongie word...[om mezelf ter beschermen he hahaha] ik hou er ook echt wel rekenin g mee hoor dat dat gebeurt alleen t zou zo mooi zijn .....
maarja dat vinden we allemaal he!!
maar ik heb t al eerder gedacht!! en ik wil niet als een "        ja daar heb je haar weer "hahahhaha overkomen...hihi

jossie? nog niks te melden ? duim duimduim!!x

DUS WE WACHTEN AF GHAHHAHAHAHHAHAH MUTS HE!!!
OK IK GA DE SEVENTIES SHOW KIJKEN !!
morgen sinterklaas bij mijn zusje met papa en mama en mijn zusje + man en sarah{0}
.....nou see you tommorow [laat dan denk ik]..
xxx lilian

Hoi meiden,

Hier even een snelle reactie, maar alles is hier nog rustig. Nog geen rode duivels gearriveerd. Vandaag mijn Nod, is dag 29. Mijn vorige rondes waren allemaal 28 dagen behalve de laatste keer toen zaten er 32 dagen tussen...
We zien het wel, ik voel me niks anders en wacht het maar stilletjes af...
Misschien heeft sinterklaas wel een leuk cadeau voor mij dit jaar..hihi
Als ik ga testen wacht ik eerst die 32 dagen af..als ik dat geduld heb.
Maar dat zou betekenen dat ik zaterdag 32 dagen van de cyclus zit. ik weet niet of ik dat zolang volhoud. Word vervolgd.....
Groetjes Jossie

Terug
Bovenaan