FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen!

Gipsyd: Lang geleden inderdaad! Leuk dat je er weer bent! Hoe voel jij je? Alles verder oke?

Mimi: Ohhh meid! Jij maakt het ook al spannend zeg! Als ik het zo lees, moet je inderdaad positief gestemd zijn! Ik ben me al een partij aan 't duimen voor je!
Laat morgen snel iets weten!

Ik ben alweer wat opgeknapt. Gelukkig maar. Had echt last van mijn buik, ook volop gerommel. Moest gelukkig niet overgeven.
vandaag heb ik het idee dat ik mijn borsten echt voel. Maar dat heb ik al eens eerder gehad en toen werd ik ongie. Ik vind dit zo moeilijk!!! Gisteren dacht ik steeds in mezelf; ik wordt gewoon ongie, niet teveel hopen. Maar ja, nu ik mijn borsten weer zo voel!
Ik moet mezelf maar niet zo gek maken, want bijna alles voelde ik eerder ook al en toen bleek ik ook niet zwanger.
Had gisteravond ook ineens meer slijm. gewoon doorzichtig...
Ja meiden, ik laat hier alles achter wat me zo bezig houdt!

Verder nog nieuws???

Liefs...

hoi allemaal.......

ken   je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen hoor op ons forum!!gooi t er maar uit als t hier niet kan waar dan he?.....
hoop dat je echt iets voelt wat HET   wel eens kan zijn ........spannend..x

mimi

voor jou ook heel spannend he!! ik had ook z'n gevoel ...en je twijfeld zo omdat je t ZO graag wilt he ...maar ik duim voor je!!!!
laat t snel horen he....

gipsyd: heee......gaaf he...ik en kitty en mama30 allemaal heel kort na elkaar zwanger ..eigenlijk ben ik een nov. zwangere hahah want eind nov is hij/zij verwekt maar ik kwam er op 6 dec achter he....mooi sinterklaas kadootje...
ik had al zn gevoel   want ik had geen ongie gevoel maar toch je twijfeld zo omdat mijn lichaam nogal van de wijs is geweest he na storm en daantje.....maar nu dan toch een broertje of zusje voor mijn storm en daan....we zijn zo gelukkig dat we onze mond niet echt kunnen houden tegen ouders enzo ...maarja we zullen wel zien
Ik weet dat de eerste 12 weken heel belangrijk zijn maar dat t "" toch"" ook later mis kan gaan ./.....maaar we proberen niet te bang te zijn en te genieten van de momenten...
ik ben nu pas 4 weken zwanger maar heb gewoon een beetje zwaar gevoel in mijn buik   en soms een steek enzo   ....maandag ga ik de gyn. bellen zeg gewoon dat ik niet weet hoe ver ik ben en laat me maar langskomen hihi ,,,ik wil echo!!!!!!!!!!!!
hahahhaha...ff kijken of t er nu maar 1 is..wat ik wel hoop eigenlijk ..want t is te eng als t er weer 2 zijn...dan liever na dit kindje nog een x eenn   tweeling[ want dat is toch echt wel heeeel gaaf hoor]

hoe is t met jou!!? vertel hoe ver ben je   en waar hang je uit op t forum of bij na niet meer op een  n  forum?......
hoor je snel...

nou mimi   en ken heel veel succes...
en als ik iemand vergeet ...kom op t gaat gebeuren .....
x lilian

Mimi; Heel erg veel succes morgen met testen. Ik zal ook voor je duimen dat je positief zal testen.

Ken; Spannend hoor meid. Nog een paar dagen en dan heb je je NOD. Ik hoop het voor je dat je zwanger zal zijn.

De lijst met niet zwangeren wordt steeds korter. Ik hoop echt dat we straks allemaal zwanger mogen zijn. Met 5 zwangeren per maand moet dat toch wel lukken.

Mijn ovulatietest heeft vandaag weer een vage streep dus mijn ei is geweest. Ik vind die ovulatietesten echt ideaal. Ik voel me minder onzeker doordta ik nu wel weet dat ik op het juiste moment aan het knuffelen ben

Ik heb mijn kerstboom vandaag ook weer lekker opgezet. We hebben nieuwe ballen gekocht (zwart en zilver). Ziet er weer super uit. Het is weer echt gezellig in huis. Alleen heb ik nu aan de ene kant van de kamer erg weinig licht dus daar moet ik nog even wat op verzinnen. Misschin ga ik nog wel een paar mooie grote kaarsen halen. Ook heel erg gezellig. Heeft iedereen de kerstboom nu al staan?

Goedemorgen,

Nou, iedereen bedankt voor het duimen!...
Maar vanochtend een negatieve test....
Ik snap er niets van... ik voelde en voel me nog steeds zo...
Mijn mannetje zegt, misschien te vroeg getest?? We wachten deze week maar af.
Ben behoorlijk teleurgesteld, maar misschien kan het nog.... de rd's zijn er namelijk nog steeds niet.

mimi

Mimi: Ik zou dan ook nog hoop houden hoor! Zolang er geen rd's zijn kan het nog!
Laten we dat dan maar hopen!
Wie weet; hebben we van de week allebei tegelijk een positieve test! You never know...
Ik voel nu ook steeds meer en dan vooral mijn borsten! Ach ja... we zullen zien!
Liefs...

hoi meiden..........

mimi wat shit z'n neg.test......maar wie weet ben je wel te vroeg geweest? gewoon {JAJA GEWOON ZEGGEN ZE DAN!!!%$$%^&))&^&%$}nog ff   afwachten ,zolang er geen rd's zijn.........................?
ik duim voor je mee....

ken   jij ook bijna nod he!! spannend!!  voor je he!!! ik zou t zo leuk vinden als er heeeel veel volgen deze maand!!! kunnen we gezellig doorkletsen in t andere forum!!
wij forumjunkies moeten samen blijven hahahha......
nou   nog 3 daagjes he.....

joyce   Nou je hebt zeker op t goeie moment geknuffeld he!! dat is 100% zeker ...ik vond t ook heeel fijn die ov.testen....want als ik gewoon op goed geluk moest knuffelen dan was ik zo onzeker omdat mijn ei nogal wisselden soms dag 10 en nu laatst dag 17....en t word toch wel iets lastiger om steeds om de dag te knuffelen een maand lang hahahah nee wij deden t veel in de week voor mijn ei   en de iesprong dag + de volgende dag dan   en dan hadden we er meestal wel weer ff genoeg van hahahhah...
maar toevallig de laatste x hadden we t woe.avond gedaan en op vrijdagavond   en meer niet   .[op zat avond had ik mijn ei] nou t is dus toch kwestie van geluk en......?

maar ze hebben elkaar zeker gezien bij jou [de zaadjes en de iecel hihi] hopen dat ze elkaar leukvonden ............................
we wachten af in spanning!!!!
ik heb mijn kerstboom al een week staan [hahah had ik dus verteld he...] maar zoooo gezellie he..helemaal knus ...ben zo blij als ik savonds bij kachel zit en kerstboom aan ....gezellie
 nou tot snel ..
xxxx lilian

Terug
Bovenaan