FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goede morgen meiden!!

Het avondje romantiek was een groot succes!!... Dat is zo veel fijner dan verplicht knuffelen!! Vriendlief was zeer blij verrast!! hhihihhihhihi!!
Jammer genoeg nog geen positieve ovulatietest!! Eitje waar blijf je nou??? Had gisteren wel een heel licht test streepje, dus wie weet vanavond positief!! Hoop het!! Als mijn ei echt elke maand rond dit tijdstip arriveerd, heb ik echt verkeerd geknuffeld al die tijd!! Stom he???
Mijn vriend en ik stappen zo in de auto, we gaan richting scheveningen!! Lekker uitwaaien op het strand, een lekker hapje eten en dan vanavond naar Tarzan... Heb er helemaal zin in!!
Ik spreek jullie snel weer!!! Fijne zondag!!

Ps: zullen we deze week weer verder gaan met een volgende zwangere Junkie?? Mimi, Ken, Wietske, Roos???? Hoe is het bij jullie????

Liefs........

hey meiden!

Nou, nee hoor; geen tweede streep te zien op mijn zwangerschapstest!!!!!! Balen zeg!
één positief puntje: Er zijn ook nog geen rd's. Dus ik hoop ook dat ze wegblijven en dat ik toch nog een positieve test krijg.

Maar goed: Mimi hoe is het bij jou? Spannend zeg! Nog steeds geen rd's? Ik blijf ook voor jou duimen!

Joyce: Gelukkig heb je een nieuwe ketel. Hadden wij ook vorige winter... kwam ik thuis   en was het 14 graden! Man, man wat een kou! Het is wel even een grote uitgave, maar in de kou zitten als het vriest is ook niet de bedoeling!

Sjors: Jaja. dus het was gisteren een super romantische avond? Ha, bij ons ook! Het was weer even geleden, dus dan is het ook fijner. Ook als het niet zo "verplicht" is.
Hopelijk vind je je eitje snel!

Verder alles goed met de andere meiden??

Ik moet er weer vandoor. Ik kijk vanavond weer.

Fijne (koude) zondag!
Liefs...

Ken; balen meid dat je negatief getest hebt. Wie weet ben je toch og een beetje te vroeg met testen. Ik hoop het voor je.

Sjors; Fijn dat de romatische avond zo goed geslaagd is. Altijd leuk als het weer even ongedwongen gaat. Wie weet heb je vandaag wel een positieve ovulatietest en dan zou het best eens kunnen dat de zaadjes van je avondje zich goed vermaken. hahaha. Ik zit nu trouwens al in de wachtweken. Ik had op dag 16 en 17 een positieve ovulatietest en als ik net als de vorige keer 17 dagen tussen mijn ei en NOD heb zitten dan heb ik 24 december mijn NOD.

Mamaroos; Vermoeid en gevoelige borsten?? Lijkt verdacht veel op zwangerschapskwaaltjes. Spannend. Ik hoop dat je woensdag positief test.

Vandaag heb ik lekker een lui dagje op de bank. Ik denk dat we traks lekker een filmpje gaan kijken. Veel plezier allemaal op deze mooie zondag!

Hoi Ken,

Balen dat je negatief getest heb! Maar gene rood geeft hoop! Ik duim voor je!

Ik ga woensdag testen..Erg vroeg, wantz aterdag is mijn NOD! Maar wie weet! Bij mijn zoontje ha dik op mijn NOD dag een superpositieve test!

We zuleln zien....

Er moeten deze maand in ieder geval wel nog een paar zwangeren bij komen!

Roos

hallo

ik ben nieuw hier. ik ben sinds begin oktober gestopt met de pil en al 2 keer ongi geweest.
en moet het oficeel de 25 worden.maar hoop op een kerst wonder.
het is ons eerst kindje.en vindt het allemaal erg spanned.
ik zou het liefs meteen de 26 een test doen.maar weet niet zo goed of dat nut heeft.
(ik heb dislextie dus vandaar de fouten in me bercihtjes)

ik wens iedereen suces.
en hoop hier een hoop te leren en te kunnen kletsen.

groetjs sabrina

Hé meiden,

Eindelijk weer eens een reactie van mijn kant. Afgelopen dagen zo druk geweest, zodat ik weinig tijd had om te reageren. Ik heb geen tweede schermpje open maar wat ik nog heb onthouden:
Joyce wat fijn dat bij jou de kachel er weer in zit, die ben je nou echt wel nodig met deze kou. Voor jou is het toch ook niet zo heel lang tot je NOD? Nou ik wens je in ieder geval weer lekker warme dagen toe!
Sjors: Leuk he die avondjes waar niks moet, dat is gewoon heerlijk het knuffelen zonder verplichting. Zijn wij oook druk mee bezig terwijl mijn ei pas volgend weekend ongeveer is, maar dit is even zonder verplichting.
Ken: Wat balen van die neg. test, maar... zolang er geen rd's zijn.... Ik wens je sterkte met afwachten ,maaar wie weet komen die d's helemaal niet, ik hoop met je mee.
Mimi: meid jij houd het ook spannnend zeg, bij jou ook nog geen rd's te bekennen, meid met jou duim ik ook mee.
Mama roos: Jij gaat woe. testen spannend hoor! Ik hoop voor je dat je woe een pos. test in handen hebt.
Binna Binna: Welkom hier

Wij hadden vanmorgen toch een verrassing. Onze vrienden hadden een mand met ontbijt: crossantjes, broodjes, eieren, jus d'orange, koffie, kaas, ham ,jam alles er op en eraan en nog een pikant stringetje(ze weten dat ik met de pil gestopt ben ) voor de voordeur gezet. Zo lief als bedankje voor ons, zij hebben net hun keuken opgeknapt en daar heeft mijn vriend rvs achter gemaakt en nog wat andere dingen.
dit ontbijtje hebben we lekker opgepeuzeld en daarna heb ik de string maar eens gepast... maar die heb ik niet lang meer aangehad....hihi.
Dus onze dag is vanmorgen goed begonnen. Meiden nog een hele fijne zondag!!!!
Voor de zwangeren onder ons: lekker rustig aan doen en lekker genieten!!!!!!
Groetjes Jossie

Binna Binna; Welkom! Je zit nu in de 3e ronde he? Spannend. Heb je een normale cycluslengte gehad de eerste 2 rondes? Ik heb mijn NOD de 24e dus we zitten samen op het wachtbankje!

Terug
Bovenaan