FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER

nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje

Nou, daar ben ik dan weer...
Ik voel me in ieder geval iets beter dan gisteren. Gelukkig, want morgen ga ik met vriendinnen uit eten! Dan kan ik die maagpijn niet gebruiken natuurlijk!
Die maagzweer vorige keer had ik waarschijnlijk wel door de stress. Ik ging namelijk trouwen en er gebeurde allemaal vervelende dingen op het werk. Maar nu snap ik er niks van eigenlijk...
Hopelijk is het met de feestdagen helemaal over!
Ik heb 16 Januari trouwens ook een afspraak bij de gyn. Daar liep ik toch al,en dan zien we wel wat te doen met die rare cyclus.

Lizzy: Welkom meid! Sorry dat ik dat nu pas doe, lekker sociaal van me. Maar heb gisteren niet goed gelezen denk ik. Dat wordt dan ook spannend voor jou! Hopelijk is het raak...

Mamaroos: Superbalen is dat toch!!! Als je eens in je lichaam kon kijken hoe het nou precies zit... maar nee, we zullen het er mee moeten doen.
Ik had vandaag even een momentje van: ik wou dat ik een man was, dat was een stuk makkelijk geweest! Haha! Die gedachte was ook weer snel weg hoor!

Joh: Ik denk dat ik ook meer eens die ovulatietesten ga gebruiken, maar nu gaan we ons ook voornemen om zo vaak mogelijk (dus zeker om de dag) te knuffelen. Zo zou het ongeveer toch ook moeten lukken?
Geniet van je vrije weekend! Heb ik sinds lange tijd ook... heerlijk!

Lilian: Ohhh super meid! Wat gaaf en wat een opluchting denk ik!
Over 2 weekjes alweer terug, dat is lekker snel! Hopelijk voel je je goed...

Niesje: Hoe is het bij jou? Gaat alles goed? Doe lekker rustig aan...

Joyce: Vervelend dat je snipverkouden bent. Hopelijk gaat het snel wat beter. Ik weet niet of je goede middeltjes gebruikt, want die verkoudheid  kun je niet gebruiken tijdens de feestdagen! Geniet ook van de vrije dagen!
Enne: nog een paar daagjes...spannend!

Jossie: Knuffelse! Ik wens je in ieder geval ook alle succes... en laat weten of het een gezellig uitje is geweest!

Sjors: Hoe is het bij jou? Voel je misschien al iets? 28 december gaat er toch al snel zijn hoor, nog even afwachten!

Hoe moet dat nou eigenlijk met mijn nod?? Ik weet echt niet meer wanneer die is! Zal ik hem nog maar effe laten staan dan?

Fijne avond allemaal en ook een heel fijn weekend!

liefs...

Ohhh Joyce!!! Balen!!! Tik ik zo'n superlang bericht en zie ik je berichtje pas als ik hem heb geplaatst!
Héél veel succes met ronde 5. Enne: 2008 wordt echt een vruchtbaar jaar!!
Ik voel het!

Ken; Ik oop ook dat 2008 een vruchtbaar jaar voor ons allemaal mag worden. Fijn dat je rouwens al bij de Gyb loopt om eens te kjken naar jou onregelmatige cylus. Misschien hebben ze wel een oplossing voor je om hem wat regelmatiger te krijgen.

Ik ga me zo wagen aan de kerstdrukte met winkelen. We trekken thuis lootjes en ik moet nog een kado voor mijn broertje kopen. Maar die handige jongen had op z'n lootje allemaal dingen staan die duurder zijn dan 25 euro dus het wordt wel weer heel erg moeilijk. Ik moet ook nog naar de supermarkt dus dat wordt wat. hahaha. Het valt me altijd op dat als mensen weten dat de winkel een dagje of 2 dicht is dat ze dan in paniek karren vol met eten laten terwijl ze de helf nog niet eens gebruiken. Wat dat betreft heeft mamaroos gelijk dat ze de actie van 3 FM nog even onder de aandacht brengt.

Hoi allemaal,

ik probeer al een paar dagen een berichtje achter te laten, maar elke keer gaat het fout, dus nu weer een poging.......
Ik doe het even uit mijn hoofd hoor....

Welkom aan de nieuweling! (ben ff je naam kwijt... oeps...! :S) Het is hier altijd erg gezellig dus je zit hier wel goed!

Joyce en mamaroos: balen dat jullie ongi zijn geworden! Volgende ronde zal het vast wel raak zijn!

Ken: balen zeg, dat je cyclus zo onduidelijk is! Wel fijn dat je al bij een gyn loopt.

Eef: moeilijk zeg dat je deze maand niet mag gaan knuffelen voor een baby! Hopelijk vliegt de tijd voor je zodat je snel weer aan de klus kan!

Met mij gaat het erg goed. Ik heb donderdag mijn 1e echo gehad, en alles is goed! De kleine was al lekker aan het bewegen dus dat was erg bijzonder om te zien! Ik voel me verder ook heel goed. Wel wat meer moe en mijn borsten zijn overduidelijk aanwezig maar dat is ook echt het enige! Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger!

Alle meiden die op het wachtbankje zitten en de meiden die weer aan het knuffelen zijn: succes!

En iedereen fijne feestdagen en een vruchtbaar 2008 gewenst!

Liefs Nathasja

Hallo mede junkies!!

Lillian!
Wat fijn dat je echo goed was!! Gefeliciteerd!! En ook fijn dat je over twee weekjes al weer mag!! Voel je je verder goed??

Nathasja!!
Leuk wat van je te horen!! En gefeliciteerd met je goede echo en 10 weken zwangerschap!! Wat gaat het snel he?? Voel jij je verder ook goed??

Ken!!
He, wat jammer meid dat je niet zwanger bent!! Had het zo gehoopt voor je!! Maar wel goed nieuws dat je eitjes op springen staan!! En als ik het zo lees kunnen jullie hem deze maand ook bijna niet missen ;-)

Joyce en Roos!!
Wat kut dat de duivels gewonnen hebben deze maand!! Vind het zo jammer!! 2008 wordt ons jaar meiden!! Dat weet ik zeker!! Ik hoop dat de ongesteldheid meevalt zodat jullie weer snel aan de knuffel kunnen!! (jullie moeten jullie zelf maar lekker verwennen, dit weer schreeuwt om een lekker warm bad, een rood wijntje, chocola, massage etc)..

Jo!!
Hmmm ik zou je niet kunnen vertellen of je je eitje gemist hebt of niet.. Maar volgens mij geeft dat niet, aangezien je keurig gevreeen hebt deze maand!! Dus kan je hem bijna niet gemist hebben toch?? Ik vind het gebruik van ovu-testjes ook ideaal. Zodra de duivels bij mij verschijnen bestel ik ze ook weer direct!!

Mimi!!
Hoe is het bij jou meid?? Is je ongie al weer over???

Nou, volgens mij ga ik een dezer dagen ongesteld worden! Heb enorme ongie-krampen.. dus ik kom er waarschijnlijk niet onderuit!! Bah bah bah bah bah!!! Heb er echt eventjes de smoor in!!!
Ik ga mijzelf vandaag ook lekker in de watten leggen.. Lekker eventjes wandelen met de hond en dan heerlijk lezen onder het genot van ontzettend veel chocola, filmpje huren, maskertje op, zonnebankje etc etc..!! Vanavond komt gezellig een vriendin eten en morgen ga ik enorm lang uitslapen!! Zo, deze gedachten vrolijken mij een heel stuk op!!!

Lieve meiden ik spreek jullie snel weer......

Eefje!!
Misschien heb je dan toch nog een blijde verassing in het nieuwe jaar?? Veelal komt het wanneer je je er totaal niet mee bezig houd!!! Dus wie weet??!!! Ik zou je nod nog maar mooi eventjes op het lijstje laten staan!!
Zijn jullie al druk aan het klussen (verfen, verbouwen etc..hihihi)  in jullie nieuwe huis??
x

Hoi allemaal. Tis wel een beetje rustig op het forum.

Sjors: Balenman, denk je echt dat je ongi er weer aan zit te komen.?
En heb je lekker lang uitgeslapen vanochtend? Ik ook, heerlijk aangezien ik er morgen weer om kwart voor zes uit moet.

Nathasja: Geweldig om voor het eerst jek indje te zien zwemmen. Het lijkt me zo speciaal. Was je ook zenuwachtig van te voren?

Joyce: Heb je nog wat kunnen vinden voor je broertje?

Ken hoe gaat het met je? Heb je nog last van je buik? Nog steeds geen NOD?

Eefje: Wat goed dat jullie je deze maand even een stop maand hebben. Op naar een vruchtbaar 2008. En we gaan allemaal voor je hopen.

Lilian: Geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen. Hoe voel je je verder?

Nouja zoals jullie weten heb ik geen idee of ik een eisprong heb gehad deze maand. Ik klus nog wel wat verder maar dan echt  voor de lol en wanneer we zin hebben.
Ik ga ervan uit de ik mijn eisprong gewoon gehad heb, maar dat ik hem met testen gemist heb.
Ik denk dat ik dan rond oud en nieuw mijn nod kan verwachten....hopelijk niet.
Zou een super mooi begin zijn van het jaar 2008!! WE gaan ervoor.

Groet jo

Terug
Bovenaan