FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)ZWANGER!!!!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonderZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

Hoi meiden,

Helaas meiden ik ben vanmorgen ongesteld geworden en ik heb een flink potje zitten janken... Nu gaat het wel weer hoor.
Ik had er ook niet zo heel veel vertrouwen in omdat we niet zoveel geklust hadden,maar je hoopt toch en het hoeft maar  1x raak te wezen, maar niet dus deze ronde, helaas
Op naar ronde 9 en hopen dat 2008 een goed jaar voor ons gaat worden qua zwangerschap.
Ik heb altijd gezegd als we stoppen met de pil kan het wel een jaar duren hoor...
niet echt beseffend dat dit ook bij ons zo kan zijn.
We zijn nog geen jaar bezig...maar toch ook niet kort.
We zien het wel ik ben er nu weer vrij rustig onder, scheelt dat mijn vriend vrij nuchter is en telkens zegt, het komt vanzelf wel, maar dat wil ik dan niet altijd horen.
Ben blij met dit forum om af en toe je hart te luchten...

En natuurlijk de leuke dingen te delen ,want om niet te vergeten, DE 1E ZWANGERE VAN DEC. IS EEN FEIT, HOERA, HOERA  ...     LILIAN, NOGMAALS GEFELICITEERD MEID!!!!!!!

De rest van de dames, succes met klussen, op wachtbankje zitten, aankomende NOD-jes en met testen natuurlijk en een fijne avond
Groetjes Jossie

Lilian: ohhhh meid wat vind ik het super voor jou en je mannetje! Van harte gefeliciteerd en inderdaad een streep is een streep! Heb ook net op je topic een berichtje achtergelaten. Ik hoop dat jullie er samen van kunnen genieten!
Geweldig nieuws zeg! Wat een super cadeau! Een broertje of zusje voor Storm en Daan!

liefs ken

LILIAN; GEFELICITEERD!!!!!!!! Zwanger, Wat ongelooflijk fijn voor jullie. Geniet er van en laat ons horen hoe het gaat.

Jossie; Balen dat voor jou helaas de rode duivels zijn verschenen.

Net even een testje gedaan en ik heb een vette streep op de ovulatietest. Dus hier wordt het weer knufelen geblazen! hihih. En wie weet wordt ik nog wel 1 van de zwangeren van deze maand. hihih.

lieve allemaal!!!!

ik heb eeb 2e test gedaan net...een clearblue digitaal en IK BEN ECHT ZWANGER!!!!!!!!!
t is eigenlijk zo ongelofelijk ": zo ben je maanden bezig om proberen zwanger te worden en elke maand K*T en dan ineens !!!!KADENG!!   gelukt!!
HET IS GEWOON ECHT EEN WONDER!!!
ik ben ook zo blij.........................
we gaan proberen onze mond te houden tot de kerst! en dan vertellen we t onze papa en mama's en zussen enzo.... en met oud en nieuw zijn al onze vrienden hier! en dan vertellen we t verder!!! gaaaaaaaaaf!!!

jossie: ook voor jou gaat t echt!!!!!! gebeuren ,op t onverwachtste moment staat er dadelijk een streep!!!
jij zei tegen mij : wie is t nou meer gegund als jöu"?   NOU T IS JOU NET ZO GEGUND!!!! WE WILLEN ALLEMAAL ZWANGER WORDEN!! EN LET OP : t GAAT GEBEUREN!!!
ik was er deze maand echt iets!!! minder mee bezig[wel ov.testen   en daarom om ei geknuffeld] maar ik dacht wel vanaf deze maand "nou ja is t niet voor de kerst , dan maar erna!! wat the fuck t komt als t komt hihi" ............
dus ik weet niet of dat meehielp maar t is wel gelukt!
we hebben ook alleen op vrijdagavond gesext en ik had op zatavond/nacht mijn ei!
we waren al dat gesex even beu hihi maar wel natuurlijk net voor ei!!
nou ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!! ik heb een zwanger forumjunkie onderwerp aangemaakt   dus kom maar op allemaal :"wie zijn de volgende 4 of 5"?????

wietske mimi ken   ik duim nu snel voor jullie!!!
xxx en tot snel
lilian

Lilian; Super dat de digitale CB test ook Zwanger aangeeft!! Je bent echt op het goede momen zwanger geworden want ht lijtk me hartstike leuk als je je familie met kerst kan vertellen dat je zwanger bent.

Ik hoop dat we je snel kunnen volgen naar de zwangere forumjunkies.

LILIAN!!!!

GEFELICITEERD AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat een mooi nieuws.
Hier word ik helemaal hieperdepieper van. Zo mooi.
Wie zal de volgende worden.??
Ben heel erg benieuwd.

Als we uitgaan van iedere maand vijf zwangere dan is ons lijstje straks na een maand of drie a vier op. Dan moet volgens onze statestieken iedereen zwanger zijn.
hahahaha.
Zou mooi zijn. Ik ga ervoor.

Lilian meid geniet ervan he. Het is je super gegunt.
Dikke knuffel johanna

Terug
Bovenaan