FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden

joh: Ik begrijp je gevoel, dat je onzeker wordt van je eigen lichaam. Mijn laatste cyclus was helemaal niet leuk, je weet niet meer wat je voelt of het echt is....

Mamaroos en joyce: ohh sh*t, de RD's!

Ken: Het is echt niet prettig dat je cyclus zo onregelmatig is. Maar als er een eitje aan het rijpen is heb je weer een kans, Dus KNUFFEL ze!
Oh een maagzweer? Dat klinkt niet goed. Zeker met de feestdagen en al dat eten.

Sjors: ohh nee, vreselijk die ongi krampen! Ik zou hetzelfde doen, jezelf lekker verwennen.

Eefje en de rest: 2008 wordt ons jaar!

lilian: fijn te horen dat alles goed is!

Hier zijn de rd's nog niet vertrokken, ontzettende pijn bij een linker lies/eierstok., pijnstillers helpen niet.
Had dit anderhalf jaar geleden ook, ben toen bij de gyn. geweest. Onderzoek gehad, ze dachten aan endometriose (verkleving), om het goed te kunnen zien zou ik een kijkoperatie moeten laten doen. Toen besloten daarmee te wachten tot we zover waren om aan kinderen te beginnen. Heb daarna aaneengesloten de  pil geslikt zodat ik niet ongi werd, en dus geen pijn had.
Nu is het dus weer zover en ik maak me behoorlijk druk. Heb 2 dagen liggen janken van de pijn en verdriet/angst.
Morgen bel ik de huisarts en maken we samen een afspraak, we willen verder gaan kijken. Wil dit graag, maar ben bang voor de uitslag: de medische molen in???

Zo, dat ben ik kwijt,hier kan ik  "mijn  ei kwijt", thuis  ik kan er met niemand over  praten, als met mijn mannetje.

Toch hoop ik enorm dat 2008 HET jaar voor ons allen wordt!

Iedereen fijne feestdagen!!

Groetjes mimi

Mimi; Balen meid dat je zo'n last van je ongi hebt. Groot gelijk dat je even met de huisarts gaat bellen. Ik hopo voor je dat je dan snel bij de Gyn terecht kan om alles een goed te laten nakijken. Hopelijk valt het mee en hoef je niet de MM in.

Joh; Nog een weekje en dan is je NOD. Het zou natuurlijk goed kunnen dta je je ei gemist hebt met testen. Ik test zelf 2 dagen positief maar een ander heeft gerust in de ochtend een positieve test maar in de midag al niet meer. En als je niet 2 keer op een dag test dan kan het best dat je hem gemist hebt. Verder heb je toch wel een regelmatige cyclys toch?

Sjors; Hoe gaat het met jou? Alles goed. Ik hoop dat het deze maand wel raak voor je is.

Vanavond gaan we al naar mijn ouders toe en kerstavond pakken we de kadootjes uit. Dus morgen zal ik waarschijnlijk niet meer komen kletsen. Dus meiden als ik jullie niet meer spreek dan wil ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen toewensen!!!!

Hoi hoi.

Ja klopt Joyce.
Mijn cycles  vanaf juli was 30 - 26 - 26 - 30 - 30.
Dus denk dat ikgewoon dag 30 afwachten en de dag erna ga testen. Das volgende weekal!!
Goh hahahah had ik niet eens in de gaten.
Meevaller.

Groetjes jo

Jawel, weer een rode duivel gesignaleerd. Ontzettend balen natuurlijk, maar ik hou nog hoop op een verlenging en anders misschien sowieso nog mijn ei van begin jan. Na ons laatste pittige gesprek over verlenging van het ultimatum hebben we het er niet meer over gehad, want echt gezellig was het niet. Maar als we allebei koppig blijven dan keert de ongezelligheid terug. Ik wil heel erg graag en zie niet het nut van het ultimatum (het brengt vooral heel veel stress in mijn lichaam mee, ben tenslotte niet voor niks al 4 weken verkouden geweest en na een paar dagen fit, weer snotverkouden en knallende koppijn) en hoop dat mijn mannetje dat ook echt in ziet. Na de feestdagen zijn we er een weekje tussenuit, dus hopelijk is dat het schot in de roos.
Hieronder maar de lijst der lijsten.

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje

hoi meiden..
ik wil iedereen hele fijne,gezeliige,knuffelige?,en warme[kachelwarm dan he] kerst toewensen .....
en dat 2008 een fantastisch jaar mag worden voor ons allemaal!!!!!alle junkies zwanger in 2008!!!

xxxx lilian Storm* en Daan* en hun nieuwe broertje of zusje[6wkn 2 dgn].xxx

Hey meiden!

Effe zeer snel:

Mimi: Oh wat vervelend vind ik dit voor je, dat je zo'n last hebt! Als het echt zo erg is, zou ik denk ik het toch maar na laten kijken. Ik snap dat je dat best wat eng vindt, maar zo lijkt het me ook maar niks.
Ik had jaren last van pijn (daar beneden) en dacht; dat gaat wel over, of; ik stel me aan.
Na jaren van pijn heb ik toch de beslissing genomen om er naar te laten kijken. Werd doorgestuurd naar de gyn en toen hebben ze 2 operaties uitgevoerd, omdat ik wat vergroeiingen had en het wat "dicht" zat. Ze snapten niet dat ik daar toen pas mee kwam. Ik werd harstikke op mijn gemak gesteld en de eerste operatie was onder algehele narcose de tweede onder plaatselijke verdoving. En die laatste viel me echt 100 procent mee! Als ik het nog eens zou moeten laten doen, zou ik het weer doen.
Het is alleen de angst van; wat gaan ze doen? Ik was bang voor wat er zou komen. Het viel dus allemaal heel erg mee.
Een heel verhaal, maar ik hoop dat het misschien ietsie pietsie helpt...

Ik moet echt door nu...

ALLEMAAL HELE FIJNE FEESTDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs...

Ikke; Wat vervelend dat de RD's weer zijn verschenen. Probeer alsnog gezelig van de feestdagen te genieten en van jullie vakantie!   Ik hoop dat jullie er met elkaar wel uit mogen komen en dat volgend jaar ook jullie droom voor nog een derde kindje uit mag komen.

Terug
Bovenaan