FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okee ik ga nu eens de tijd nemen voor dit geweldige nieuws!

Kitty, mama30 en Lillian, supergefeliciteerd meiden!!!

Ik vind het wel heel bijzonder, kitty en lilian, dat jullie samen zwanger zullen zijn, jullie hebben met jullie voorgeschiedenis wel steun aan elkaar denk ik zo.

En lilian ik dacht bij je berichtje van maandag al dat je zwanger was, was herkenbaar voor mij.

Nou ben weer helemaal happy!!!

Wietske en Mimi hoe gaat het met jullie?? Nog steeds geen rode duivels te bekennen?

Vandaag de 2e dag een positieve ovulatietest. Morgen zal de streep wel weer minder zijn. Even afwachten dus maar dan hou ik mijn ei op vandaag. Dag 17. Toch 5 dagen verschil met de vorige maand. Wat zit een lichaam toch eigenlijk raar in elkaar he??

Ik heb net gezellig de buitenverlichting al opgehangen en morgen gaan we de kerstboom ophalen. Ik heb er al weer zin in. Echt gezellig deze dagen.

Hoi Kitty, Mama30 en Lillian:

van harte   gefeliciteerd!   Weer 3 zwangeren erbij! Hoop dat jullie je goed voelen.
Ik in elk geval wel. Ben wel wat meer moe dan anders en soms zit het niet lekker in mijn maag, ook voel ik dat ik borsten heb ;) maar verder voel ik me echt lekker! Over 13 dagen mag ik voor een echo!

Sjors: gefeliciteerd met het behalen van je examen! Super! Ik wist wel dat je het kon!   :D

Kitty: ik las dat je het LUMC gaat bellen. Dat is een bekende naam :D Ik woon ook in de omgeving Leiden. ;)

Nou meiden,

ik spreek jullie vast wel weer

Groetjes Nathasja

hoi meiden....

hoe is t met mimi wietske en ken???
is er nieuws....

met mij gaat t goed hahah heeel raar ik heb wel wat gerommel in mn buik   maar omdat je weet dat je zwanger bent   voel je alles denk ik....
ik heb natuurlijk wat zitten lezen..en mijn kindje is nu 1 mm!! zooooooo klein   als ik dan aan storm en daan denk hoe groot die waren met 24 weken{31cm} ....dan is t zo ongeloofelijk hoe hard zn kind kan groeien!!!

ik hoop dat er snel weer iemand zwanger is.... want als t er weer GEWOON?   5 zijn deze ,maand dan ben ik wel benieuwd wie....
maar over 3 maanden zijn we denk ik allemaal zwanger als t zo doorgaat met 5 per maand!!

xxx lilian

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

Aangezien mijn positieve ovulatietest later was dan verwacht heb ik nu ook mijn NOD even aangepast

Hey meiden!

Lilian: ik zit steeds aan je te denken! Super super super!

Sjors: Alsnog gefeliciteerd met het behalen van je praktijkexamen! Gaaf zeg!

Mimi: En??? Weet jij al iets? Duim, duim, duim!

Nou, ik werd vanochtend wakker met kramp in mijn buik! Heb de hele dag bijna niks gegeten, ook af en toe wat misselijk. Sinds vanmiddag erge hoofdpijn. Er zijn hier in de omgeving veel zieken, dus vrees dat ik ook iets opgelopen heb. En die hoofdpijn heb ik altijd net voordat ik ongesteld moet worden! Balen zeg! We zien wel.
Lig nu lekker op de bank. Dat wordt op tijd in bedje!
We hebben gisteren de kerstboom gezet hoor! Wilde dat perse gisteren doen. Gelukkig hielp manlief mee, want dat valt niet mee. Vooral die leuke lichtjes!

Verder alle meiden: Succes met alles!
Fijne avond en een fijn weekend!
Liefs...

Dag dames,

Even de stand van zaken hier, nog geen rd's te bekennen.
Wel het gevoel dat ik toch wel eens zwanger kan zijn, o.a. vlagen van weeig/misselijk gevoel, gevoelige/  stevigere  borsten, ander gevoel in mijn lichaam, ben soms mezelf niet.
Zelf mijn mannetje heeft het idee dat.... hij voelt iedere dag aan mijn borsten en dan begint hij helemaal te glunderen.. hihihi, weet alleen niet of dat komt doordat hij aan mijn borsten mag zitten.... of dat hij denkt dat ??? hihihi.

Maar goed, mijn gevoel kan me ook in de steek laten, morgenvroeg gaan we testen.
Ik ben benieuwd.... ik hoop het zo....

Tot morgen, hopelijk met goed nieuws!!!!!

Kus... mimi

Terug
Bovenaan