FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo lieverds!!!

Fijne feestdagen toegewenst!!!!

Mimi!
Wat vervelend dat je zo veel last hebt meid!!! Echt balen!! Ik zou als ik jou was toch de gyn inschakelen!! Wat zit is ook niets zo!! Ik hoop dat je ongie nu voorbij is!! Niets aan de duivels tijdens de feestdagen!!

Ken!!
Hoe is het bij jou meid?? Heb je je eitje al gevonden??

Jo!!
Spannend he?? Op het wachtbankje... Voel je al wat??

Joyce!!
Hoe is het met jou?? Zijn de duivels al weer pleite?? Hoop het wel voor je!! Kan je weer hard aan de slag voor een 2008 beebje!!

Lillian!!
Ohh, je bent al weer dik 6 weken zwanger!! Echt super!! Nog steeds niet misselijk hoop ik?? Kun je lekker genieten van alle kerstdineetjes!!

Ikke!!
Ik hoop echt voor je dat jullie vakantie jullie zal helpen, met dit dilemma!! Ik vind het echt vreselijk voor je dat je weer ongesteld geworden bent! Ik ben er van overtuigd dat dit grotendeels met de stress te maken heeft! En zo lang verkouden en niet lekker, bah meid!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!! En dat er snel weer de rust in jullie huis terug mag keren!!

Over 2 dagen is mijn nod al weer!! Vind het ondanks alle ongie krampen toch spannend! Mijn hoofd weet wel beter, die voelt de ongesteldheid al arriveren! Mijn hart wil alleen zo graag dat ze wegblijven!! Zou ik deze maand dan toch voor het eerst een test mogen doen?? aaaaaaahhhhhh... Ben er veel te veel mee bezig...
Vanavond gaan we lekker met vrienden uit eten, even de gedachten ergens anders op richten, hihihihi!!!

Voor jullie ook nog een fijne dagen toegewenst!! En ik houd jullie uiteraard op de hoogte!!

Hele dikke kus...

he lieve meiden

nou ik heb alweer genoeg gegeten hoor haha......ik heb toch al z'n "vol"gevoel van het zwanger zijn...maar ik kan maar h\ele kleine beetjes eten....ok is niet erg ,maar als je 2 happen teveel eet dan lijkt t of ik de komende 3 uur ga ontploffen !!!!is toch een iets minder gevoel.hihihi.........
maar dadelijk gaan we lekker naar mijn papa en mama dus rustig aan ....en niet te veel eten...
allemaal nog een hele fijne 2e kerstdag en tot snel...
xxx lilian

Sjors: Nog twee daagjes dus... ik ga duimen voor je! Ik hoop ook voor jou dat je nu eindelijk eens mag testen en dan natuurlijk wel positief! Een fijne avond vanavond!

Ikke: Dit is inderdaad een stressvolle situatie. Niks zo frustrerend dan dat twee mensen twee heel andere ideeen over iets hebben. Ik hoop zo voor je dat het nog de positieve kant opslaat, wie weet...
En hopelijk ben je eindelijk eens van dat gesnotter af, want dat schiet ook niet op!
Geniet van de vakantie!

Lilian: Beginnen de fijne zwangerschapskwaaltjes op te spelen? Hopelijk valt het wat mee. In ieder geval allemaal super nieuws!

De huisarts had mij ook verteld om te gaan temperaturen. Dus ja, dat ben ik maar gaan doen vanaf de 21e. De temperaturen waren dan: 36,9 - 37,0- 37,0- 37,2, - 37,5 .
En gisteren voelde ik ook een scherpe pijn linksonder in mijn buik. We hebben die dagen weer om de dag geknuffelt en gisterenmiddag nog extra omdat ik die pijn voelde. En 's avonds was mijn temp dus 37,5. Ik hoop zo dat dat mijn eitje was die op springen stond! Dan hebben we in ieder geval ons best gedaan, meer kunnen we echt niet doen denk ik. Voor de zekerheid gaan we nog even door met knuffelen, want dat kan ook geen kwaad denk ik.
Als ik echt gisteren mijn eisprong heb gehad, dan is mijn NOD 7 Januari.
Een cyclus van 62 dagen!!!! Ik baal daar best wel erg van, want zo heb je natuurlijk veel minder kansen om zwanger te worden. Maar mocht het deze ronde lukken dan maakt het natuurlijk niks meer uit!
We zullen het wel zien...

Ohh ja: mijn maagpijn is over hoor! Vanaf kerstavond geen last meer, gelukkig maar.
Maar gisteren had manlief er last van! Best wel balen, want die liep onder het kerstdiner steeds naar de wc! Zonde mijn mannetje.... ik geloof dat het nu alweer bester gaat. Moet ie vanavond met het volgende kerstdiner maar niet te gek doen.

Verder alles goed met de andere meiden??

Allemaal nog een fijne tweede kerstdag!

Liefs...

Ik zet mezelf er ook maar bij Januari bij. Want ik denk dat mijn nod nu 7 januari is...

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 62!!!)
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje

Allemaal nog een hele fijne 2e kerstdag!!!

Na de feestdagen horen jullie meer van mij en ga ik even uitgebreider  reageren.

Tot nu toe: Joyce en Ikke wat balen dat de rd's weer zijn gearriveerd.
Sjors voor jou word het spannend bijna je nod.
Ken druk aan het knuffelen meid, succes ermee,zijn het nou hele mooie dagen voor.

Dit was even een hele snelle reactie, ik heb nu beide dagen gewerkt en ga nu naar mijn ouders lekker gourmetten met z'n allen.

Liefs Jossie

Ken; Het lijkt inderdaad alsof je eisprong is geweest helemaal nu je temperatuur ook nog eens 0. graden is gestegen. Fijn dat jullie op tijd geklust hebben. En nu zit je al weer op het wachtbankje. Ik zou vor de zekerheid nog wel even wat extra gaan knuffellen. Dan kan je hem zeker niet missen.

Sjors; Nog een paar dagen wachten. Ga je ook echt de 28e testen?

Lilian; Jammer dat je niet echt van je kerstdiner kan genieten. Maar het is allemal voor het goede doel. Ik hoop dat je snel alle kwaaltjes achter je kan laten en dat je voor de vole 100% wer kan genieen van deze zwangerschap. Het zal natuurlijk nooit helemaal onbezorgd kunnen zijn maar dat verdien je wel!

Hier zijn de RDs nog steeds niet weg. Dit is al weer dag 7 van mijn ongi!! Ik baal er verschrikelijk van maar het zou nu toch wel elk moment moeten stoppen. Dan kan de knufelweek ookweer gaan beginnen! We gaan er een speterend nieuwjaar van maken! haha Ik hoop echt dat onze dromen in 2008 uit ogen komen. Ik loop al een beetje te fantaseren maar als we in januari zwanger worden dan bn ik omstreeks de verjaardag van de  moeder van mijn vriend uitgerekend. Het zou leuk zijn als dat samen valt omdat mijn vriend en ik ook alebei met onze oma's jarig zijn. Dat zou toch wel heel toevallig zijn als ons kindje ook met oma jarig is.

Hallo meiden!!

Nou, ik kon het toch echt niet laten! Heb voor het eerst een test gedaan (tegen beter weten in), negatief natuurlijk! Maar jeetje, wat is dat spannend zeg! Ondanks dat je wel weet dat het niet raak is! Ik wou het toch eens meemaken! En weet nu ook direct, dat ik wel flink overtijd moet zijn wil ik weer gaan testen! Dus, helaas geen kerst-nieuwjaar beebje voor mij!! Ik hoop echt dat 2008 vruchtbaarder is dan 2007!!
Dus duiveltjes, jullie mogen komen!! Ik heb direct maar weer een hele set met ovu-testjes besteld! Dus ik ben er weer helemaal klaar voor!!

Vinden jullie het soms  allemaal ook zo lang duren? Ik weet dat ik in vergelijking met veel andere meiden, niet mag klagen! Maar toch, ik bedacht mij ineens dat ik nu al dik een half jaar aan het rommelen ben! Je hoopt toch, dat het ietsje sneller gaat allemaal! Er zijn al heel wat mensen om  mij heen zwanger geraakt de laatste maanden! En ik moet bekennen dat ik het daar soms wel wat moeilijk mee heb!! Volgens mij ben ik gewoon jaloers! En dat vind ik echt ronduit walgelijk van mijzelf! Zo ben ik  normaal gesproken nooit! Bah bah bah!! Wat de moedergevoelens en de baby wens wel niet allemaal in je los maakt! het is echt ongelovelijk!!

Maar hoe is het verder met jullie?? Zijn er al nod meiden die wat voelen??

En hoe waren jullie kerstdagen??

Joyce!
Wat een ellende, dat je nog steeds ongesteld bent!! Ik hoop echt dat het snel over is!

Ken!
Volgens mij heb je een ei-sprong gehad!! Super meid!! En volgens mij heb je helemaal goed gevreen!!   duim duim duim duim...

Voor iedereen nog een fijne dag en ik spreek jullie snel weer!!

Doei doei...

Oja... even vergeten!!
Statistisch gezien, zouden alle meiden die in december nog op hun nod wachten zwanger moeten zijn!! Want de 5 hebben we nog lang niet gehaald!!
Ik duim mij te pletter voor jullie meiden!!
Jossie en Izzy zet m op!!

Terug
Bovenaan