FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pff tik ik een heel verhaal ben ik het kwijt. Hierbij even de korte versie.

Ken; Bedankt voor het duimen. Ik hoop ook dat ik niet ziek wordt. Veel succes met bloedprikken. Weet je al hoe lang je moet wachten op de uitslag?

Sjors; Ik heb nog geen klachten. Wel af en toe krampen in mijn onderrug waardoor ik denk dat het niet raak zal zijn. Maar zolang de RD's er nog niet zijn heb ik nog steeds hoop en begin ik het toch wel spannend te vinden.

hoi meiden...

mimi wat shir*^%$%$*% zeg!!! nou 2008 word zeker jullie jaar!!!! kop op houd moed...........t komt goed...xxx

ken     goeie dokter zeg!!!! ben benieuwd wat de bloedtest gaat zeggen en anders kan je wel mooi vroeg naar een gyn.!!hoop dat je snel iets weet x

mamaroos   misschien was je wel te vroeg .....wacht nog even af!!ik had op mijn nod ook pas een heeeeeeel dun streepje...............x

sjors ik mag morgen vroeg naar de gyn   en krijg dan een echo!!! ben nu 5 wkn en 5 dgn zwanger!!dus ik ben zo benieuwd!!.........

joyce   niet ziek worden he ...kom op vitamientej erin gooien hihi xxx

iedereen knuffelse en anders doe t lekker rustig aaan kruip lekker warm op de bank en tot snel

Hallo allemaal,

Ik dacht zal eens een testje gaan doen, want voel me al een paar dagen behoorlijk misselijk en heb pijnlijke borsten. Is wel nog drie dagen voor mijn Nod.
En ik ben ZWANGER!!!!! Na 10 seconde kwam er al een tweede blauwe streep bij.
Ik ben dolgelukkig!!!!!
Hopelijk voor de rest ook snel een positieve test
Ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en vooral vruchtbaar 2008.************

Groetjes Yvonne

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)

Yvonne!!!
Joepie!!!! De tweede decemberzwangere is een feit!! Yvonne van harte gefeliciteerd!!! Geniet lekker van je zwangerschap!!! en ik hoop uiteraard dat wij je snel mogen volgen!!!
Liefs...

He Yvonne, PORICIAT! Ik wens je een hele mooie zwnagerschap toe!

Hier iets vreemds...Gisteren voordat ik ging slapen ging ik even plassen. Bij het afgvegen zat het papiertje onder het bloed. Ongesteld geworden, dacht ik! Ik vond het wel een erge korte cyclus! Maar goed, tampon ingedaan en gaan slapen !vanochtend was die tampon nog helemaal wit! En vandaag de hele dag geen bloed meer gezien!

Zaterdag mijn NOD! Ik heb dit nog nooit eerder gehad!
Iemand een idee wat dit is?

Gr Roos

Yvonne,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Geniet ervan. Wat een leuke boodschap zo voor de feestdagen.
Jij gaat 2008 lekker zwanger in.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen, maar dat gaat wel lukken dacht ik zo....
Groetjes Jossie

Yvonne; GEFELICITEERD!!!!!! De 2e zwanger van deze maand. Echt super. Nou maar hopen dat de misselijkheid snel verwijnt.  Geniet er van!!!!

Mamaroos; Zou je bloedverlies misschien een innesteling kunnen zijn? Ik hoop het voor je. Misschien dat je daarom negatief hebt getest. Kan het kloppen dat je niet positief kan testen zolang je geen innesteling hebt gehad? Dat weet ik eigenlijk niet.

Hier gaat alles goed. Ik voel me al weer wat beter. Het was dus gelukkig van korte duus. Ik heb nog steeds geen klachten op wat lage rugpijn na. Dus ik denk niet dat het voor mij deze maand raak is. Maar we wachten geduldig af tot maandag. Wie weet....

Heeft iedereen al weer een kerstpakket gehad? Ik heb hem vandaag gehad. We hadden een feestpakket omdat het bedrijf 25 jaar bestaat. Er zat champagne en champagneglazen in. Echt suer leuk. En verder heel veel chocola.

Terug
Bovenaan