FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joh79; Jammer dat je niet meer ovulatietesten in huis had. Heb je al wel een vage streep op je test gehad?

Ken; Veel suces met de uitslag van je bloedtest.

Lilian; Veel suces bij de Gyn. Vandaag ga je voor de echo toch?

Nou ik ben net snipverkouden uit bed gestapt. Echt balen. Maar ik hoef gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan heb ik leker vrij.

Yvonne, gefeliciteerd met je zwangerschap (ps. de zwangere junkies hebben een topic op zwanger zijn dus als je het leuk vind.......)

Lizzy, welkom en succes met afwachten, hopelijk kun je met goed nieuws het nieuwe jaar in.

Ken, balen dat je in een dip zit, een maagzweer is niet niks en behoorlijk pijnlijk. Maar ik hoop voor jou dat het toch zwangerschapskwaaltjes zijn.

Mamaroos, misschien een innesteling?? Duim duim duim!!!

Jossie, klus ze! De dagen zijn koud genoeg om lekker knus in bed te liggen met z'n tweetjes

Joyce, spannend je NOD nadert nu snel. Heb je al een voorgevoel?

Joh79, extra knuffelen kan nooit kwaad volgens mij. (bij mij heeft het in ieder geval geholpen, teruggerekend had ik mijn ei veel eerder dan de "standaard' berekeningen aangaven)

Nou meiden heel fijne kerstdagen!!!

hoi allemaal
DE ECHOOO IS GOED!!!!   er was nog nog geen hartslagje te zien want dat was te vroeg maar t zag er goed uit voor 5,5 weken 6 weken!!!
en ik ben vandaag 5 weken en 6 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus   over 2 weken mag ik weer terug en dan kijken we weer en dan zal er wel een hartslagje te zien zijn!
en t is een kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!! fijn want anders zou t zo eng zijn......
dus storm* en daan* krijgen er een broertje/zusje bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu moet ik nog ff gaan werken   en dan hebb ik lekker vrij tot en met 2e kerstdag!!!
ik kom vananvond nog wel ff kletsen xxxxxx
lilian
iedereen op t wachtbankie succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en anders knuffelse....kom op 2008 word het jaar voor alle forumjunkies!!!
x lil

Yvonne gefeliciteerd!!!!!! Ik duim voor een fijne zwangerschap.

En Lilian gefeliciteerd met je echo! Leuk joh, 1 kindje! Dat moet een ongelooflijk fijn gevoel voor je zijn!

Ken, ik hoop voor je dat het geen maagzweer is. Lijkt me niet prettig...

nog even wat nieuws van ons: wij proberen het deze maand helemaal  NIET (hihi). Dus ik kan eigenlijk net zo goed mijn naam van de decemberlijst afhalen, maar dat gaat dan weer tegen mijn principes: ik hoor ook op de lijst der lijsten ;)
Ik kan niet wachten tot 6 januari, duurt nog zo langgggg. dan begint het pas echt voor mij!

Hee Joyce.

Nee ik heb nog geen vage streep gehad op mijn ovulatie testen. Was neit van plan om weer ovulatie testen te kopen omdat ik mijn eisprong wel voel. Maar deze maand dacht ik hem te voelen en is eht neit zo volgens de test.

Als we door gaan naar de volgende ronde toch maar weer wat testjes kopen. Vind het toch wel fijn om zeker te weten dat we op het goede moment klussen.

Vanavond heerlijk op de bank hangen. Lekker vrij weekend!!!!

Tut jo

Hoi meiden...

nou, helaas..........

De bloedtest wees uit dat ik niet zwanger ben!
Dat was toch effe een tegenvaller zeg!!

Maar... ze konden ook zien waar ik nu zit in mijn cyclus.
Er is een eitje aan het rijpen, dus.....
Dat is weer een lichtpuntje!
Wij gaan maar weer volop knuffelen!

Ga zo boodschapjes doen, ik probeer vanavond nog op iedereen te reageren!

Liefs...

Helaas, ik ben ongesteld geworden! Zelfs   een dag te vroeg dus!

Ik denk dat ik me ook maar eens gaa aanmelden bij de bijtjes die al wat langer zoemen...maar blijf ook wel hier schrijven hoor!

Op naar ronde 6! Ken voor jou ook balen!   EN Lilian proficiat met je goede echo!

ROos

Ken; Knuffelse!!! Jammer dat je geen positieve bloedtest had maar nu weet je wel dat je ei eraan komt. Ik wens je heel erg veel knuffelplezier met de feestdagen.

Lilian; Wat fijn dat je echo goed is gegaan! Een broertje of zusje voor Storm en Daan. Super leuk!

Mamaroos; Kut he dat de RD;s weer verschenen zijn. Je bent helaas niet de enige want ik ben helaas ook ongi geworden vandaag. Ik hoop echt dat we samen een spetterende start zullen maken en dat we bij de zwangeren van januari mogen horen.

Ja dames, Helaas maar we gaan al weer naar ronde 5 deze maand. Ik vind het wel heel erg jammer maar ik dacht al wel dat ik ongi zou worden want ik had lage rugpijn. En ja hoor.. vanmiddag was het zover. eigenlijk precies op tijd. 14 dagen na mijn ei. Vorige maand was het 17 dagen na mijn ei dus dat had ik voor deze keer eigenlijk ok aangehouden. Maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan